abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47541914
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:38 schreef twi het volgende:

[..]

Ach dat valt toch wel mee. Jij hebt toch ook elke week na de wedstrijd last van dat traangas?
Ja dat is waar , en ik ga de deur niet uit zonder mijn knuppel en stiletto
pi_47541933
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:38 schreef Jarno het volgende:

[..]

Blijven ontkennen hoor!
Jij mag mij best vertellen (met bron natuurlijk ) n.a.v. welke wedstrijd er voor het laatst traangas is gebruikt in Nederland?
pi_47542030
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:38 schreef Jarno het volgende:

[..]

Blijven ontkennen hoor!
Vooral blijven denken dat het levensgevaarlijk is in de Nederlandse stadions hoor!
pi_47542076
En ik blijf het zeer onwaarschijnlijk vinden dat deze gebeurtenis, die in een vol stadion heeft plaatsgevonden (30.000 mensen op de tribunes, fotograven, cameramensen, stewards etc.) en er, volgens het bericht, een aantal mensen zeer nauw bij betrokken zijn geweest die de man overmeesterd zouden hebben, de enige bron een weblog van de "regisseur" is. Die het bericht dus inmiddels zelf ook verwijderd heeft.
  donderdag 22 maart 2007 @ 11:50:36 #255
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_47542199
Meestal springt De Snor er dan wel direct bovenop, of weet op zijn minst Hugo Borst ervan. Maargoed, er zal wel wat gebeurd zijn.
pi_47542567
Het is nu op het nieuws!
pi_47542612
Ik hoorde het op 538 vanochtend in de auto.
Maar Edwin Evers zat naast Babtina Koeman dus hij is subjectief.
JOHNNY HEITINGA
pi_47542613
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:02 schreef MaxPower het volgende:
Het is nu op het nieuws!
Bron?
  donderdag 22 maart 2007 @ 12:04:13 #259
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_47542617
quote:
Een 15-jarige jongen is op een school in Amsterdam gewond geraakt bij een steekpartij. Hij is in de rug gestoken. Waarschijnlijk was er ruzie over een uit de hand gelopen spelletje. De dader is op de vlucht geslagen.
Scholen opheffen
pi_47542633
School & Studie ook dan!
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_47542634
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:04 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Bron?
Slam FM en mijn oren.
pi_47542663
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:04 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Slam FM en mijn oren.
Die halen hun nieuws gewoon van sites als fok.nl en voetbalzone. (serieus.)
pi_47542693
Radiozender is nou niet echt betrouwbaar. Die pakken alles van weblogs.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_47542774
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:05 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Die halen hun nieuws gewoon van sites als fok.nl en voetbalzone. (serieus.)
Er werd verteld dat PSV vanaf nu cameramensen een persoonlijke steward toewijst die de cameramensen gaat beschermen. Dat heb ik hier nog nergens teruggelezen.
pi_47542855
Klopt, zeiden ze ook hoe erg het was?
pi_47542864
quote:
PSV gaat cameramensen beschermen
Uitgegeven: 22 maart 2007 11:14
Laatst gewijzigd: 22 maart 2007 12:01

EINDHOVEN - Voetbalclub PSV gaat voortaan stewards inzetten om cameramensen op de tribunes te beschermen. Voortaan krijgt iedere cameraman die zich tussen de supporters begeeft een steward mee die op zijn veiligheid let. Veiligheidsmanager Frank Wijnveld van PSV heeft een bericht hierover in het AD donderdag bevestigd.

Aanleiding is een incident tijdens het duel PSV-Ajax van afgelopen zondag. Tegen het einde van de wedstrijd werd op de Westtribune een cameraman van Cinevideo door een woedende PSV-supporter tegen zijn hoofd geschopt.

De dader wist aan de stewards te ontsnappen, maar zijn identiteit werd achterhaald met hulp van andere supporters. Maandag is de dader door de beveiliging van PSV gehoord en heeft hij een stadionverbod gekregen. De politie onderzoekt de zaak in overleg met justitie. Volgens een woordvoerster gaat het slachtoffer aangifte doen.

Hersenschudding

De cameraman ligt thuis met een zware hersenschudding. Hoewel hij direct werd bijgestaan door andere supporters is hij volgens Wijnveld behoorlijk van slag door de aanval. "Bij PSV hebben cameramensen tot dusver nooit last gehad van dergelijke incidenten. Ze waanden zich altijd veilig en daarom komt dit extra hard aan."

Wijnveld hoopt dat andere voetbalclubs het verscherpte veiligheidsbeleid van PSV zullen overnemen. Volgens hem komt het alleen bij grotere wedstrijden voor dat cameramensen ook filmen vanaf andere tribunes dan de perstribune.
www.nu.nl
pi_47543042
quote:
Wijnveld hoopt dat andere voetbalclubs het verscherpte veiligheidsbeleid van PSV zullen overnemen. Volgens hem komt het alleen bij grotere wedstrijden voor dat cameramensen ook filmen vanaf andere tribunes dan de perstribune.
Dan hoeft dit beleid ook alleen maar tijdens deze 'grote' wedstrijden van kracht te zijn lijkt me.
pi_47543047
Kan het gepijpzeik over een bron dan eindelijk achterwege blijven???
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_47543062
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:17 schreef Jarno het volgende:
Kan het gepijpzeik over een bron dan eindelijk achterwege blijven???
Ja, de bron is er nu toch? Doeiii!
pi_47543064
Zolang er geen normale bron is, is het doodnormaal dat mensen daar naar vragen. Onbegrijpelijk dat er mensen zijn die roepen dat er geen reden is om het niet te geloven.. Er was net zo goed geen reden om het wel te geloven, dus ga nou niet de wijsneus uithangen nu er een dag later toch nog wat naar buiten komt. Dat fp-bericht had dus ook pas vandaag naar buiten moeten komen. Tijd voor een cursusje media-ethiek?
Woo-loo-loo!
pi_47543115
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:18 schreef BobbyHill het volgende:
Nog altijd geen normale bron, of bevestiging dus. En dan zijn er nog mensen die roepen dat er geen reden is om het niet te geloven. Er is vooralsnog net zo goed geen reden om het wel te geloven.
Nee, waarom zou je Trouw en Nu.nl geloven natuurlijk.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_47543138
Om Jarno te pesten blijven we ontkennen
JOHNNY HEITINGA
pi_47543177
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:20 schreef Camplo het volgende:
Om Jarno te pesten blijven we ontkennen
OMFGROFLORZ11111111!!!!!!!EINSZWEIJUDENANDASGAS11111!!!!!
pi_47543179
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:19 schreef Jarno het volgende:

Nee, waarom zou je Trouw en Nu.nl geloven natuurlijk.
Ik typte mijn bericht op hetzelfde moment, harrie.
Woo-loo-loo!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')