Ik hoor Giel eigenlijk nooit meer sinds hij in de ochtend zit. Heb dan altijd mijn iPod op naar school en vanaf de middag gaat de radio aan. Wel jammer opzich.quote:
Op een of andere manier werk ik liever fullscreen op twee losse ipv twee dingen naast elkaar op één scherm. Laptop is 1440x900 resolutie maar werk eigenlijk nooit met twee dingen naast elkaar.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:52 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik koop een 22" breebeeld, heb geen 2 schermen meer nodig ~:9
Tsja, ik pik ook altijd erg weinig van de show van Giel mee. Meestal hoor ik alleen stukjes tussen 07:07-08:00, dat is alles. De geile goedemorgen hoor ik geinig genoeg wel altijd, dan lig ik nog half te pitten in mijn bed.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:53 schreef JeroenV het volgende:
Ik hoor Giel eigenlijk nooit meer sinds hij in de ochtend zit. Heb dan altijd mijn iPod op naar school en vanaf de middag gaat de radio aan. Wel jammer opzich.
Geweldigquote:
Dat heb ik nou ookquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:56 schreef Impry het volgende:
[..]
Op een of andere manier werk ik liever fullscreen op twee losse ipv twee dingen naast elkaar op één scherm. Laptop is 1440x900 resolutie maar werk eigenlijk nooit met twee dingen naast elkaar.
Mijn radio gaat om 6.45 aan en gaat uit net voordat Opa komtquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tsja, ik pik ook altijd erg weinig van de show van Giel mee. Meestal hoor ik alleen een stukjes tussen 07:07-08:00, dat is alles. De geile goedemorgen hoor ik geinig genoeg wel altijd, dan lig ik nog half te pitten in mijn bed..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |