WHAHAHquote:[quote]Op woensdag 4 april 2007 10:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat een baby
Ik vind hem echt de slechte verleider die ik ooit heb gezien.
Maf kapsel en dan palmt hij iemand in dan gaat hij liegen
Nu zit hij te janken als een wijf.
Jah hahaha, hoe vet was dat. Donder op met je hoogstaande kutanalyses en ga die vrouw verleiden mafkees.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Die gast uit Heerlen vind ik het vetste
Ging hij in aflevering 2 dat wijf afkraken inplaats van haar te verleiden
WHahah ja wat een pauperquote:Op woensdag 4 april 2007 11:52 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jah hahaha, hoe vet was dat. Donder op met je hoogstaande kutanalyses en ga die vrouw verleiden mafkees.
Volgens mij was het idee van het stukje juist dat zij beweerden dat Gringo te graag wilde en dat dat de lol juist niet was. Ik vond het hilarisch in elk geval, vooral omdat Gringo zich heel wat voelt en er nu geen enkele verleidster voor hem gaat...quote:Op woensdag 4 april 2007 10:44 schreef _Boo_ het volgende:
Die vrijgezelle vrouwen gister ook zo van "ja Gringo wil graag verleid worden maar niemand vindt hem leuk". Wat kan mij dat nou schelen, je zit daar niet voor je eigen gerief, je zit daar als verleidster.
Qua vrouwen vind ik Nelleke echt wel een mooi uitgesproken gezicht hebben(lichaam ook maar dat interesseert me niet zoquote:Op woensdag 4 april 2007 13:55 schreef peterfan het volgende:
Ik zou trouwens door geen enkele van die mannen, de vrijgezellen of de "verleiders", () ook maar een tikkeltje opgewonden raken. Ze zijn allemaal te dom, simpel en achterlijk, en ook echt mijn types niet.
![]()
tja, maar ik geloof niet zo in wat ze te zien hebben gekregen bij die leugendetectot. Dus als die man de duim omlaag deed....quote:Op woensdag 4 april 2007 13:59 schreef peterfan het volgende:
Ik snap ook niet dat ze zich altijd laten opnnaaien door dingen die door anderen gezegd worden.
Niets geloven tot je beelden ziet, toch?
You're kidding, hoop ik?quote:
Nellekequote:Op woensdag 4 april 2007 14:04 schreef Feya het volgende:
[..]
Qua vrouwen vind ik Nelleke echt wel een mooi uitgesproken gezicht hebben(lichaam ook maar dat interesseert me niet zo).
[afbeelding]
Qua mannen vind ik DE temptation voor Rachel het mooist.
[afbeelding]
(heb ik het dus alleen over uiterlijk)
Is zij niet datzelfde snollebolletje dat vorig jaar meedeed, steeds bij die Belgische gozer wiens wijf eerst helemaal de trut speelde en daarna liep te neuken op de TV (waarvan later nog het verhaal ging dat zij en hij in de sexindustrie werkten), hoofd op hol bracht en die na de show opeens met 1 vd andere verleiders ervandoor bleek te zijn gegaan?quote:Op woensdag 4 april 2007 14:04 schreef Feya het volgende:
[..]
Qua vrouwen vind ik Nelleke echt wel een mooi uitgesproken gezicht hebben(lichaam ook maar dat interesseert me niet zo).
[afbeelding]
Kalequote:Qua mannen vind ik DE temptation voor Rachel het mooist.
[afbeelding]
Nee dat was een hele andere toch, die was kleiner, maar lijkt er wel opquote:Op woensdag 4 april 2007 15:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Is zij niet datzelfde snollebolletje dat vorig jaar meedeed, steeds bij die Belgische gozer wiens wijf eerst helemaal de trut speelde en daarna liep te neuken op de TV (waarvan later nog het verhaal ging dat zij en hij in de sexindustrie werkten), hoofd op hol bracht en die na de show opeens met 1 vd andere verleiders ervandoor bleek te zijn gegaan?
[..]
Kale
Pijp me vieze slet, JAAAAH laat maar zien waar je goed in bent.quote:
Hij had wel een punt, maar het gaat toch om het verleiden jaquote:Op woensdag 4 april 2007 11:52 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jah hahaha, hoe vet was dat. Donder op met je hoogstaande kutanalyses en ga die vrouw verleiden mafkees.
Nou, lelijk kan ik hem niet echt noemen, maar het ging me om het feit dat hij de enige is die zijn handjes bewust heeft thuisgehouden nogquote:Op woensdag 4 april 2007 14:08 schreef Hik het volgende:
[..]
You're kidding, hoop ik?
Die gast is echt te lelijk en te dom.
ik vind dat meisje met het donkere haar ook te lelijk voor haar vriend... dus blijkbaar kan alles. En die vrijgezelle meiden sloven zich toch ook uit om de vier mannen te verleiden, en die meiden zijn ook VEEL te mooi voor die mannen...quote:Op donderdag 5 april 2007 00:19 schreef LoveProfusion het volgende:
De koppels zijn alleen vrij lelijk. Dat dikke meisje met het donkere haar die uit de buurt bleef van haar temptation (die jongen die speciaal voor haar is overgevlogen en overigens gewoon relaxed is en ECHT niet met haar zou zoenen, ze is echt TE lelijk voor hem) maakt echt totaal geen kans bij die jongen.
kwilde het al niet zeggenquote:Op donderdag 5 april 2007 12:30 schreef Giem het volgende:
Takis is juist de kneus, met zijn scheve smoel..
Oeff Nellekequote:Op woensdag 4 april 2007 14:04 schreef Feya het volgende:
[..]
[afbeelding]
Qua mannen vind ik DE temptation voor Rachel het mooist.
[afbeelding]
Ja eet maar een beschuitje met haar dan maak ik het wel afquote:Op donderdag 5 april 2007 13:35 schreef Giem het volgende:
[..]
Idddaar willen we wel een beschuitje mee eten
![]()
Geen van die vrijgezelle meiden wil Gringo verleiden, zeiden ze.quote:Op donderdag 5 april 2007 08:27 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik vind dat meisje met het donkere haar ook te lelijk voor haar vriend... dus blijkbaar kan alles. En die vrijgezelle meiden sloven zich toch ook uit om de vier mannen te verleiden, en die meiden zijn ook VEEL te mooi voor die mannen...
Hehehe!quote:Op woensdag 4 april 2007 16:37 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
Pijp me vieze slet, JAAAAH laat maar zien waar je goed in bent.
Kijk me aan met die mooie oogjes MWHUHAHAHAHAHAA! 'pets'
quote:Darkest Secrets
Het thema van het zesde seizoen van Temptation Island is Darkest Secrets. Met deze ondertitel gaat Veronica op zoek naar het meest duistere, nooit eerder vertelde geheim van de deelnemende koppelhelften.Programma Info
Seizoen zes van het Nederlandse Temptation Island is dit jaar nog spannender en donkerder. De opzet van vier koppels en acht verleid(st)ers in beide resorts is hetzelfde als in voorgaande jaren, maar dit keer worden de diepste geheimen van de koppelhelften ontrafeld. Ze maken kennis met een Jamaicaanse waarzegster, die hen verschillende voorspellingen doet, maar ze worden ook onderworpen aan een leugendetector, die voor de echte harde bewijzen gaat zorgen.Presentatie
Co Rowold en de Belgische Veronique de Kock presenteren Temptation Island - Darkest Secrets.Uitzendingen
Elke dinsdag en donderdag om 20.30 uur en herhaling maandag rond 23.00 uur.De Koppels
Bianca en Takis
Ciska en Gringo
Rachel en Danny
Veronique en FrederikDe Verleidsters
Van links naar rechts: Amina, Bianca, Christina, Dorien, Ellen en Melissa
Van links naar rechts: Nelleke en PatriciaDe Verleiders
Van links naar rechts: Dave, Dion, Filip, Jeroen, Kevin en Laurent
Van links naar rechts: Roberto, Wojca en YoniLinks
Klik hier voor leuke T-shirts en andere leuke merchandise.
Klik hier voor de echte Temptation Island website.
Klik hier voor de website van Veronica.Eerdere Topics
Temptation Island 'Darkest Secrets'OP
Klik hier voor de OP. Wil de afsluiter van dit topic graag een nieuwe topic openen met deze OP en deze zonodig verversen.
Ja. Eventjes.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:39 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hey. Ja gezellig
.
Kijk jij ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |