Ik zeg dat ze uit Rottuhdam komt, even zonder in het profiel te kijken...quote:
dat woordje "me" in me mars is a dead give awayquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik zeg dat ze uit Rottuhdam komt, even zonder in het profiel te kijken...
Ben je dyslectisch dan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:25 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ben ech niet dom ofzo
![]()
![]()
![]()
heb meer in me mars dan je zou weten!
quote:
Dit zijn niet zo maar typefouten, dit zijn structurele typefouten omdat je niet anders weet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:07 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
ik typ soms wel heel snel en dan maak ik wel eens een foutje![]()
typEfouten?? dat heb ik nog nooit iemand horen zeggenquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dit zijn niet zo maar typefouten, dit zijn structurele typefouten omdat je niet anders weet.
Maar geeft niet hoor, al doende leert men..
Dat hoor je ook niet, dat lees je naarmate je meer boeken/artikelen/studiemateriaal tot je opneemt. Het internet is gewoon een godganse taalverloedering aan het worden... En "Ons mam" zeggen ze alleen in Brabant... Maar jij bent iemand die van Brabant naar Zuid-Holland is verkast geloof ikquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:16 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
typEfouten?? dat heb ik nog nooit iemand horen zeggen![]()
maar mischien spreek je wel dialect, mijn 'ons mam' vonden sommige ook al niet goed
wehehehe verloederdequote:Op woensdag 21 maart 2007 18:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
tot je opneemt
Ik nomineer deze zin voor understatement van de week.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:07 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
ik typ soms wel heel snel en dan maak ik wel eens een foutje![]()
OMG, OMG, OMG je hebt gelijkquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:24 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
wehehehe verloederde
ik roep contaminatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |