quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:06 schreef mighty_myte het volgende:
wacht gewoon tot hij nog een keer vreemdgaat.
Jij twijfelt nu toch ook? Twijfels zijn er altijd. Wat er tussen hen gebeurt heb jij niet onder controle, kun je ook niet hebben, en moet je ook zeker niet willen hebben. Het lijkt er niet op dat je vriend oneerlijk is, als hij problemen zou zien dan zou hij dat dan ook wel zeggen. Vertrouw hem nu dat hij hier mee om kan gaan, en laat dit een mooie test zijn.quote:Maar ik ben zo bang dat als hij haar weer ziet, dat hij dan weer aan onze relatie gaat twijfelen.
Ja daar ben ik ook zo bang voor. Dat als we weer een tijd verder zijn dat hij dan weer wordt zoals hij was. Aan de andere kant ben ik ook iemand die niet zomaar wil opgeven, hij heeft een fout gemaakt maar ik wil er wel voor vechten. Er zijn veel dingen die wel heel goed zijn.quote:Tuurlijk doet ie nu veel moeite voor je, zijn relatie staat op springen, dat voelt ie zelf ook wel. En als het dan allemaal weer kat in het bakkie is vervalt ie weer in zijn ouder gedrag. En dan ga jij weer stijgeren, relatie komt weer onder druk, jij pissed off, hij weer zijn best doen.
Als JIJ zo de rest van je leven in een relatie wilt zitten, van mij mag je
Dat gaat het zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:38 schreef twijfeltje het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook zo bang voor. Dat als we weer een tijd verder zijn dat hij dan weer wordt zoals hij was. Aan de andere kant ben ik ook iemand die niet zomaar wil opgeven, hij heeft een fout gemaakt maar ik wil er wel voor vechten. Er zijn veel dingen die wel heel goed zijn.
Maar je hebt wel gelijk, dit is niet de manier waarop ik een relatie wil hebben.
Tanx. Mag ik vragen hoe dat bij jou gegaan is? Wanneer zet je definitief een punt achter een knipperlichtrelatie?quote:Heel veel stertke, been there, done that
Voor hem tig anderen bij wie heel veel meer dingen ook heel goed zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:38 schreef twijfeltje het volgende:
Ja daar ben ik ook zo bang voor. Dat als we weer een tijd verder zijn dat hij dan weer wordt zoals hij was. Aan de andere kant ben ik ook iemand die niet zomaar wil opgeven, hij heeft een fout gemaakt maar ik wil er wel voor vechten. Er zijn veel dingen die wel heel goed zijn.
Dus?quote:Maar je hebt wel gelijk, dit is niet de manier waarop ik een relatie wil hebben.
quote:Het is net roken. Een vervelende verslaving, verleidelijk, maar je komt er vanzelf vanaf.
Mijn record is 5 keer, waarbij dus de 5e keer UIT het doek definitief viel.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:46 schreef twijfeltje het volgende:
..........
Tanx. Mag ik vragen hoe dat bij jou gegaan is? Wanneer zet je definitief een punt achter een knipperlichtrelatie?
I don't even try, mijn voornemen van 2007 was blijven rokenquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:51 schreef twijfeltje het volgende:
[..]
laat ik nu net zo'n persoon zijn die iedere maand probeert te stoppen met roken en dan weer begint.
Zie dan eerst maar eens daadwerkelijk te stoppen met roken, tegen die tijd kun je misschien ook een relatie wel aan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:51 schreef twijfeltje het volgende:
[..]
laat ik nu net zo'n persoon zijn die iedere maand probeert te stoppen met roken en dan weer begint.
5 keer?! Jij maar toegeven en opnieuw proberen en dan dus nog definitief uit elkaar? Nou dan heb je dus wat geleerd. Je moet echt alleen aan jezelf denken, dus egoistisch zijn. Conclusie: je schiet er gewoon geen reet mee op als ze je steeds maar aan het lijntje houd omdat ze niet zeker is van haar zaak!quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:52 schreef jwjw het volgende:
[..]
Mijn record is 5 keer, waarbij dus de 5e keer UIT het doek definitief viel.
En ik was de sukkel (toen ;-)) die het maar liet gebeuren, dus de andere maakte het uiteindelijk uit.
In latere relaties was ik was rigoreuzer, ZIJ maakte het uit, wilde het een week later weer AAN, ik zei "no way"
Ik weet zeker dat er later weer iemand komt waar je nog MEER van zal houden!!
En zie dit niet als het einde van iets, maar als het begin van een mooie herinnering ;-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |