steekbal +1quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:36 schreef steekbal het volgende:
Ernst Rohm, vermoordt in de nacht van de lange messen ?
ik ook hoor, maar als je ziet dat die mensen echt geloven in wat ze zingen is het toch wel mooi. geeft wel een gevoel dat zo'n liedje echt verbroedert zegmaar. het is alleen wel jammer wat ze verder in naam van vlag en vaderland uitvoeren.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:37 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Wat is er Romantisch aan een stel mensen dat dingen doet die de "bedoeling" zijn, het is absoluut geen postitieve keus, maar gewoon lekker meedoen met de rest, en de andere kant opkijken als de rest dat ook doet.
Ga dan lekker met z'n allen Altijd is Kortjakje Ziek zingen, als je van saamhorigheid houdt.....
Ik heb niks tegen de states trouwens, maar ik ben gewoon een individualist....
revanche voor Bonifatiusquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:37 schreef SaskiaR het volgende:
ja die
, bedoel ik voor winnie de poohquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:46 schreef steekbal het volgende:
net niet
Inderdaad. Kon (hoe verzin je het) niet op de schrijver komen. Wist in ieder geval zeker dat het niet Mulisch was.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:45 schreef Mark_V het volgende:
avonden reve
klok, klepel, ach, het was tot totaal misquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:49 schreef SaskiaR het volgende:
milne dan dus
Nooit gelezenquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:49 schreef SaskiaR het volgende:
de avonden is echt vreselijk
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:48 schreef Mark_V het volgende:
De avonden, mooiste boek van de 20ste eeuw...
You saaaaaay, that we got nooooothing in cooooooomon.......quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:49 schreef SaskiaR het volgende:
de avonden is echt vreselijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |