Goeie!quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:23 schreef SaskiaR het volgende:
754 dokkum
grrrrquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:23 schreef SaskiaR het volgende:
754 dokkum
Da;s de laatste zin, nu de eerste nog.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:27 schreef steekbal het volgende:
the land of the free and the home of the brave?
Ach zo, ik snapte m niet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:29 schreef Mark_V het volgende:
oh say can you see by dawns early light
Prachtigquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:31 schreef SaskiaR het volgende:
Mark_ v +1
En nu allemaal in koor dit prachtige lied aanheffen![]()
Dat stukje over Theo van Gogh......quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:33 schreef steekbal het volgende:
la la lalala, Ik vind het nieuwe nummer van Hans Teeuwen toch beter: Het vrije woord gaat nooit verloren al vliegen de kogels om je oren
Eerlijk gezegd vind ik een heleboel mensen die in koor een volkslied zingen toch altijd wel indrukwekkend... maar ik ben dan ook een romanticusquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:32 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Prachtig![]()
![]()
Bij dit soort elkaar blind volgende mensenmassas krijg ik toch altijd wat bruinhemd-rillingen....
Inderdaad.....onafhankelijke denkers hebben we nodig... geen elkaar blind volgende idioten!quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:33 schreef steekbal het volgende:
la la lalala, Ik vind het nieuwe nummer van Hans Teeuwen toch beter: Het vrije woord gaat nooit verloren al vliegen de kogels om je oren
Wat is er Romantisch aan een stel mensen dat dingen doet die de "bedoeling" zijn, het is absoluut geen postitieve keus, maar gewoon lekker meedoen met de rest, en de andere kant opkijken als de rest dat ook doet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:35 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik een heleboel mensen die in koor een volkslied zingen toch altijd wel indrukwekkend... maar ik ben dan ook een romanticus![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |