da's een viswijf.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:40 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Wat is dit hier onder dan?
[afbeelding]
maar t zou toch onzin zijn als ik nou ineens wat anders ga drinken omdat ik anders uitgescholden kan worden!?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:40 schreef wieringer het volgende:
sorry ik kan hier ook niks van maken.
zie het als een modegril, over 10 jaar hebben we breezerSletten. en zijn er vast weer nieuwe drankjes voor de sletjes.
Een beter milieu begint bij jezelf.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:42 schreef SaferSephy het volgende:
IK.WIL.JE.SLAAN
Wanneer komt er nu eens een verbod op domme mensen
Ja. Drink accuzuur. Doos.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:42 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
maar t zou toch onzin zijn als ik nou ineens wat anders ga drinken omdat ik anders uitgescholden kan worden!?![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:42 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Een beter milieu begint bij jezelf.![]()
Neeeeee, MecDonnols heppie mieow met cola light, JeWeEtToGgGgGquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:38 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
![]()
uh verander deze TT effe naar [CENTRAAL] Mijn IQ is gelijk aan 30, wie wil me palen voor een frietje met?
Kerel, jij plaatst die link vaak..quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:43 schreef Stofje het volgende:
Voor goede breezersletten moet je in dit topic zijn. Afbeeldingen van schaarsgeklede, minderjarige breezersletten en omdat het foto's zijn, praten ze ook niet.
Opzoek naar nieuw ruk materiaal...quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:44 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Kerel, jij plaatst die link vaak..
Dit is toch de eerste keer? Of de tweede keer al?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:44 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Kerel, jij plaatst die link vaak..
Nou, stiekem denk ik zelfs meer.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:45 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dit is toch de eerste keer? Of de tweede keer al?
Vuile leugenaar! Als jij me meer dan twee verschillende quotes kan geven, waarin ik die link gegeven heb, krijg jij van mij een biertje.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:46 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nou, stiekem denk ik zelfs meer.
Ik ga al die quotes uit kuttopics niet vissen voor een glas ghb met bierquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:47 schreef Stofje het volgende:
[..]
Vuile leugenaar! Als jij me meer dan twee verschillende quotes kan geven, waarin ik die link gegeven heb, krijg jij van mij een biertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |