ik denk dat hier de plaats bedoeld wordt en niet een bouwprojectquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:17 schreef santax het volgende:
Hmmz, dan zijn er volgens mij toch meer antwoorden mogelijk. In A'dam ligt namelijk ook nieuw amerika.
Het was maar een gok, maar nadat friesland werd gezegt heb ik het wel even gechecked en ik vond ook die site. Maar daar staat ook iets bij van 'voorbeeldproject' dus ik ben aan het proberen wat meer te vinden. Wel interessantquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:17 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Gemeente Amsterdam
Blijkbaar goed
Klein schrijffoutje van mijquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:22 schreef SaskiaR het volgende:
Had gedacht dat ie moeilijker was.
Dungeon +1
Ja, jammer dat je zijn voornaam niet erbij zet, maar goed....quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:26 schreef Mark_V het volgende:
caroll
DM +1quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:33 schreef Dungeonmaster het volgende:
Maartse haas, hartenkoningin, gekke hoedenmaker en Alice zelf
Jaah!quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:37 schreef Mark_V het volgende:
frans van dusschoten
Dit ga ik maar goedrekenen. De engelse uitdrukking is "mad as a march hare" en ook "mad as a hatter" (dus de twee personages in alice). In maart zitten de vrouwtjeshazen nog niet echt te wachten op sex, en dan trappen ze regelmatig de mannetjes hardhandig en wild van zich af.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:49 schreef RoofingBurner het volgende:
Mad as a hatter?
is meer iets voor konijnenquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:53 schreef santax het volgende:
Is maart normaal niet de paringstijd van hazen? Dat ze van geiligheid als gekken tekeer gaan?
SaskiaR +1quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:09 schreef SaskiaR het volgende:
gebrek aan vitamine (B?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |