Van Bastenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tussen Louis en hoe-heet-die-kerel botert het echt niet he.
Ik kan niet wachten op de rust en nabeschouwingquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:00 schreef tong80 het volgende:
Van Gaal :
'Als Robben er niet is is ie er toch'
Take that Cruijff
hoho, half uur reclamequote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:01 schreef VoreG het volgende:
Pfffff die gesprekken gaan ook weer helemaal nergens over. Maar wat wil je dan ook als je 1 uur gaat voorbeschouwen.
Elke speler wordt 10 minuten beschouwd
Ronald Koemanquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tussen Louis en hoe-heet-die-kerel botert het echt niet he.
We zijn al de hele middag aan het balenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:03 schreef VoreG het volgende:
lekker voetbalen zijn.
heeft het ookquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:03 schreef VoreG het volgende:
Er is gesproeid op het veld, maar het lijkt wel alsof het uren heeft geregend, kan ook niet echt lekker voetbalen zijn.
Nou vooruit, ik laat hem maar op SBS staan, er is verder ook niets op TV, golf en tennis op Sport1 en Spanje-Denemarken begint pas om 22.00.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:02 schreef jorienvdherik het volgende:
nee joh
Tsjechie-Duitsland hebben wequote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:05 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik laat hem maar op SBS staan, er is verder ook niets op TV, golf en tennis op Sport1 en Spanje-Denemarken begint pas om 22.00.
Wedstrijd van Duitsland is ook nog niet begonnen, wel interessant. Altijd leuk om onze buren op hun plaat te zien gaan.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:07 schreef AminBen het volgende:
[..]
Tsjechie-Duitsland hebben we
OF Griekenland-Turkije![]()
Hoe waren de reacties na Italie-Duitsland 4-1quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wedstrijd van Duitsland is ook nog niet begonnen, wel interessant. Altijd leuk om onze buren op hun plaat te zien gaan.
Daar is het natuurlijk allemaal om te doen he.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:14 schreef Roeni3 het volgende:
Na Oranje nog even blijven kijken, jongens; de uitslagen van So You Wannabe A Popstar zijn er dan!
Ik zoek op de schotelquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:15 schreef Skwish het volgende:
Is de wedstrijd griekenland - turkije ergens nog te zien?
Dat gaat ook een lekker potje wordenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:15 schreef Skwish het volgende:
Is de wedstrijd griekenland - turkije ergens nog te zien?
Eerst nog reclame dus.quote:
Krijg je als je 20.000 kaartjes aan sponsoren schenkt.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:18 schreef BB-King het volgende:
Stelletje koeien... weten niet eens wie er spelen.![]()
iets van www.dutchfootballlive.com ofzo.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:18 schreef Rob.. het volgende:
Heeft iemand nog een livestream?
Huisgenote zit met vriendje v/d week TV te kijken :/
God heeft het zo gewild.quote:
http://nl.myp2p.eu/Matches/Match1.htmquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:18 schreef Rob.. het volgende:
Heeft iemand nog een livestream?
Huisgenote zit met vriendje v/d week TV te kijken :/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |