Hilarisch mislukt stukje van iemand die zich kennelijk eigenlijk juist tegen 'demoniseren' wil uitsprekenquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:24 schreef lucida het volgende:
-verhaal- [veel gebrabbel om heel erg blij te zijn de pvda zwart te maken omdat die zelf de PVV zwart maken, of zoiets]
Stil nou, straks gaat-ie nog meer van zijn stukjes op hetvrijevolk spammen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:19 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Hilarisch mislukt stukje van iemand die zich kennelijk eigenlijk juist tegen 'demoniseren' wil uitspreken.
Een uitstekend betoog die de vinger op voor de PVDA zere plek legt. En dit is jouw tegenreactie? Sad, so sadquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:19 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Hilarisch mislukt stukje van iemand die zich kennelijk eigenlijk juist tegen 'demoniseren' wil uitspreken.
En welke plek is dat? Dat ze zogenaamd andere partijen zwartmaken zoals elke andere partij doet?quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:27 schreef LENUS het volgende:
[..]
Een uitstekend betoog die de vinger op voor de PVDA zere plek legt.
Yep het vooral op deze manier afdoen en geen tegenargumenten geven.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:19 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Volgens mij is het demoniseren toch echt iets waar de pvda zich aan schuldig maakt met onder andere zo een site. Hetzelfde werd onder andere door de pvda bij Fortuyn gedaan en we weten allemaal waar dat toe geleid heeft. Ik zie Wilders nergens dit soort initiatieven organiseren waarin direct op de man wordt gespeeld of misschien kan jij me aan een link helpen?quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:28 schreef Posdnous het volgende:
[..]
En welke plek is dat? Dat ze zogenaamd andere partijen zwartmaken zoals elke andere partij doet?.
Te grappig, vooral als de gedupeerde nota bene demoniseerder nr. 1 Wilders betreft.
ahahaha.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:44 schreef Biggs. het volgende:
Ik zie Wilders nergens dit soort initiatieven organiseren waarin direct op de man wordt gespeeld
Tegenargumentenquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:30 schreef Biggs. het volgende:
[..]
Yep het vooral op deze manier afdoen en geen tegenargumenten geven.
En op de problemen die in het betoog worden aangekaart gaan we verder niet in want dat zit toch akelig dicht bij de waarheid![]()
quote:
Moet ik nog een keer mijn Fortuyn kaart op tafel gooien om aan te geven dat de demonisering van de PVDA van een heel ander kaliber is?quote:Tegenargumenten . waar tegen? tegen iemand die zegt dat de PVDA demoniseert, iets waar alle rechtse partijen en in het bijzonder Wilders alleenrecht op lijken te hebben. Laat me niet lachen zeg, wat is dit opeens voor huiliegedrag.
Aha, op die toer. Nee, dank je, op dit soort onzindiscussies zit ik niet te wachten.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:25 schreef Biggs. het volgende:
[..]
[..]
Moet ik nog een keer mijn Fortuyn kaart op tafel gooien om aan te geven dat de demonisering van de PVDA van een heel ander kaliber is?
Altijd grappig hoe mensen vergeten dat de PVDA bepaald niet het alleenrecht over het bewind in Nederland heeft gehad de afgelopen decennia.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:26 schreef Pulu het volgende:
Probleem van de PvdA is dat de opstelling van de partij en de oplossingen (of de manier hoe zij die uitdraagt) t.a.v. migrantenproblematiek weer riekt naar het ouderwetse "laten we er niet teveel over praten of nadruk leggen want dan stigmatiseren bepaalde bevolkingsgroepen"
Gevolg is dat de PvdA decennia lang heeft meegewerkt aan het huidige sociale klimaat....jarenlang pleisters lopen plakken op een rottende wond totdat er mensen voorbij kwamen die de pleister bruut verwijderde....opvallend feit is ook dat de mensen die veel populariteit hebben verworven t.a.v. deze problematiek (Fortuyn, Verdonk) in het verleden banden hadden met de PvdA
Hij zegt ook "meegewerkt". Hetgeen wrs impliceert dat de auteur de PvdA niet alleen schuldig acht, maar wrs wel ziet als hoofdschuldige.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:38 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Altijd grappig hoe mensen vergeten dat de PVDA bepaald niet het alleenrecht over het bewind in Nederland heeft gehad de afgelopen decennia.
Verkapte -ik zat er idd toch naast- postquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:37 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Aha, op die toer. Nee, dank je, op dit soort onzindiscussies zit ik niet te wachten.
Opnieuw een sterk staaltje slecht lezenquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:38 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Altijd grappig hoe mensen vergeten dat de PVDA bepaald niet het alleenrecht over het bewind in Nederland heeft gehad de afgelopen decennia.
hahaha.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:41 schreef Biggs. het volgende:
[..]
Verkapte -ik zat er idd toch naast- post
wrs ja.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij zegt ook "meegewerkt". Hetgeen wrs impliceert dat de auteur de PvdA niet alleen schuldig acht, maar wrs wel ziet als hoofdschuldige.
ja, tuurlijk dat is zo, maar deze auteur dekt zich wel in. Zo kan hij bijv. aanhalen dat de PvdA uiteraard die keren dat zij geregeerd hebben in een coalitie zaten, waarbij zijzelf de invloedrijkste partner waren. Via manipulatie en bedrog uiteraard.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:43 schreef Posdnous het volgende:
[..]
wrs ja.
Geen idee, aangezien toch altijd alleen de PvdA er op aangesproken wordt.
Het statenideaal is niet meer, grenzen verdwijnen. Het lijkt me niet meer dan normaal dat meerdere nationaliteiten onderdeel is van een vrijheidsideaal. Andere optie is het belang van een nationaliteit te verminderen, zoals slechts in de Europese Unie het geval is.quote:
Ja, dat snap ik. Moet ik daar serieus op ingaan dan?quote:
Meerdere nationaliteiten is een heel leuk vrijheidsideaal, het is alleen spijtig dat er wel erg veel juridische haken en ogen aan zitten. Liever maar niet dus.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:02 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Het statenideaal is niet meer, grenzen verdwijnen. Het lijkt me niet meer dan normaal dat meerdere nationaliteiten onderdeel is van een vrijheidsideaal. Andere optie is het belang van een nationaliteit te verminderen, zoals slechts in de Europese Unie het geval is.
Willen ze een wedstrijdje met Wilders doen, wie de meeste bedreigingen krijgt?quote:Actueel
21-03-07. De kwaliteit van sommige tegenstanders. Mailtje: "Ik ga kijken voor een site te maken tegen julllie. met de zelfde vuiligheid over 40 45 over NSBers. En als er wat met Wilders gebeurd zoals Pim, pak ik een van jullie. Sla je helemaal dood".
Ze hebben natuurlijk de allerergste er tussenuit gepikt. Onder het mom van "kijk die Wildersaanhangers eens dom zijn!". Gelukkig is in dit geval the joke on them.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:16 schreef mr.vulcano het volgende:
Onder het kopje actueel hebben ze nu een reactie geplaatst van een of andere idioot.
[..]
Willen ze een wedstrijdje met Wilders doen, wie de meeste bedreigingen krijgt?
Of zouden ze het zelf geschreven hebben?quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:21 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ze hebben natuurlijk de allerergste er tussenuit gepikt. Onder het mom van "kijk die Wildersaanhangers eens dom zijn!". Gelukkig is in dit geval the joke on them.
Daar zou ik niet vanuit gaan. Genoeg idioten in de samenleving.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:27 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Of zouden ze het zelf geschreven hebben?
Zou ook nog kunnen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:27 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Of zouden ze het zelf geschreven hebben?
Ze doen inderdaad precies hetzelfde wat ze de ander (mooi woord in deze context) verwijten. Heel menselijk, maar ook heel erg inconsequent.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:38 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Zou ook nog kunnen.Maar nee, ik denk het niet.
Het grappige is ook dat men het over "tegenstanders" heeft. Die hele site staat vol met knuffelgeleuter over hoe we het "met z'n allen" moeten doen en meer van dat soort achterhaald links gezwam. Maar als ze dan een boos mailtje krijgen van iemand die het niet met hen eens is, dan is die persoon ineens een enemy die met hand en tand bestreden en desnoods uitgeroeid moet worden.
ja dat truukje hebben ze een tijdje terug ook bij Zembla geprobeerd, de domste VMBO'ers werden voor de camera gehaald en mochten zeggen dat ze het zo met Wilders eens waren..quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:21 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ze hebben natuurlijk de allerergste er tussenuit gepikt. Onder het mom van "kijk die Wildersaanhangers eens dom zijn!". Gelukkig is in dit geval the joke on them.
Programmeren blijft lastig. Ik heb het daarom maar even netjes aangepast.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:56 schreef Schepseltje het volgende:
ik zie trouwens dit:
{rtf1ansiansicpg1252deff0deflang1043{fonttbl{f0fnilfcharset0 Courier New;}{f1fswissfcharset0 Arial;}} {*generator Msftedit 5.41.15.1507;}viewkind4uc1pardf0fs20 par par par par par par par par
Actueel par
21-03-07. De kwaliteit van sommige tegenstanders. Mailtje: "Ik ga kijken voor een site te maken tegen julllie. met de zelfde vuiligheid over 40 45 over NSBers. En als er wat met Wilders gebeurd zoals Pim, pak ik een van jullie. Sla je helemaal dood".par
par par par f1par }
beetje copy-pasten is al teveel gevraagd voor mevrouw de webmaster die volgens haar CV talloze 'webapplicaties heeft opgeleverd'
Precies. Is ook zo kinderachtig om daarover te gaan zeuren, want dan ben je geen haar beter dan zij.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:01 schreef mr.vulcano het volgende:
[..]
Programmeren blijft lastig. Ik heb het daarom maar even netjes aangepast.
Ja, want door zo'n site gaan mensen Wilders opeens haten terwijl ze hem nu heel tof vndenquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:12 schreef Oud_student het volgende:
Het wachten is op een 2e Volkert, die de site van de PvdA serieus neemt![]()
Je snapt er niks van.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:47 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ja, want door zo'n site gaan mensen Wilders opeens haten terwijl ze hem nu heel tof vnden.
Natuurlijk wel. Anders zou ik nooit kunnen weten dat Posdnous er niks van snapt. Dûhhûh.quote:
Daar heb je een punt mee. Maarja, die 'haters' heb je toch wel, met of zonder zo'n site denk ik.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:12 schreef Oud_student het volgende:
Het wachten is op een 2e Volkert, die de site van de PvdA serieus neemt![]()
Gestoorde figuren a la Volkert en dierenbevrijders hebben de volgende zaken nodig om tot actie te komen:quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:47 schreef Posdnous het volgende:
Ja, want door zo'n site gaan mensen Wilders opeens haten terwijl ze hem nu heel tof vnden.
Ik ben toch blij dat jij het ff uitlegt, want ik heb er zolangzamerhand de kracht niet meer voor.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:51 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Gestoorde figuren a la Volkert en dierenbevrijders hebben de volgende zaken nodig om tot actie te komen:
- het morele gelijk van hun denkbeelden, waaraan op geen enkele wijze aan getwijfeld kan/mag worden.
- een duidelijk target dat de verpersoonlijking is van het kwaad waartegen zij strijden, dit kan een organisatie, gebouw (winkelketen, Makro, RaRa), bedrijf (Shell) of een persoon zijn.
- een achterban die het met hun ideeen eens is
- en het laatste essentieële ingredient (de trigger): de al dan niet vermeende "toestemming" van vooraanstaande lieden uit de sympatisantengroep (Macel van Dam: "Ik vind u een buitengewoon minderwaardig mens")
Klopt, ik ben idd geen psycholoogquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:53 schreef venomsnake het volgende:
^^ Amateur psychologie ^^
Its all in a days workquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:57 schreef Lemmeb het volgende:
Ik ben toch blij dat jij het ff uitlegt, want ik heb er zolangzamerhand de kracht niet meer voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |