abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48021501
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 16:11 schreef Solingjan het volgende:

Die meneer is daar zeker een weekje zoet mee. Schuren schilderen schuren schilderen schuren schilderen en dan ook nog de verf.Niet lang na denken en laten doen.
Had ik het toch mooi ingeschat.

Proficiat met je mooi geschilderde interieur.

En die deuren komen ook nog???

Zie net dat die 2 man samen 44 uur hebben gewerkt bij JOU thuis. Dan komen daar ook nog eens reistijden bij en ook nog eens het spuiten van die deuren.

Nou nou dan mag je echt blij zijn met deze prijs.
pi_48024650
quote:
Op woensdag 4 april 2007 21:37 schreef Solingjan het volgende:

Had ik het toch mooi ingeschat.

Proficiat met je mooi geschilderde interieur.

En die deuren komen ook nog???
Yeps De deuren zijn vanavond geplaatst nadat ze in de werkplaats ook drie keer zijn gespoten. Dat betekent dat nu alles af is voor een totaalprijs van 1450 euro all-in, 350 euro voor de binnendeuren en 1100 euro voor al het andere werk. Ook nu voor de liefhebbers een aantal plaatjes:

]]]

[ Bericht 7% gewijzigd door TweakersOnly op 04-04-2007 22:50:18 ]
  woensdag 4 april 2007 @ 22:56:38 #28
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_48025130
Apart spuiten binnenshuis,hoe deden ze dat met de afzuiging ?
HVLP pomp of een airmix die ze gebruikten ?
Klaar?
Ik niet!
pi_48025381
Ik weet niet precies welke techniek er wordt gebruikt, kan alleen de machine omschrijven. Principe is eigenlijk van een waterpomp. De emmer met verf staat op een houtenplateau, de spuitslang zuigt via een externe compressor de verf uit de emmer in de slang en via een pistooltje wordt de verf heel precies op het raamwerk gespoten.
  woensdag 4 april 2007 @ 23:05:05 #30
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_48025480
en hoorde je een klikkend geluid als een zuigerslag of thump .
Of hoorde je enkel lucht blazen
Bijf wel zeuren he
Klaar?
Ik niet!
pi_48025518
Dat weet ik niet. Toen ik 's middags terugkwam van mijn werk waren de schilders al zo goed als klaar.
  woensdag 4 april 2007 @ 23:07:45 #32
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_48025597
Het zal dus altijd een mysterie blijven

Maar het ziet er netjes uit hoor ,proficiat
Klaar?
Ik niet!
pi_48026237
het ziet er netjes uit hoor maar is toch voor mijn begrip veel geld
ik heb op 8 deuren in mijn woning waar platen zijn op gespijkerd
als je de platen afhaald moet je alle spijkers intikken want die spijkers uithalen ( 100 per deur ) is gen optie
de deuren zijn in creme kleur geschilderd en er mankeerd er echt veel aan
dus alle platen eraf, spijkers intikken, verf eraf halen, schuren , bijschuren , gaten opvullen, weer schuren , lakken en nog eens lakken, een hoop karwie maar mijn inziens wel iets wat je zelf kunt doen
ben het eesn dat je dat bij een groothandel met inhuur misschien wel iest goedkoper kunt krijgen maar blijf erbij dat als je het zelf doet ook wel uitkomt , misschien duurt het wat langer maar "so wat?"

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')