ik vind dat meisje met het donkere haar ook te lelijk voor haar vriend... dus blijkbaar kan alles. En die vrijgezelle meiden sloven zich toch ook uit om de vier mannen te verleiden, en die meiden zijn ook VEEL te mooi voor die mannen...quote:Op donderdag 5 april 2007 00:19 schreef LoveProfusion het volgende:
De koppels zijn alleen vrij lelijk. Dat dikke meisje met het donkere haar die uit de buurt bleef van haar temptation (die jongen die speciaal voor haar is overgevlogen en overigens gewoon relaxed is en ECHT niet met haar zou zoenen, ze is echt TE lelijk voor hem) maakt echt totaal geen kans bij die jongen.
kwilde het al niet zeggenquote:Op donderdag 5 april 2007 12:30 schreef Giem het volgende:
Takis is juist de kneus, met zijn scheve smoel..
Oeff Nellekequote:Op woensdag 4 april 2007 14:04 schreef Feya het volgende:
[..]
Qua vrouwen vind ik Nelleke echt wel een mooi uitgesproken gezicht hebben(lichaam ook maar dat interesseert me niet zo).
[afbeelding]
Qua mannen vind ik DE temptation voor Rachel het mooist.
[afbeelding]
(heb ik het dus alleen over uiterlijk)
Ja eet maar een beschuitje met haar dan maak ik het wel afquote:Op donderdag 5 april 2007 13:35 schreef Giem het volgende:
[..]
Idddaar willen we wel een beschuitje mee eten
![]()
Geen van die vrijgezelle meiden wil Gringo verleiden, zeiden ze.quote:Op donderdag 5 april 2007 08:27 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik vind dat meisje met het donkere haar ook te lelijk voor haar vriend... dus blijkbaar kan alles. En die vrijgezelle meiden sloven zich toch ook uit om de vier mannen te verleiden, en die meiden zijn ook VEEL te mooi voor die mannen...
Hehehe!quote:Op woensdag 4 april 2007 16:37 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
Pijp me vieze slet, JAAAAH laat maar zien waar je goed in bent.
Kijk me aan met die mooie oogjes MWHUHAHAHAHAHAA! 'pets'
quote:Darkest Secrets
Het thema van het zesde seizoen van Temptation Island is Darkest Secrets. Met deze ondertitel gaat Veronica op zoek naar het meest duistere, nooit eerder vertelde geheim van de deelnemende koppelhelften.Programma Info
Seizoen zes van het Nederlandse Temptation Island is dit jaar nog spannender en donkerder. De opzet van vier koppels en acht verleid(st)ers in beide resorts is hetzelfde als in voorgaande jaren, maar dit keer worden de diepste geheimen van de koppelhelften ontrafeld. Ze maken kennis met een Jamaicaanse waarzegster, die hen verschillende voorspellingen doet, maar ze worden ook onderworpen aan een leugendetector, die voor de echte harde bewijzen gaat zorgen.Presentatie
Co Rowold en de Belgische Veronique de Kock presenteren Temptation Island - Darkest Secrets.Uitzendingen
Elke dinsdag en donderdag om 20.30 uur en herhaling maandag rond 23.00 uur.De Koppels
Bianca en Takis
Ciska en Gringo
Rachel en Danny
Veronique en FrederikDe Verleidsters
Van links naar rechts: Amina, Bianca, Christina, Dorien, Ellen en Melissa
Van links naar rechts: Nelleke en PatriciaDe Verleiders
Van links naar rechts: Dave, Dion, Filip, Jeroen, Kevin en Laurent
Van links naar rechts: Roberto, Wojca en YoniLinks
Klik hier voor leuke T-shirts en andere leuke merchandise.
Klik hier voor de echte Temptation Island website.
Klik hier voor de website van Veronica.Eerdere Topics
Temptation Island 'Darkest Secrets'OP
Klik hier voor de OP. Wil de afsluiter van dit topic graag een nieuwe topic openen met deze OP en deze zonodig verversen.
Ja. Eventjes.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:39 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hey. Ja gezellig
.
Kijk jij ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |