quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:21 schreef Nielsch het volgende:
Ga eens hockey spelen en bier drinken; dan ben je tenminste geen breezahsletje meer maar een hockeysletje. En dat is altijd nog net even iets beter.
Breezerb0y to the rescuequote:Op donderdag 22 maart 2007 12:24 schreef melluk het volgende:
ach jongens doe eens lief tegen viswijffie...![]()
![]()
ze wil alleen maar opkomen voor de dames hoor...![]()
ze is zelf geen breezah en heeft een hoog IQ dus laat haar met rust![]()
eej wat jij bitch mij!quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:18 schreef furian het volgende:
melluk bitch.. maak je avatar niet zo fucking lang gekte..
ik zag 1 mooi plaatje en dacht die komt zo wel weer.. [afbeelding] duurde gewoon een halve minuut ofzo [afbeelding]
Waarom typ je niet gewoon de smilie inplaats van afbeelding toevoegen?quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:24 schreef furian het volgende:
lmao.. hijs echt irritantduurt veel te lang (A) [afbeelding]
Laatstequote:Op donderdag 22 maart 2007 13:28 schreef Baret het volgende:
Of ts is een kutkloon! Of een zeikwijf met een iq van 20.
omgquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:28 schreef furian het volgende:
lmao.. ik kende hem niet uit mijn hoofd (A) hahahahaha
Dan blijft er oplossing over, krassen emt die hap.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:34 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Laatste
[..]
omg
en donder op met die msn smilies!
alhoewel ik dat betwijfel...quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:47 schreef m-ice het volgende:
geniale topic![]()
en zij maar serieus blijven![]()
Lekker! Biertje? Dan kom ik er gezellig bij zitten!quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:36 schreef isama het volgende:
*popcorn pakt
wat een emoticonsquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:13 schreef furian het volgende:
ach.. zolang haar mossel maar niet naar vis stinkt kan ik het er wel op doen hoor, desnoods met zak over het hoofd [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |