Die kut Drenth moet echt eens onder z'n eigen naam gaan postenquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach womên, je komt zelf uit West Friesland.
Ja precies, gewoon pp, dat is zijn echte naam.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:26 schreef Nouk het volgende:
Die kut Drenth moet echt eens onder z'n eigen naam gaan posten.
Dat is nog géén excuus.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
(excuses voor de PI, wist geen toepasselijker)
Drenth? WTF?quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:26 schreef Nouk het volgende:
[..]
Die kut Drenth moet echt eens onder z'n eigen naam gaan posten.
Er zijn er gewoon te weinig, verdomme.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:27 schreef Dagonet het volgende:
Dat is nog géén excuus.
Ja, Dago, zeg eens even.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:30 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Sinds wanneer mogen usericonen trouwens groter dan 100kb zijn?
Niet. Hoezo.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:30 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Sinds wanneer mogen usericonen trouwens groter dan 100kb zijn?
Ik mis <:? enquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Er zijn er gewoon te weinig, verdomme.
Ik denk 23!quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:31 schreef seekfaM het volgende:
Weetje hoeveel slimmer ik ben geworden door fok!![]()
Mensen uit Assen ook.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Users met 50kposts zijn kansloos![]()
Vroeger had je er wat aan kunnen doen.quote:
Weet je hoe moeilijk het is om in jouw geval dat níet te worden? Kan je al zelfstandig ademhalen? Heb je al een strikdiploma?quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:31 schreef seekfaM het volgende:
Weetje hoeveel slimmer ik ben geworden door fok!![]()
Nee, toen kon het ook niet. B. is namelijk niet zo van de PI's.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Vroeger had je er wat aan kunnen doen.
Je weet wel, vroeger.
Toen paarse paasunit nog postte.
Kabouters.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, toen kon het ook niet. B. is namelijk niet zo van de PI's.
Maat, 6vwo, gem cijfers een 8quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Weet je hoe moeilijk het is om in jouw geval dat níet te worden? Kan je al zelfstandig ademhalen? Heb je al een strikdiploma?
O.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:33 schreef Dagonet het volgende:
Nee, toen kon het ook niet. B. is namelijk niet zo van de PI's.
Jawel, middelbare school stelt geen fuck meer voor tegenwoordig.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:34 schreef seekfaM het volgende:
Maat, 6vwo, gem cijfers een 8![]()
Mekker nou niet, dat ik zo dom ben ofzo.
In rode pyjamas met een hobbitfetishquote:
Ja, in mijn tijd moest je alles tenminste nog overtypen in de bieb.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jawel, middelbare school stelt geen fuck meer voor tegenwoordig.
Beetje alles bij elkaar googlen en wikipedia-en.
Vroegâh, hoogezand, sappermeer, 1600 slag bij nieuwpoort!quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jawel, middelbare school stelt geen fuck meer voor tegenwoordig.
Beetje alles bij elkaar googlen en wikipedia-en.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |