Hebbe hebbe hebbe hebbequote:Op zondag 25 maart 2007 15:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
Shots van The Scrin vs NOD:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Er is momenteel maar 1 torrent beschikbaar mbt. C&C3, en dat is de legale demoquote:Op zondag 25 maart 2007 15:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
berichten nav torrents verwijderd, zijn jullie nou echt zo kinderachtig.
maar je weet toch dat zo'n beetje op geheel fok torrents in de ban zijn?quote:Op zondag 25 maart 2007 18:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Er is momenteel maar 1 torrent beschikbaar mbt. C&C3, en dat is de legale demo![]()
Ach ja, voorkomen is vaak ook beter dan genezen he. Jij weet net zo goed als ik dat 90% van de torrents wel illegaal is. Dus vanuit dat oogpunt is het wel te begrijpen. Maar een legale demo zou hier gewoon mogen staanquote:Op zondag 25 maart 2007 21:13 schreef mschol het volgende:
[..]
maar je weet toch dat zo'n beetje op geheel fok torrents in de ban zijn?
torrents == illegaal
en nforce is kennelijk ook illegaal op fok aangezien de link is weggedit
dit is alleen maar mijn idee van hoe het er hier aan toegaat
het praten over een release KAN niet illegaal zijn, dat zou namelijk neerkomen op ordinair de mond snoeren. dat je een link wegedit, oke, kan ik begrijpen. een release naam wegeditten kan ik ook nog wel in komen.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ach ja, voorkomen is vaak ook beter dan genezen he. Jij weet net zo goed als ik dat 90% van de torrents wel illegaal is. Dus vanuit dat oogpunt is het wel te begrijpen. Maar een legale demo zou hier gewoon mogen staan
Dat gemompel op de vorige pagina over releases op bepaalde sites ging niet over de demo, en is derhalve wel illegaal.
Heb je een puntquote:Op zondag 25 maart 2007 21:30 schreef mschol het volgende:
[..]
het praten over een release KAN niet illegaal zijn, dat zou namelijk neerkomen op ordinair de mond snoeren. dat je een link wegedit, oke, kan ik begrijpen. een release naam wegeditten kan ik ook nog wel in komen.
maar het bespreken dat een release er aankomt wegeditten vind ik persoonlijk zeer kinderachtig..
[GAM FB] Zweepslaag de modsquote:Op zondag 25 maart 2007 21:30 schreef mschol het volgende:
[..]
het praten over een release KAN niet illegaal zijn, dat zou namelijk neerkomen op ordinair de mond snoeren. dat je een link wegedit, oke, kan ik begrijpen. een release naam wegeditten kan ik ook nog wel in komen.
maar het bespreken dat een release er aankomt wegeditten vind ik persoonlijk zeer kinderachtig..
90+ minutenquote:Op maandag 26 maart 2007 14:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
Jezus!, een f*cking 7,5 Gig.. Daar moet vast veel HD-TV footage op staan
gelukking duurde het een uurtje korterquote:
Als je hem had laten importeren vanuit Amerika had je em eerder gehad.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:47 schreef appelsientje het volgende:
oooo oke op die manier.... ik dacht dat hij al uit was in de winkel..
dus nog ff 4 dagen wachten.
ik zou die link weghalen wil je geen ban krijgen...quote:Op maandag 26 maart 2007 15:23 schreef NordicBlue het volgende:
FTD Nummer:
354208
NZB: ******
Loopt nu binnen
Ik las ooit, op ik dacht ign.com, dat er extra dingen zaten in de Kane Edition, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
ik zou die link weghalen wil je geen ban krijgen...
Verder is er nog verschil in box-art tussen Kane Edition en normale versie?
Bij gcshop.nl staat hij voor ¤40,50 te koop...
Er zitten ook extra dingen bij de Kane Edition. Weet alleen niet meer precies wat er nou bij zatquote:Op maandag 26 maart 2007 15:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik las ooit, op ik dacht ign.com, dat er extra dingen zaten in de Kane Edition, maar dat weet ik niet zeker.
Ja, nee dat was me al duidelijk. Ging me meer om de box-art. Ik zie overal advertenties met dezelfde box-art waar ik dus geen duidelijk onderscheid kan maken tussen Kane-Edition of niet...quote:Op maandag 26 maart 2007 15:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik las ooit, op ik dacht ign.com, dat er extra dingen zaten in de Kane Edition, maar dat weet ik niet zeker.
quote:C&C3: Kane Edition zal tegelijk met de PC-versie van C&C3 verschijnen voor de PC, in maart 2007. Naast de game krijgt de koper van dit pakket een exclusieve bonus-DVD met daarop een kijkje achter de schermen, verwijderde scènes, bloopers en gameplay-opnames van de developers. Daarnaast krijg je vijf extra multiplayer-kaarten tot je beschikking en drie unieke skins voor de drie legers. Ten slotte kun je je desktop ook oppimpen met vijf exclusieve wallpapers van C&C 3.
Kane edition heeft het hoofd van Kane op de voorkant.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, nee dat was me al duidelijk. Ging me meer om de box-art. Ik zie overal advertenties met dezelfde box-art waar ik dus geen duidelijk onderscheid kan maken tussen Kane-Edition of niet...
Ik heb alleen maar deze gezien... Kane Edition of geen Kane Edition...quote:Op maandag 26 maart 2007 15:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kane edition heeft het hoofd van Kane op de voorkant.
Oke, duidelijk.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kane edition heeft het hoofd van Kane op de voorkant.
[afbeelding]
[afbeelding]
De laatste is de Kane edition
geen Kane editionquote:Op maandag 26 maart 2007 15:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar deze gezien... Kane Edition of geen Kane Edition...
[afbeelding]
High Definitionquote:Op maandag 26 maart 2007 15:58 schreef mschol het volgende:
ben em aan et binnenhalen maar alleen als het een beetje snel gaat, anders kan ik net zo goed tot donderdag wachten
en ik hoop zo dat ze die HD filmpjes problemen hebben opgelost..
Even benadrukken.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:00 schreef Fliepke het volgende:
Hier gaan we. Warez gelul wordt niet getoleerd.
Ze zijn niet gek bij EA, ze weten ook wel dat die dingen vlak voor of 2 seconden na de officiele verkoop al online staan. Dat houd je niet tegen.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:00 schreef Helo het volgende:
Raar hij is nu al overal te krijgen, zulke pre releases op het internet is toch wel een klap in de gezicht van de maker, en ook tegenover de spelers die het gepre-orderd hebben.
Maarja ik ga wel kijken vanaaf
Heb je de review al klaar, trouwens?quote:Op maandag 26 maart 2007 16:00 schreef Fliepke het volgende:
Hier gaan we. Warez gelul wordt niet getoleerd.
Nee hij is pas net binnen, dus de review is niet klaarquote:Op maandag 26 maart 2007 16:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Heb je de review al klaar, trouwens?
Ja, in de vorige versies ging het ook goed.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:02 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Vraagje (en excuus als hij al gesteld is in de afgelopen 10 topics):
Ik wil thuis met 2 C&C3 exemplaren (met uiteraard verschillende serienummers) tesamen online gaan spelen. Is dit mogelijk (geweest in de voorgaande C&C versies)?
yup dit kan volgens mij prima/quote:Op maandag 26 maart 2007 16:02 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Vraagje (en excuus als hij al gesteld is in de afgelopen 10 topics):
Ik wil thuis met 2 C&C3 exemplaren (met uiteraard verschillende serienummers) tesamen online gaan spelen. Is dit mogelijk (geweest in de voorgaande C&C versies)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |