Hebbe hebbe hebbe hebbequote:Op zondag 25 maart 2007 15:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
Shots van The Scrin vs NOD:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Er is momenteel maar 1 torrent beschikbaar mbt. C&C3, en dat is de legale demoquote:Op zondag 25 maart 2007 15:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
berichten nav torrents verwijderd, zijn jullie nou echt zo kinderachtig.
maar je weet toch dat zo'n beetje op geheel fok torrents in de ban zijn?quote:Op zondag 25 maart 2007 18:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Er is momenteel maar 1 torrent beschikbaar mbt. C&C3, en dat is de legale demo![]()
Ach ja, voorkomen is vaak ook beter dan genezen he. Jij weet net zo goed als ik dat 90% van de torrents wel illegaal is. Dus vanuit dat oogpunt is het wel te begrijpen. Maar een legale demo zou hier gewoon mogen staanquote:Op zondag 25 maart 2007 21:13 schreef mschol het volgende:
[..]
maar je weet toch dat zo'n beetje op geheel fok torrents in de ban zijn?
torrents == illegaal
en nforce is kennelijk ook illegaal op fok aangezien de link is weggedit
dit is alleen maar mijn idee van hoe het er hier aan toegaat
het praten over een release KAN niet illegaal zijn, dat zou namelijk neerkomen op ordinair de mond snoeren. dat je een link wegedit, oke, kan ik begrijpen. een release naam wegeditten kan ik ook nog wel in komen.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ach ja, voorkomen is vaak ook beter dan genezen he. Jij weet net zo goed als ik dat 90% van de torrents wel illegaal is. Dus vanuit dat oogpunt is het wel te begrijpen. Maar een legale demo zou hier gewoon mogen staan
Dat gemompel op de vorige pagina over releases op bepaalde sites ging niet over de demo, en is derhalve wel illegaal.
Heb je een puntquote:Op zondag 25 maart 2007 21:30 schreef mschol het volgende:
[..]
het praten over een release KAN niet illegaal zijn, dat zou namelijk neerkomen op ordinair de mond snoeren. dat je een link wegedit, oke, kan ik begrijpen. een release naam wegeditten kan ik ook nog wel in komen.
maar het bespreken dat een release er aankomt wegeditten vind ik persoonlijk zeer kinderachtig..
[GAM FB] Zweepslaag de modsquote:Op zondag 25 maart 2007 21:30 schreef mschol het volgende:
[..]
het praten over een release KAN niet illegaal zijn, dat zou namelijk neerkomen op ordinair de mond snoeren. dat je een link wegedit, oke, kan ik begrijpen. een release naam wegeditten kan ik ook nog wel in komen.
maar het bespreken dat een release er aankomt wegeditten vind ik persoonlijk zeer kinderachtig..
90+ minutenquote:Op maandag 26 maart 2007 14:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
Jezus!, een f*cking 7,5 Gig.. Daar moet vast veel HD-TV footage op staan
gelukking duurde het een uurtje korterquote:
Als je hem had laten importeren vanuit Amerika had je em eerder gehad.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:47 schreef appelsientje het volgende:
oooo oke op die manier.... ik dacht dat hij al uit was in de winkel..
dus nog ff 4 dagen wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |