Nu ben ik dus zo lui als een varken, dus weer een reden om niet te hoeven sporten.quote:
Ik ook niet. Wat een griezelig ventjequote:Op donderdag 29 maart 2007 21:33 schreef MissX het volgende:
Ik snap ook niet hoe je je ooit fysiek aangetrokken hebt kunnen voelen tot Frederik
Hmmm... ik geloof nooit dat ze zomaar uit de kleren zou gaan voor Gringo. Ik wed dat ze een en ander meteen hebben gecombineerd met een Playboy shoot...quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:38 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Die Nelleke gaat wel ver, een naakt fotoshoot voor The Grinche die zegt 'wel van dat lichaam te kunnen genieten.'
Ja, dat is het meisje wat ik bedoelde.quote:
Oh, maar ik sprak voornamelijk voor mezelf ...beetje biseksuele verkapte trekjes in zich heeftquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:49 schreef chatter het volgende:
[..]
Ja, dat is het meisje wat ik bedoelde.
![]()
Dat je dat gelijk wist, Frau.Pfeffertopf, dat ik haar bedoelde.
Jemig, dat is echt goed, zeg.
Zohee, dus we hebben een beetje de zelfde smaak.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:54 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Oh, maar ik sprak voornamelijk voor mezelf ...beetje biseksuele verkapte trekjes in zich heeft
Maar ik vind haar duidelijk de mooiste van de vrouwen.
Die Bianca daarentegen vind ik een regelrechte draak. [afbeelding]Met zo'n hoofd vul je toch geen theaterslaat staan Temptation Island.
[afbeelding] Wat een verlept hoofd voor iemand van 23 jaar. Als je zou beweren dat ze 40+ is zou je het ook geloven.
maandag 23:00quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:15 schreef the_legend_killer het volgende:
wan s herhaling heb gemist vandaaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |