Ja dat is waarquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:38 schreef twi het volgende:
[..]
Ach dat valt toch wel mee. Jij hebt toch ook elke week na de wedstrijd last van dat traangas?
Jij mag mij best vertellen (met bron natuurlijkquote:
Scholen opheffenquote:Een 15-jarige jongen is op een school in Amsterdam gewond geraakt bij een steekpartij. Hij is in de rug gestoken. Waarschijnlijk was er ruzie over een uit de hand gelopen spelletje. De dader is op de vlucht geslagen.
Er werd verteld dat PSV vanaf nu cameramensen een persoonlijke steward toewijst die de cameramensen gaat beschermen. Dat heb ik hier nog nergens teruggelezen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die halen hun nieuws gewoon van sites als fok.nl en voetbalzone. (serieus.)
www.nu.nlquote:PSV gaat cameramensen beschermen
Uitgegeven: 22 maart 2007 11:14
Laatst gewijzigd: 22 maart 2007 12:01
EINDHOVEN - Voetbalclub PSV gaat voortaan stewards inzetten om cameramensen op de tribunes te beschermen. Voortaan krijgt iedere cameraman die zich tussen de supporters begeeft een steward mee die op zijn veiligheid let. Veiligheidsmanager Frank Wijnveld van PSV heeft een bericht hierover in het AD donderdag bevestigd.
Aanleiding is een incident tijdens het duel PSV-Ajax van afgelopen zondag. Tegen het einde van de wedstrijd werd op de Westtribune een cameraman van Cinevideo door een woedende PSV-supporter tegen zijn hoofd geschopt.
De dader wist aan de stewards te ontsnappen, maar zijn identiteit werd achterhaald met hulp van andere supporters. Maandag is de dader door de beveiliging van PSV gehoord en heeft hij een stadionverbod gekregen. De politie onderzoekt de zaak in overleg met justitie. Volgens een woordvoerster gaat het slachtoffer aangifte doen.
Hersenschudding
De cameraman ligt thuis met een zware hersenschudding. Hoewel hij direct werd bijgestaan door andere supporters is hij volgens Wijnveld behoorlijk van slag door de aanval. "Bij PSV hebben cameramensen tot dusver nooit last gehad van dergelijke incidenten. Ze waanden zich altijd veilig en daarom komt dit extra hard aan."
Wijnveld hoopt dat andere voetbalclubs het verscherpte veiligheidsbeleid van PSV zullen overnemen. Volgens hem komt het alleen bij grotere wedstrijden voor dat cameramensen ook filmen vanaf andere tribunes dan de perstribune.
Dan hoeft dit beleid ook alleen maar tijdens deze 'grote' wedstrijden van kracht te zijn lijkt me.quote:Wijnveld hoopt dat andere voetbalclubs het verscherpte veiligheidsbeleid van PSV zullen overnemen. Volgens hem komt het alleen bij grotere wedstrijden voor dat cameramensen ook filmen vanaf andere tribunes dan de perstribune.
Ja, de bron is er nu toch? Doeiii!quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:17 schreef Jarno het volgende:
Kan het gepijpzeik over een bron dan eindelijk achterwege blijven???
Nee, waarom zou je Trouw en Nu.nl geloven natuurlijk.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:18 schreef BobbyHill het volgende:
Nog altijd geen normale bron, of bevestiging dus. En dan zijn er nog mensen die roepen dat er geen reden is om het niet te geloven. Er is vooralsnog net zo goed geen reden om het wel te geloven.
OMFGROFLORZ11111111!!!!!!!EINSZWEIJUDENANDASGAS11111!!!!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:20 schreef Camplo het volgende:
Om Jarno te pesten blijven we ontkennen![]()
Ik typte mijn bericht op hetzelfde moment, harrie.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:19 schreef Jarno het volgende:
Nee, waarom zou je Trouw en Nu.nl geloven natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |