Ik vind het eerlijk gezegd wel schattig ... hij houdt alles een beetje in de gaten.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:35 schreef Clank het volgende:
Huub zegt dat Eric de kalender wel met Palma door kan gaan nemen.... Eric zegt dat Huub lekker naar huis moet gaan als het hem niet bevalt.
Eric is wel vaker teveel en ik kan me daar behoorlijk aan ergeren.
De volgende is voor jou, ik kan niet wachten.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:38 schreef r3gi3boy het volgende:
ik dacht dat jij geen cossen meer zou openen beequeen? wel de regeltjes hanteren dan hè
Maark je wel even de standaard-OP inc. toelichting topictitel?quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
De volgende is voor jou, ik kan niet wachten.
Ik dacht eerst dat ik het verkeerd verstond, maar toen hij over liezen begon......quote:
Dat bedoel ik dus, dit is de laatste. Wat een kinderachtig gedoe zeg.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Maark je wel even de standaard-OP inc. toelichting topictitel?
ik heb het ook gehoord, en Brian leert never nooit niet zingen!quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ik het verkeerd verstond, maar toen hij over liezen begon......
Wel verwarrend, zanglessen van 2 verschillende mensen.
Als ik Brian was zou ik gewoon uit protest tegen zijn schorsing aan deze meneer vragen of hij volgende week een keertje extra wil komen.
Het klinkt trouwens wederom verschrikkelijk.
Hoezo, 'de laatste'. Bedoel je 'dit is wel het laatste'? Ik ben het wel eens met de methode van Gert om iets meer on-topic COS'sen te krijgen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, dit is de laatste. Wat een kinderachtig gedoe zeg.
haha hold your horses, mijn opmerking was niet schertsend bedoelt. Ik voelde gewoon aan dat een modje (zoals Gert) je er op zou wijzenquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
De volgende is voor jou, ik kan niet wachten.
Thuis heb ik nog een ansichtkaartquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:43 schreef weener het volgende:
Heeft iemand toevallig het stukje van "Thuis heb ik een anzichtkaart"?
Wat dacht je van Amandaquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:45 schreef 2live het volgende:
zijn er werkelijk vrouwen die vallen voor dit soort versiertrucs?Mss ben ik hier wel te oud voor
![]()
Ach, het is allemaal niet zo dubbelzinnig bij Huub. Hij zit gewoon graag aan mensen die hij leuk vindtquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:45 schreef 2live het volgende:
zijn er werkelijk vrouwen die vallen voor dit soort versiertrucs?Mss ben ik hier wel te oud voor
![]()
de loverboy, brian, is erger...quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:45 schreef 2live het volgende:
![]()
dat is waar, maar dat zijn vrouwen van een ander niveau, lamaar zeggen, de vrouwen van Brian.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:49 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
de loverboy, brian, is erger...![]()
Weet je ook waar ze op doelde?quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:52 schreef Polonium-120 het volgende:
Lieke vind het soms moeilijk hoe de afgelopen weken zijn gegaan.
je bedoelt de snollies die een werkterritorium hebben rond het cs.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:51 schreef 2live het volgende:
[..]
dat is waar, maar dat zijn vrouwen van een ander niveau, lamaar zeggen, de vrouwen van Brian.
Ik heb jou nergens gezien in de FB, om commentaar te geven op het plan voor een standaard-OP. Dit terwijl we het nog een paar keer in de COS hebben aangekondigd, wetende dat er mensen zoals jij zijn die alleen maar in de COS rondhangen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, dit is de laatste. Wat een kinderachtig gedoe zeg.
Palma is haar meerdere, en Huub niet, zegt ze.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:55 schreef r3gi3boy het volgende:
lieke wordt ineens doodserieus en geeft huub aan dat ze haar werk goed wil doen (schoonmaken omfg?).
'het werk' en de omgeving waarin ze werkt vindt ze leuk. Het zijn de herma's in het 'huis' die het haar moelijk maken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Weet je ook waar ze op doelde?
Zeker niet het pestgedrag van Huub en Eric.
Dat moet ze maar zo houden ookquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Palma is haar meerdere, en Huub niet, zegt ze.![]()
OMG.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:57 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
'het werk' en de omgeving waarin ze werkt vindt ze leuk. Het zijn de herma's in het 'huis' die het haar moelijk maken.
Dat is juist lekker, lijkt het net of ze klaarkomtquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:55 schreef havefun het volgende:
Lieke heeft een lekker lijf maar ik vind haar gezich niet zo mooi. Ze kijkt een beetje scheel.
je wil het zeggen maar je durft het niet. he.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:54 schreef FdW het volgende:
Lieke is lekker. Het verbaast me dat Scanman zo rustig blijft![]()
![]()
niet alle tonen goed????????/ Hij pakt echt GEEN toonquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:58 schreef Disana het volgende:
En Brian begint weer opgewekt aan Het Dorp. Hij moet het heel langzaam doen, maar ook dan pakt hij niet al de tonen goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |