abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47541914
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:38 schreef twi het volgende:

[..]

Ach dat valt toch wel mee. Jij hebt toch ook elke week na de wedstrijd last van dat traangas?
Ja dat is waar , en ik ga de deur niet uit zonder mijn knuppel en stiletto
pi_47541933
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:38 schreef Jarno het volgende:

[..]

Blijven ontkennen hoor!
Jij mag mij best vertellen (met bron natuurlijk ) n.a.v. welke wedstrijd er voor het laatst traangas is gebruikt in Nederland?
pi_47542030
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:38 schreef Jarno het volgende:

[..]

Blijven ontkennen hoor!
Vooral blijven denken dat het levensgevaarlijk is in de Nederlandse stadions hoor!
pi_47542076
En ik blijf het zeer onwaarschijnlijk vinden dat deze gebeurtenis, die in een vol stadion heeft plaatsgevonden (30.000 mensen op de tribunes, fotograven, cameramensen, stewards etc.) en er, volgens het bericht, een aantal mensen zeer nauw bij betrokken zijn geweest die de man overmeesterd zouden hebben, de enige bron een weblog van de "regisseur" is. Die het bericht dus inmiddels zelf ook verwijderd heeft.
  donderdag 22 maart 2007 @ 11:50:36 #255
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_47542199
Meestal springt De Snor er dan wel direct bovenop, of weet op zijn minst Hugo Borst ervan. Maargoed, er zal wel wat gebeurd zijn.
pi_47542567
Het is nu op het nieuws!
pi_47542612
Ik hoorde het op 538 vanochtend in de auto.
Maar Edwin Evers zat naast Babtina Koeman dus hij is subjectief.
JOHNNY HEITINGA
pi_47542613
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:02 schreef MaxPower het volgende:
Het is nu op het nieuws!
Bron?
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:04:13 #259
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_47542617
quote:
Een 15-jarige jongen is op een school in Amsterdam gewond geraakt bij een steekpartij. Hij is in de rug gestoken. Waarschijnlijk was er ruzie over een uit de hand gelopen spelletje. De dader is op de vlucht geslagen.
Scholen opheffen
pi_47542633
School & Studie ook dan!
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_47542634
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:04 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Bron?
Slam FM en mijn oren.
pi_47542663
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:04 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Slam FM en mijn oren.
Die halen hun nieuws gewoon van sites als fok.nl en voetbalzone. (serieus.)
pi_47542693
Radiozender is nou niet echt betrouwbaar. Die pakken alles van weblogs.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_47542774
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:05 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Die halen hun nieuws gewoon van sites als fok.nl en voetbalzone. (serieus.)
Er werd verteld dat PSV vanaf nu cameramensen een persoonlijke steward toewijst die de cameramensen gaat beschermen. Dat heb ik hier nog nergens teruggelezen.
pi_47542855
Klopt, zeiden ze ook hoe erg het was?
pi_47542864
quote:
PSV gaat cameramensen beschermen
Uitgegeven: 22 maart 2007 11:14
Laatst gewijzigd: 22 maart 2007 12:01

EINDHOVEN - Voetbalclub PSV gaat voortaan stewards inzetten om cameramensen op de tribunes te beschermen. Voortaan krijgt iedere cameraman die zich tussen de supporters begeeft een steward mee die op zijn veiligheid let. Veiligheidsmanager Frank Wijnveld van PSV heeft een bericht hierover in het AD donderdag bevestigd.

Aanleiding is een incident tijdens het duel PSV-Ajax van afgelopen zondag. Tegen het einde van de wedstrijd werd op de Westtribune een cameraman van Cinevideo door een woedende PSV-supporter tegen zijn hoofd geschopt.

De dader wist aan de stewards te ontsnappen, maar zijn identiteit werd achterhaald met hulp van andere supporters. Maandag is de dader door de beveiliging van PSV gehoord en heeft hij een stadionverbod gekregen. De politie onderzoekt de zaak in overleg met justitie. Volgens een woordvoerster gaat het slachtoffer aangifte doen.

Hersenschudding

De cameraman ligt thuis met een zware hersenschudding. Hoewel hij direct werd bijgestaan door andere supporters is hij volgens Wijnveld behoorlijk van slag door de aanval. "Bij PSV hebben cameramensen tot dusver nooit last gehad van dergelijke incidenten. Ze waanden zich altijd veilig en daarom komt dit extra hard aan."

Wijnveld hoopt dat andere voetbalclubs het verscherpte veiligheidsbeleid van PSV zullen overnemen. Volgens hem komt het alleen bij grotere wedstrijden voor dat cameramensen ook filmen vanaf andere tribunes dan de perstribune.
www.nu.nl
pi_47543042
quote:
Wijnveld hoopt dat andere voetbalclubs het verscherpte veiligheidsbeleid van PSV zullen overnemen. Volgens hem komt het alleen bij grotere wedstrijden voor dat cameramensen ook filmen vanaf andere tribunes dan de perstribune.
Dan hoeft dit beleid ook alleen maar tijdens deze 'grote' wedstrijden van kracht te zijn lijkt me.
pi_47543047
Kan het gepijpzeik over een bron dan eindelijk achterwege blijven???
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_47543062
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:17 schreef Jarno het volgende:
Kan het gepijpzeik over een bron dan eindelijk achterwege blijven???
Ja, de bron is er nu toch? Doeiii!
pi_47543064
Zolang er geen normale bron is, is het doodnormaal dat mensen daar naar vragen. Onbegrijpelijk dat er mensen zijn die roepen dat er geen reden is om het niet te geloven.. Er was net zo goed geen reden om het wel te geloven, dus ga nou niet de wijsneus uithangen nu er een dag later toch nog wat naar buiten komt. Dat fp-bericht had dus ook pas vandaag naar buiten moeten komen. Tijd voor een cursusje media-ethiek?
Woo-loo-loo!
pi_47543115
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:18 schreef BobbyHill het volgende:
Nog altijd geen normale bron, of bevestiging dus. En dan zijn er nog mensen die roepen dat er geen reden is om het niet te geloven. Er is vooralsnog net zo goed geen reden om het wel te geloven.
Nee, waarom zou je Trouw en Nu.nl geloven natuurlijk.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_47543138
Om Jarno te pesten blijven we ontkennen
JOHNNY HEITINGA
pi_47543177
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:20 schreef Camplo het volgende:
Om Jarno te pesten blijven we ontkennen
OMFGROFLORZ11111111!!!!!!!EINSZWEIJUDENANDASGAS11111!!!!!
pi_47543179
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:19 schreef Jarno het volgende:

Nee, waarom zou je Trouw en Nu.nl geloven natuurlijk.
Ik typte mijn bericht op hetzelfde moment, harrie.
Woo-loo-loo!
pi_47543193
Ik wacht nog steeds op je praktijkvoorbeelden Jarnootje.
pi_47543195
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:21 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Ik typte mijn bericht op hetzelfde moment, harrie.
Waarom wil je het zo graag *niet* geloven eigenlijk?
pi_47543207
quote:
De cameraman ligt thuis met een zware hersenschudding. Hoewel hij direct werd bijgestaan door andere supporters is hij volgens Wijnveld behoorlijk van slag door de aanval. "Bij PSV hebben cameramensen tot dusver nooit last gehad van dergelijke incidenten. Ze waanden zich altijd veilig en daarom komt dit extra hard aan."
De ophef over voetbal verbieden en bla bla is nergens voor nodig dus. Dieptreurig dat dit is gebeurd, goed dat de dader is gepakt en nu weer gewoon verder. Calvobbes bracht het alsof er wekelijks 4 mensen gewond naar huis gingen.
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:22:56 #279
14571 Goochie
 huh?? Mot dat dan ?
pi_47543217
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:10 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

www.nu.nl
Het is toch te erg voor woorden dat er beveiliging moet komen voor cameramensen...wat is de volgende stap? Beveiliging voor de mensen die de cameramensen beveiligen?
als in goochelaar
pi_47543230
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik wacht nog steeds op je praktijkvoorbeelden Jarnootje.
Joh, twi begon over traangas. Ik niet. Mij ging het om de strekking van het artikel.
pi_47543245
Maar suggestieve berichten als doodschop en ziektewet zijn dus allemaal niet van toepassing.
pi_47543263
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:22 schreef Jarno het volgende:

Waarom wil je het zo graag *niet* geloven eigenlijk?
Ik wil gewoon een normale bron hebben voordat ik iets geloof. Waarom wil jij het zo graag wel geloven? Nouja, lees mijn edit een paar reacties terug en als je dat niet wil begrijpen, dan niet.
Woo-loo-loo!
pi_47543265
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar suggestieve berichten als doodschop en ziektewet zijn dus allemaal niet van toepassing.
Je hebt gelijk, hij zal vanmiddag wel weer aan het werk zijn met zijn zware hersenschudding.
pi_47543288
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:24 schreef Jarno het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, hij zal vanmiddag wel weer aan het werk zijn met zijn zware hersenschudding.
Nee er is vanmiddag geen voetbalwedstrijd.
pi_47543310
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:22 schreef Goochie het volgende:

[..]

Het is toch te erg voor woorden dat er beveiliging moet komen voor cameramensen...wat is de volgende stap? Beveiliging voor de mensen die de cameramensen beveiligen?
Oh mèn the drama.

1997 zware rellen. 1 dode

Moord en brand;.

10 jaar later. Nog geen stap verder.
2005 spreekkoren konden echt niet. Scheids enzo zwaar optreden. Elke wedstrijd weer en geen hond hoor je erover.

Wat is de volgende stap?
WAT IS DE VOLGENDE stap?
DIE KOMT ER NIET.
JOHNNY HEITINGA
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:26:25 #286
14571 Goochie
 huh?? Mot dat dan ?
pi_47543319
quote:
Ik krijg dan ook wekelijks een trap tegen mijn kop aan het eind van de week van mijn baas. Dit vanwege stress-management.
als in goochelaar
pi_47543320
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:18 schreef BobbyHill het volgende:
Zolang er geen normale bron is, is het doodnormaal dat mensen daar naar vragen.
Calvobbes was de bron. Hij is werkzaam in 't tv gebeuren, dus ik heb geen reden hem niet te geloven. Zoals terecht gebleken is nu.
pi_47543340
quote:
Ach een zware hersenschudding zoals nu.nl meldt lijkt me niet het gevolg van een licht tikje.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_47543341
Op de FP zat hij waarschijnlijk de rest van z'n leven in de ziektewet. Inmiddels weggehaald, omdat het nergens op gebaseerd is. Is het nut van een degelijke bron dan nu misschien wel duidelijk voor Jarno?
Woo-loo-loo!
pi_47543356
quote:

[..]

De grap is dus dat dat helemaal niet nodig is. Dit is in 50 jaar professioneel voetbal het eerste serieuze incident.
pi_47543359
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:26 schreef Goochie het volgende:

[..]

Ik krijg dan ook wekelijks een trap tegen mijn kop aan het eind van de week van mijn baas. Dit vanwege stress-management.
Ow die supporter was zijn baas? Dat verklaart een hoop.
pi_47543376
quote:
[b]Op donderdag 22 maart 2007 12:26 schreef Camplo het volgende:
Wat is de volgende stap?
WAT IS DE VOLGENDE stap?
DIE KOMT ER NIET.
[/quote]

En dus moet je net zo lang gaan lopen rellen, etteren en zeikstralen totdat die stap er wel komt? Om, laat me raden, dan verbaasd de gebeten hond uit te hangen?
pi_47543401
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:26 schreef BobbyHill het volgende:
Op de FP zat hij waarschijnlijk de rest van z'n leven in de ziektewet. Inmiddels weggehaald, omdat het nergens op gebaseerd is.
Inderdaad En mensen wilden hem de bak in wegens poging tot moord
pi_47543407
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:27 schreef MaxPower het volgende:

[..]

De grap is dus dat dat helemaal niet nodig is. Dit is in 50 jaar professioneel voetbal het eerste serieuze incident.
In het topic van gisteren waren er anders genoeg VBL-ers die konden beamen dat cameramensen vaker het doelwit waren.
pi_47543410
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:26 schreef Jarno het volgende:

Calvobbes was de bron. Hij is werkzaam in 't tv gebeuren, dus ik heb geen reden hem niet te geloven. Zoals terecht gebleken is nu.
Nee, medewerkers van PSV, de politie Eindhoven, de arts van de cameraman, minstens 3 ooggetuigen...dat zijn goede bronnen. Een geemotioneerde collega die alles van horen zeggen heeft is dat absoluut niet!
Woo-loo-loo!
pi_47543415
quote:

[..]

Het ging 54 jaar goed, en dan is er 1 (een, uno, ein, 1!!!) randdebiel die iets ongelooflijks abnormaals doet, nota bene gepakt wordt door de omstanders (ook voetbalsupporters!!!) en dan ineens moet er kamervragen komen, beveiliging voor iedereen en voetbal afgeschaft worden. Overdrijf eens niet zo.

Moet op alle scholen nu ook maar grote hekken er om heen en detectiepoortjes en alle kinderen met kogelvrije vesten naar school? Daar ga je toch ook niet om lopen brullen?

donderdag 22 maart 2007 @ 12:29:39 #297
14571 Goochie
 huh?? Mot dat dan ?
pi_47543420
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:27 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ow die supporter was zijn baas? Dat verklaart een hoop.
Die cameraman was gewoon aan het werk. En indirect kun je zo'n supporter als zijn baas zien ja.

Maar daar gaat het niet om. Het wordt nu afgedaan als dat het allemaal wel meevalt. Maar dat is het natuurlijk niet.
als in goochelaar
pi_47543434
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:26 schreef BobbyHill het volgende:
Op de FP zat hij waarschijnlijk de rest van z'n leven in de ziektewet. Inmiddels weggehaald, omdat het nergens op gebaseerd is. Is het nut van een degelijke bron dan nu misschien wel duidelijk voor Jarno?
Jarno snapt niks als het meer is dan 1+1=2.
JOHNNY HEITINGA
pi_47543435
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:29 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Inderdaad En mensen wilden hem de bak in wegens poging tot moord
Poging tot moord moet nog blijken, maar is het echt zo gek deze gast een tijdje op te bergen?
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:30:54 #300
14571 Goochie
 huh?? Mot dat dan ?
pi_47543457
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:29 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Het ging 54 jaar goed, en dan is er 1 (een, uno, ein, 1!!!) randdebiel die iets ongelooflijks abnormaals doet, nota bene gepakt wordt door de omstanders (ook voetbalsupporters!!!) en dan ineens moet er kamervragen komen, beveiliging voor iedereen en voetbal afgeschaft worden. Overdrijf eens niet zo.

Moet op alle scholen nu ook maar grote hekken er om heen en detectiepoortjes en alle kinderen met kogelvrije vesten naar school? Daar ga je toch ook niet om lopen brullen?

Ik hoef toch niet alle voorgaande incidenten van de afgelopen jaren naar voren te halen toch? Ik heb het dan ook niet alleen over dit verhaal, ik heb het over voetbal in het algemeen.
als in goochelaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')