Die kut Drenth moet echt eens onder z'n eigen naam gaan postenquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach womên, je komt zelf uit West Friesland.
Ja precies, gewoon pp, dat is zijn echte naam.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:26 schreef Nouk het volgende:
Die kut Drenth moet echt eens onder z'n eigen naam gaan posten.
Dat is nog géén excuus.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
(excuses voor de PI, wist geen toepasselijker)
Drenth? WTF?quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:26 schreef Nouk het volgende:
[..]
Die kut Drenth moet echt eens onder z'n eigen naam gaan posten.
Er zijn er gewoon te weinig, verdomme.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:27 schreef Dagonet het volgende:
Dat is nog géén excuus.
Ja, Dago, zeg eens even.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:30 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Sinds wanneer mogen usericonen trouwens groter dan 100kb zijn?
Niet. Hoezo.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:30 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Sinds wanneer mogen usericonen trouwens groter dan 100kb zijn?
Ik mis <:? enquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Er zijn er gewoon te weinig, verdomme.
Ik denk 23!quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:31 schreef seekfaM het volgende:
Weetje hoeveel slimmer ik ben geworden door fok!![]()
Mensen uit Assen ook.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Users met 50kposts zijn kansloos![]()
Vroeger had je er wat aan kunnen doen.quote:
Weet je hoe moeilijk het is om in jouw geval dat níet te worden? Kan je al zelfstandig ademhalen? Heb je al een strikdiploma?quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:31 schreef seekfaM het volgende:
Weetje hoeveel slimmer ik ben geworden door fok!![]()
Nee, toen kon het ook niet. B. is namelijk niet zo van de PI's.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Vroeger had je er wat aan kunnen doen.
Je weet wel, vroeger.
Toen paarse paasunit nog postte.
Kabouters.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, toen kon het ook niet. B. is namelijk niet zo van de PI's.
Maat, 6vwo, gem cijfers een 8quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Weet je hoe moeilijk het is om in jouw geval dat níet te worden? Kan je al zelfstandig ademhalen? Heb je al een strikdiploma?
O.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:33 schreef Dagonet het volgende:
Nee, toen kon het ook niet. B. is namelijk niet zo van de PI's.
Jawel, middelbare school stelt geen fuck meer voor tegenwoordig.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:34 schreef seekfaM het volgende:
Maat, 6vwo, gem cijfers een 8![]()
Mekker nou niet, dat ik zo dom ben ofzo.
In rode pyjamas met een hobbitfetishquote:
Ja, in mijn tijd moest je alles tenminste nog overtypen in de bieb.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jawel, middelbare school stelt geen fuck meer voor tegenwoordig.
Beetje alles bij elkaar googlen en wikipedia-en.
Vroegâh, hoogezand, sappermeer, 1600 slag bij nieuwpoort!quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Op een officiele stoomtijpmachine!quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:36 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ja, in mijn tijd moest je alles tenminste nog overtypen in de bieb.
Hmm wikipedia is geen premaire informatie bron, dus die valt af, dus weet waar je je bronnen vandaan haalt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Of alles bewaren op een pons kaart van 2 bij 2 decimeter.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Op een officiele stoomtijpmachine!
Of, als je mazzel had, kon je het uitprinten op een matrix-printer met kettingpapier, dan kwamen de pagina's op een gegeven moment niet meer uit.
Hmm, dat is gewoon een beetje besef hebben van nieuws, en actueel blijven, heb namelijk geen enkele moeite om de grappen van Fokke en Sukke te kunnen snappenquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Toen je de canon van Fokke en Sukke nog kon lezen zonder dat je op moest zoeken waar het over ging.
Alleen je spelling behoeft nog wat finetuning.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:37 schreef seekfaM het volgende:
Hmm wikipedia is geen premaire informatie bron, dus die valt af, dus weet waar je je bronnen vandaan haalt.
Ach ja het is altijd zo van, dat alles niks meer voorsteld.
het komt er op neer dat je niet zo moet blaaskaken. Over 'hoe slim' mensen zijn, want ik weet best veel meer dingen nu ik een tijd op Fok! rond lurk enzo, dan daarvoor ( en dan heb ik het vooral over algemene kennis, en vaardigheden )
Klopt,quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Alleen je spelling behoeft nog wat finetuning.
Ik heb het dan ook over de geschiedeniscanon.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:39 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Hmm, dat is gewoon een beetje besef hebben van nieuws, en actueel blijven, heb namelijk geen enkele moeite om de grappen van Fokke en Sukke te kunnen snappen
Dat duurt heul nie lang meer jewaids!1!!1!!1!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:22 schreef Maikuuul het volgende:
Op 30k posts ga ik Fok! verlatere !
quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:40 schreef seekfaM het volgende:
Klopt,
Best moeilijk, Dyslextie.
Dus ga maar niet zueren over mijn spelling daar laat ik inderdaad een aantal steken hangen.
*vandaar dat de talen ook wat minder gaan
Uiteraard.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |