heb je die foto al aan je ouders laten zien? Zo niet, chanteer je zusje, kan je goudgeld mee verdienen. Aan die condoom kan je zien dat ze met haar lichaam toch al genoeg geld verdiend per weekquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:09 schreef EL_carambo het volgende:
[..]
Ja ik heb toch zelf haar foto geplaatst![]()
Wat denk je dat mijn vader doet als hij er achter komt, en geld verdienen aan mijn zusjequote:Op woensdag 21 maart 2007 18:13 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
heb je die foto al aan je ouders laten zien? Zo niet, chanteer je zusje, kan je goudgeld mee verdienen. Aan die condoom kan je zien dat ze met haar lichaam toch al genoeg geld verdiend per weekdus ze zal er wel wat voor over hebben om haar ouders niet achter te laten komen dat ze het kassa werk niet al te letterlijk moeten nemen
dan doe je dus iets foutquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:14 schreef EL_carambo het volgende:
[..]
Wat denk je dat mijn vader doet als hij er achter komt, en geld verdienen aan mijn zusjeBen haar pooier niet
![]()
Nou grijp je kans zou ik zo zeggen.. it's all yoursquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:02 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Nou grijp je kans zou ik zo zeggen.. it's all yours
[PAINT]make this bitch prettier!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:40 schreef shifto het volgende:
Waarom doe je dit je zusje aan? weetje hoe je ouders er het snelst achterkomen? als je die onzin op internet zet, plus we kunnen weer een PAINT topic starten([PAINT]make this bitch prettier!!)
Jonge ik wou gewoon een leuk topic maken en dat is nu geluktquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:12 schreef DemonRage het volgende:
Waarom wordt er voor iedere opvallende foto uit het Breezahtopic een "mijn zusje"-topic gemaakt?
En dan vooral bij een foto van zo'n lelijke koe.TS moet wel heel erg veel drugs op hebben voordattie zo'n dik puisterig monster zijn zusje wil noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |