Ook met jou ben ik het eensquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
A) TS is kneus.
B) TS komt nooit in VBL, alleen om te zeiken??
C) TS geeft geen bron.
D) Ik geloof het verhaal niet.
E) TS geeft wel bron?? aan mod maar niet in het topic.
F) Dat is verdacht.
G) Het zal allemaal wel meevallen.
H) Frankie Wijnveld zal het wel oplossen.
I) Dit is een kuttopic.
J) Wat is je punt uberhaupt?
K) cameramensen moeten mensen niet hinderen.
L) TS is hypcriet.
rest van het alfabet volgt later.
Ik ook.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:39 schreef Camplo het volgende:
[..]
Het gebeurt niet vaak maar ik ben het helemaal met je eens.
Je zou het topic ook gewoon kunnen mijden... heel makkelijk hoor...quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:36 schreef TerroRobbie het volgende:
rest van het alfabet volgt later.
Nee kan ik niet meer.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:40 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Je zou het topic ook gewoon kunnen mijden... heel makkelijk hoor...
Dat klarinet wedstrijden niet interessant zijn kunnen de voetbalsupporters niks aan doen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:42 schreef Jarno het volgende:
Wat een klein pikkie hebben vandale... eh, voetbalsupporters toch ook.. En er toch op getrapt zjin door zo'n topic... Briljant!
.
Dat heeft zin als hij bij z'n baas gaat klagen, ze samen de oorzaak gaan achterhalen en vervolgens een oplossing zoeken die voor alle partijen gunstig uitpakt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:39 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat snap ik zeker. Maar bedenk dat die cameraman daar ook niet voor heeft gekozen maar daar gewoon zijn werk moet doen.
Dan heeft het verdomd weinig zin om aanstekers of wat dan ook naar hem/haar te gaan gooien.
Ik ook.quote:
Als er nieuwe stadion worden gebouwd, wordt daar door "ons" al aandacht aan geschonken door met clubs te overleggen wat goede posities zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:44 schreef DRD het volgende:
Dat heeft zin als hij bij z'n baas gaat klagen, ze samen de oorzaak gaan achterhalen en vervolgens een oplossing zoeken die voor alle partijen gunstig uitpakt.
Maar voetbalwedstrijden worden al decennia lang op TV uitgezonden en nog steeds staan die dingen sommigen in de weg. En dus is er "vanuit jouw sector" blijkbaar weinig interesse om het te verbeteren voor supporters
Joehoe?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:47 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als er nieuwe stadion worden gebouwd, wordt daar door "ons" al aandacht aan geschonken door met clubs te overleggen wat goede posities zijn.
Zie Utrecht en AZ waar alle camera posities boven het publiek.
Als clubs daar niet naar willen luisteren, houd het voor ons ook op.
Als je daar dan het probleem van de camerman wilt maken, tja, dan ben je wel heel kortzichtig bezig.
Aan het standpunt te zien is dat idd de camera die dat gefilmd heeft.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:47 schreef DRD het volgende:
Misschien was het wel de cameraman die dat gefilmt heeft...............zonder hem hadden wij weer niet op de KNVB kunnen kankeren.
Zie de link naar dat PSV forum wat ik gegeven heb...quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:49 schreef PyTh het volgende:
Het blijft toch een welles nietes verhaaltje hier.
Ook lekker betrouwbaar. Kan net zo zijn dat die gozer die er daar over spreekt het hier heeft gelezen en alles maar klakkeloos aanneemt zonder bron.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:50 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Zie de link naar dat PSV forum wat ik gegeven heb...
Blijf dan gewoon weg als je het niet vertrouwdquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:51 schreef zevenkamp het volgende:
Ook lekker betrouwbaar. Kan net zo zijn dat die gozer die er daar over spreekt het hier heeft gelezen en alles maar klakkeloos aanneemt zonder bron.
Komen ook echt hooligans op dat forum. Waar ben je bang voor?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:50 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Zie de link naar dat PSV forum wat ik gegeven heb...
Dat is het enige waar jij op uitbent stinkerd.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:53 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Blijf dan gewoon weg als je het niet vertrouwd
Het getroll van jou en anderen hier stelt mijn mening over sommige voetbalsupporters echt niet op een positieve manier bij....
Jou, mij, en de rest van de supps zwart maken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is nou eigenlijk je bedoeling van dit topic?
Pas maar op voordat we een virtuele karatetrap op je achterhoofd geven.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:53 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Blijf dan gewoon weg als je het niet vertrouwd
Het getroll van jou en anderen hier stelt mijn mening over sommige voetbalsupporters echt niet op een positieve manier bij....
Dat heb ik al diverse malen uitgelegd. Gewoon goed lezen wat er in de openingspost staat ipv als een kip zonder kop gaan schreeuwen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is nou eigenlijk je bedoeling van dit topic?
Daar hebben jullie ook écht calvobbes voor nodig, ja.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:55 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jou, mij, en de rest van de supps zwart maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |