Nee idd...quote:
dat hoeft niet, moet er namelijk door EA wel een embargo op worden gezet...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:31 schreef Markster het volgende:
[..]
Hoop dat EA daar niet achterkomt
Verkopen voor release kan hoge boetes opleveren.
Defineer pimpen met warez?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:02 schreef Fliepke het volgende:
Pimpen met warez is not done, de volgende pipo doe ik een banaanvraag voor
Er waren al meer winkels die hem eerder verkochten. Veel plezier ermee in ieder geval.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:23 schreef JK het volgende:
Hij is nu ook aan het installeren.. duurt wel even. Ben ook benieuwd naar de Scrin.. alle units staan in elk geval beschreven in het boekje.
Werd gisteravond al kwaad dat ik 'm al op usenet zag rondslingeren (dat 'misdaad' dus loont, omdat je 'm dan eerder hebt dan de winkelversie). Waarom ik 'm nu op 27 maart al heb weet ik niet, volgens mij is de release pas over 2 dagen ?
Naja, ik heb 'm in elk geval hier voor me liggen
Een banaanvraag! Waarom zijn bananen krom?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:02 schreef Fliepke het volgende:
Pimpen met warez is not done, de volgende pipo doe ik een banaanvraag voor
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:37 schreef fallrite het volgende:
[..]
Een banaanvraag! Waarom zijn bananen krom?![]()
Als er nu niet een map is die onderussen mijn neus uitkomt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:53 schreef mschol het volgende:
ik ga morgen eens met dynabyte bellen, ondertussen:
[[url=http://i3.tinypic.com/30jtg0x_th]afbeelding][/url]
![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:55 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Als er nu niet een map is die onderussen mijn neus uitkomt.![]()
mijn idee is dat de scrin echt WAY overpowerd is, maar wel ubercool (1 unit, mothership, is langzaam maar zodra die kan aanvallen is ook echt alles rondom dat schip weg...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zijn die Scrin nu echt f*cking veel sterker dan de NOD en GDI. Ik had op andere fora gelezen dat mensen in no-time 2 vijanden van de skirmishmap vaagden met The Scrin, combinatie van superweapons en units die compleet je infantry van GDI of NOD aan gort helpt, zonder ook maar een druppeltje zweet..
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:00 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn idee is dat de scrin echt WAY overpowerd is, maar wel ubercool (1 unit, mothership, is langzaam maar zodra die kan aanvallen is ook echt alles rondom dat schip weg...
super weapon is een soort van zwart gat, cool maar minder cool dan ion cannon
ook worden er stats bijgehouden (win, lose streaks etc, echt VEEL) voor online, netwerk, skirmish en SP.
Voordat ik 'm openschroef....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:19 schreef mschol het volgende:
videokaart (ventillator) schoonmaken?
lijkt op een hitte probleem, deed ie namelijk bij mij ook...
Die stats zijn me al bekend van BFME, alleen het is dus een kwestie van heel snel je Tech Building bouwen en zorgen dat je eerder bent dan je vijand en dan heb je in principe de slag al gewonnen...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:00 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn idee is dat de scrin echt WAY overpowerd is, maar wel ubercool (1 unit, mothership, is langzaam maar zodra die kan aanvallen is ook echt alles rondom dat schip weg...
super weapon is een soort van zwart gat, cool maar minder cool dan ion cannon
ook worden er stats bijgehouden (win, lose streaks etc, echt VEEL) voor online, netwerk, skirmish en SP.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When all else fails, you always have delusion.
dat idee heb ik van wel idd ..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Die stats zijn me al bekend van BFME, alleen het is dus een kwestie van heel snel je Tech Building bouwen en zorgen dat je eerder bent dan je vijand en dan heb je in principe de slag al gewonnen...![]()
Daar heb je Hamaichi voor, uitstekend om tegen vrienden te spelen. Je maakt een soort VLAN, zodat het lijkt alsof je bij elkaar in een netwerk zit. Vervolgens kun je LAN-play kiezen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:40 schreef JK het volgende:
Ben net thuis, voor ik weg ging alleen even skirmish gedaan met the scrin... ik vind the scrin niet echt zo leuk, maar die tripods zijn beresterk. Ik had er 3 gebouwd en meteen een hele basis gesloopt. Maar heb zelf het idee (uit de demo) dat GDI sterker is dan NOD....
Nu nog een EA account aanmaken zodat ik online kan spelen en kan kijken naar andere spelers hoe ze te werk gaan.... leukste blijft overigens via LAN of Online met een bekende.
met ping tijden waar je helemaal eng van wordt..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Daar heb je Hamaichi voor, uitstekend om tegen vrienden te spelen. Je maakt een soort VLAN, zodat het lijkt alsof je bij elkaar in een netwerk zit. Vervolgens kun je LAN-play kiezen.
Hoe kan jij dat spelen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:53 schreef mschol het volgende:
ik ga morgen eens met dynabyte bellen, ondertussen:
[[url=http://i3.tinypic.com/30jtg0x_th]afbeelding][/url]
![]()
Niet alle screenshots zijn van de demoquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hoe kan jij dat spelen?
Als ik ze selecteer... staat er meteen defeated...
Ik ken het en heb het ook gebruikt. Maar dat is meer voor de mensen die C&C3 downloaden ipv kopen.... anders kan je beiden gewoon online hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Daar heb je Hamaichi voor, uitstekend om tegen vrienden te spelen. Je maakt een soort VLAN, zodat het lijkt alsof je bij elkaar in een netwerk zit. Vervolgens kun je LAN-play kiezen.
Banaanvraagquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:08 schreef JK het volgende:
[..]
Ik ken het en heb het ook gebruikt. Maar dat is meer voor de mensen die C&C3 downloaden ipv kopen.... anders kan je beiden gewoon online hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder leuk spelletje niet echt wow maar best aardig
[ Bericht 1% gewijzigd door Helo op 28-03-2007 00:04:37 ]
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:48 schreef Helo het volgende:
Mmm.... GLA gedeelte uitgespeeld
Niet lezen als je het verhaal niet wil weten plus het eindeVerkeerde game topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder leuk spelletje niet echt wow maar best aardig
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:48 schreef Helo het volgende:
Mmm.... GLA gedeelte uitgespeeld
Niet lezen als je het verhaal niet wil weten plus het eindeZe gaan er gewoon van uit dat je hem wel gebruiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder leuk spelletje niet echt wow maar best aardig
..///
het spel heeft iig veel meer het c&c gevoel dan generals en zero hour, die 2 waren vreemde eenden in de c&c vijverquote:Op woensdag 28 maart 2007 01:15 schreef Sjobber het volgende:
Deze game lijkt me niet zoveel fun opwekken als Zero Hour of de voorgaande delen.
Vooral door het neppe uiterlijk. Maar dat is wat screenshots voor een gevoel bij mij opwekken.
Reply daarop:quote:Op woensdag 28 maart 2007 04:01 schreef wipes66 het volgende:
[..]
Ze gaan er gewoon van uit dat je hem wel gebruikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ff wennen.. meer nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:54 schreef santax het volgende:
Net de demo geinstalleerd. Ik ga toch maar weer zero hour spelen. Dat futoristische vind ik toch niet zo leuk.
GLA GLA GLA!!!!
Lol, had ongeveer hetzelfde gemerkt in de demo. Als je twee Avatars hebt die even ver van één donor staan en ze op precies hetzelfde moment die upgrade laat pakken, pakken ze hem allebei. Dit lukte geloof ik maar met een type unit of juist met een type niet en de rest wel. Toen wel getest, weet het nu niet meer.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:35 schreef DaMayan het volgende:
Heb gemerkt dat als je snel genoeg bent je een Nod Avatar kan upgraden zonder dat het "donor" unit dood gaat. Met een attack bike is het het makkelijkste omdat die erg snel is maar heb het ook al een aantal keer met een flame tank voor elkaar gekregen. Precies op tijd weg bewegen als de Avatar de unit wil pakken.
Stom bugje eigenlijk, wordt natuurlijk zwaar misbruikt online...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |