Ze ziet het zelf toch nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:43 schreef Fcuker het volgende:
Wie zegt dat ze eraan denkt, mischien heeft ze het "gedaan" ( ik zou niet weten met wie ).![]()
Ik begrijp zoiezo niet waarom je foto van je zusje op i-net zet.![]()
Dus stiekum heeft die een lading nUDE pictures van zijn zusje!quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:44 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Hij zei dus dat hij op zijn zusjes pc zat
Ik ben zo lelijk als de nacht, daarom maak ik niet zulke foto's van mezelf, en heb ik het geluk enigst kind te zijn, dus niemand die mij zo op fok kan zettenquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:47 schreef Frasier het volgende:
Degene die dat kind lelijk noemen zijn zelf natuurlijk allemaal beauty's![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:45 schreef EL_carambo het volgende:
[..]
Ze ziet het zelf toch nietZe moet gewoon normaal doen weetje
Ja dat is mijn zusje dusquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:49 schreef TheeUndCandy het volgende:
Hahahahaha.
Arme EL_Carambo. Als ik dat zou tegenkomen zou ik ook schrikken! (Of het nu je zusje is of niet.)
Tja, that's the way the cookie crumbles.. kan je dus op wachten met 15 jarige meisjesquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:24 schreef EL_carambo het volgende:
Jaa zit ik op haar computer iets te fixxen zie ik zown map met foto's ik dnek even kijken....
Zie ik dit:
[afbeelding]
![]()
Mischien ziet ze het later wel, via iemand die dr kentquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:45 schreef EL_carambo het volgende:
[..]
Ze ziet het zelf toch nietZe moet gewoon normaal doen weetje
ik ga ervan uit dat het niet zijn zusje isquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:07 schreef BereNDD het volgende:
thnx, ga ervan uit dat de TS de lol er ook van in kan zien
Ja ik heb toch zelf haar foto geplaatstquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:07 schreef BereNDD het volgende:
thnx, ga ervan uit dat de TS de lol er ook van in kan zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |