quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:30 schreef Clank het volgende:
Ik meende echt te horen dat Hans zei ' Dan tikken we hem nog een keer'
Nog iemand dit gehoord??
Ze is gewoon lelijk en onbekwaamquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:35 schreef marky het volgende:
Ach ja mevr Flens verneukt haar eigen programma
quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:36 schreef r3gi3boy het volgende:
oei oei oei demins, je moet je wel houden aan de strenge richtlijnen wat betreft de COS die afgelopen maandag zijn ingesteld! Kijk voor een voorbeeld even bij COS #903, waar Ikweetniets het goed heeft gedaan.
Respect. Mensen die Anaaldel dr haar durven te wassen verdienen een lintjequote:Op woensdag 21 maart 2007 11:37 schreef beequeen het volgende:
Huub zingt vrolijk Het land van Maas en Waal, terwijl hij Snollie's haar wast.
Het is net alsof Jaap op een scootmobiel zit!quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hetr is net alsof Jaap op een scootmobiel zit!
Kunnen we geen actie richten aan John de Mol zelf ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Serieus dit kan toch niet dat die crimineel dat doet? Tijd om even wat programa's te mailen zoals John van den Heuvel en boulevard ofzo?:)
het is gewoon een copie van het dagelijks leven .... zwart allochtoon nederland krijgt een voorkeurs behandeling.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:40 schreef schatje het volgende:
Brian is vast het lieverdje van Deborah Flens.
Er is maar 1 plausibele verklaring voor, en dat is dat ook dit ''incident'' uit de onnozele Febo scripteasers keuken komt. Gespeeld dus, Huub doet wel meequote:Op woensdag 21 maart 2007 11:42 schreef Ashrak het volgende:
Ik kan er niet over uit dat Hans nog mag komen....
Het is een professional die bewust heeft meegewerkt aan een bestaand plan om Huub te blesseren. Ook de lach nadat Huub hem vertelde dat hij een scheur had in zijn rib zegt meer dan voldoende.
Waarom heeft DGK dit zover laten komen en hebben ze hem niet ter verantwoording geroepen ?
Het lijkt me geen 'gastenboekjes-man'...quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Heeft die Hans geen website met een gastenboekje?
en als ze zich ook enigzins achtergesteld voelen gaan ze de boel verdraaien of worden agressief. En je ziet het allemaal terug in Brian. Bevestiging op de regel lijkt het wel.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:43 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
het is gewoon een copie van het dagelijks leven .... zwart allochtoon nederland krijgt een voorkeurs behandeling.![]()
Het lijkt er in de uitzendingen op dat ze gaan focussen op wat voor een freak Brian is..quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:43 schreef Varen het volgende:
Ik erger me eigen aan Brian, omdat hij altijddd de boel verdraait !!
Idem; ik krijg er zo langzamerhand de kriebels van.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:38 schreef demins het volgende:
Ik kijk wel erg uit naar de dag dat Sylvia uitgezweefd is...![]()
Brian krijgt ook de kans om in z'n eigen leugens en verdraaiingen te blijven geloven, omdat hij nooit een waarschuwing krijgt voor de dingen die HIJ doet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:43 schreef Varen het volgende:
Ik erger me eigen aan Brian, omdat hij altijddd de boel verdraait !!
Nee inderdaad, die werkt vanavond zijn drugsmilieu afrekeningsklusjes weer afquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:45 schreef demins het volgende:
[..]
Het lijkt me geen 'gastenboekjes-man'...![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:45 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian krijgt ook de kans om in z'n eigen leugens en verdraaiingen te blijven geloven, omdat hij nooit een waarschuwing krijgt voor de dingen die HIJ doet.
Waarschijnlijk dezelfde reden waarom Brian en Jaap geen waarschuwing hebben gekregen,ik snap daar ook helemaal niets van.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:42 schreef Ashrak het volgende:
Ik kan er niet over uit dat Hans nog mag komen....
Het is een professional die bewust heeft meegewerkt aan een bestaand plan om Huub te blesseren. Ook de lach nadat Huub hem vertelde dat hij een scheur had in zijn rib zegt meer dan voldoende.
Waarom heeft DGK dit zover laten komen en hebben ze hem niet ter verantwoording geroepen ?
Hij is niet gewend om tegenspraak te krijgen, misschien verwend?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:45 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian krijgt ook de kans om in z'n eigen leugens en verdraaiingen te blijven geloven, omdat hij nooit een waarschuwing krijgt voor de dingen die HIJ doet.
Daarom ging hij ook janken toen Juf Judith hem op zijn plek zette..als een klein kind.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:48 schreef Varen het volgende:
[..]
Hij is niet gewend om tegenspraak te krijgen, misschien verwend?
Oh dat wil ik best doen ... moet dan alleen nog even snel een magazine of tv en/of radioprogramma startenquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:47 schreef LoveProfusion het volgende:
Ashrak toch vind ik dat je moet proberen een interview los te peuteren dan niet met Natasia maar met Huub ofzo.. kan je mooi medelen dat er op internet een filmpje is waarin Hans zegt hem bewust te willen verwonden. Vragen wat hij van het zelfmeppen van Brian vind, etc. En dat natuurlijk tussen vragen als Wat is je favoriete kleur? Welk geurtje draag je? enzovoort door haha
Stttquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb een cadeautje voor Sylvia gekocht en daarin een briefje verstopt met wat info...moet het alleen nog versturen.
hans de mepperquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:49 schreef beequeen het volgende:
Weet iemand de achternaam van Hans?
Handig dat je het hier meldtquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb een cadeautje voor Sylvia gekocht en daarin een briefje verstopt met wat info...moet het alleen nog versturen.
MSN me maar :pquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:49 schreef schatje het volgende:
LoveProfusion, de redactie leest mee, edit je post even.
Hans Nijman, adres: Ebi, Vughtquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:49 schreef beequeen het volgende:
Is dit echt, want dan kan ik wel eea navragen.quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:51 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Is dit echt, want dan kan ik wel eea navragen.
Stond ergens in dit of het vorige topic. Hans Nijman (bijgenaamd de hijger) geloof ik...quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:49 schreef beequeen het volgende:
Een intervieuw voor het FOK forum.... moet toch wel lukken (hoef je niet eens te liegen)quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:49 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Oh dat wil ik best doen ... moet dan alleen nog even snel een magazine of tv en/of radioprogramma starten
Zet dat maar uit je hoofd, Brian heeft net zoveel talent voor kickboxen als voor zingen...quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:39 schreef r3gi3boy het volgende:
ik zie liever brian vechten op de streams, wie weet raakt hij hans een keer per ongeluk goed in het gezicht en draait die hans-boer helemaal door en slaat brian tot moes!
http://www.pivught.nl/quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:51 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Is dit echt, want dan kan ik wel eea navragen.
Ik weet niet of Danny het daar mee eens zou zijn, want dat kan hij natuurlijk ook heel goed zelf.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:52 schreef Desii het volgende:
[..]
Een intervieuw voor het FOK forum.... moet toch wel lukken (hoef je niet eens te liegen)![]()
Ik weet het .... ken een aantal mensen die daar werkenquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?FighterID=331
Lijkt me een geintje van FdWquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik word er achter mijn PC al bang van.
Maar ik doelde meer op zijn adres in de Extra Beveiligde Inrichting in Vught. Of is ie bewaarder?
Veroordeeld tot 112 jaar met TBS.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik word er achter mijn PC al bang van.
Maar ik doelde meer op zijn adres in de Extra Beveiligde Inrichting in Vught. Of is ie bewaarder?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:57 schreef FdW het volgende:
[..]
Veroordeeld tot 112 jaar met TBS.
Dit is zo'n bekend proefverlof.![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:57 schreef FdW het volgende:
[..]
Neem mij toch eens serieus.quote:
Gaat helemaal goed komen! Kunnen ze hem niet even in een afgesloten ruimte zetten met Natasia?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:57 schreef FdW het volgende:
Een tijdje terug waren er nog wel eens interviews op de FP te vinden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:54 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik weet niet of Danny het daar mee eens zou zijn, want dat kan hij natuurlijk ook heel goed zelf.
FP ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:59 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Een tijdje terug waren er nog wel eens interviews op de FP te vinden.
Financial Pages. Informatiebron voor FOK! aandeelhouders.quote:
Alleen zo jammer dat Hans geen excuses aan heeft geboden en er filmpjes zijn waarop er plannen werden gesmeed om Huub te blesseren.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:03 schreef 026 het volgende:
Huub kreeg een tikkie omdat hij niet wilde luisteren, dan is het dus gewoon zn eigen schuld (ik heb het betreffende filmpje niet gezien, dus correct me if im wrong)
Jij vindt het normaal dat docenten lijfstraffen toepassen als leerlingen niet luisteren?quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:03 schreef 026 het volgende:
Huub kreeg een tikkie omdat hij niet wilde luisteren, dan is het dus gewoon zn eigen schuld (ik heb het betreffende filmpje niet gezien, dus correct me if im wrong)
zo goed is hij niet eensquote:Het valt wel op dat dit het enige is waar Braaaaaajen goed in is.
Nl, iemand de vernieling intrappen
Slaat um in mekaar Piet!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:05 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ik lees in de COSsen dat mafia-bodyguard annex Endstra-tapes-BN-er annex hondekop Hans Nijman dus niet het fatsoen heeft opgebracht om zijn excuses naar Huub te maken voor het toch relatief zwaar verwonden van Huub.
En dat hij zelfs een en ander af deed met een min en lacherig 'Kun je nagaan hoe zwak je gestel is'.
Ben ik nou gek, of gaat dit alle fatsoensnormen ver te buiten?
Waarom krijgt Huub op zijn kop voor wat pestwerk richting Jaap en uitdagende tikjes op Brainless' rattensmoel, en mag mafiamannetje Nijman Huub opzettelijk pijn doen en zelfs relatief zwaar verwonden?
Het is dat ik niet in de omgeving van Amsterdam woon, anders zocht ik die smeerlap echt op. Daar heb ik wel en paar tikkies voor over, want dat zou die hondekop wel een rechtszaak kosten.
Ik vind het echt schandalig dat dit door de programmaleiding (lees: mevrouw Pannekoek) wordt toegestaan en eigenlijk zelfs wordt goedgekeurd.
Iemand ideeën om hier iets tegen te doen?
Ik vind wel dat we in actie moeten komen, want als DGK zo doorgaat en geen mensen ter verantwoording roept staan er volgens mij nog wat ergere dingen op het programma. Zeker nu Brian en Jaap geen waarschuwing hebben gekregen en de euforie ze al hele verkeerde uitspraken heeft laten doen (lees: Sylvia pakken terwijl ze slaapt en evt drogeren).quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:05 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ik lees in de COSsen dat mafia-bodyguard annex Endstra-tapes-BN-er annex hondekop Hans Nijman dus niet het fatsoen heeft opgebracht om zijn excuses naar Huub te maken voor het toch relatief zwaar verwonden van Huub.
En dat hij zelfs een en ander af deed met een min en lacherig 'Kun je nagaan hoe zwak je gestel is'.
Waarom krijgt Huub op zijn kop voor wat pestwerk richting Jaap en uitdagende tikjes op Brainless' rattensmoel, en mag mafiamannetje Nijman Huub opzettelijk pijn doen en zelfs relatief zwaar verwonden?
Het is dat ik niet in de omgeving van Amsterdam woon, anders zocht ik die smeerlap echt op. Daar heb ik wel en paar tikkies voor over, want dat zou die hondekop wel een rechtszaak kosten.
Ik vind het echt schandalig dat dit door de programmaleiding (lees: mevrouw Pannekoek) wordt toegestaan en eigenlijk zelfs wordt goedgekeurd.
Dat vind ik niet alleen, dat is het in het kickboxen ook!quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij vindt het normaal dat docenten lijfstraffen toepassen als leerlingen niet luisteren?
Huldigde Juf Judith maar datzelfde principe, dan lagen zowel Amanda als Brian nu onder de zoden.
Ik denk het ook.. Bonaire, Aruba, daar denk ik aan...met een kapot gespangd poentje door Brianquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:06 schreef demins het volgende:
Deborah Flens. Ik weet het niet hoor, maar aan de naam te horen een gekleurde medemens uit één van onze voormalige kolonieën...![]()
Jarenlang trainen, misschien wordt het dan nog wat met je...quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:05 schreef PietjePuk63 het volgende:
Het grote verschil is dat Huub niet in de kickboksles zat, maar gewoon een geintje maakte naar die hondekop.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:07 schreef 026 het volgende:
[..]
Dat vind ik niet alleen, dat is het in het kickboxen ook!
Ik heb het zelf jaren gedaan, dus voor mij is dat idd normaal, en voor Hans ook, daarom zijn die excuses dus niet gemaakt denk ik!
Okay, het is ook een vechtsport, natuurlijk. Maar echt koosjer kan ik het niet noemen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:07 schreef 026 het volgende:
Ik heb het zelf jaren gedaan, dus voor mij is dat idd normaal, en voor Hans ook, daarom zijn die excuses dus niet gemaakt denk ik!
Maar huub is geen kickboxer, volgens mij was het zijn 1e les dan vind ik het nogal raar om het te doen. Zowieso heeft 'de hond' alle verdenkingen tegen zich, gezien zijn eerdere uitspraken om Huub een paar harde klappen te verkopen, zijn connecties met het criminele milieu...dus het is niet gek dat we het hier raar vinden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:07 schreef 026 het volgende:
[..]
met voorbedachten rade iemand blesseren, is onder jullie heel normaal? lekker danquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:07 schreef 026 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei ik het het hele voorval niet gezien, als huub niet deelnam aan de les is het lichtelijk overdreven idd, heeft iemand het filmpje toevallig of kan iemand beschrijven wat er gebeurde?quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:10 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Het grote verschil is dat Huub niet in de kickboksles zat, maar gewoon een geintje maakte naar die hondekop.
Dat maakt wel een verschil, lijkt me.
Ik snap best dat jullie het raar vinden, maar wat ik al aangeef, voor Hans is het heel normaal.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:10 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Maar huub is geen kickboxer, volgens mij was het zijn 1e les dan vind ik het nogal raar om het te doen. Zowieso heeft 'de hond' alle verdenkingen tegen zich, gezien zijn eerdere uitspraken om Huub een paar harde klappen te verkopen, zijn connecties met het criminele milieu...dus het is niet gek dat we het hier raar vinden.
Bij wie moet hij dan zijn gebruikelijke tarief incasserenquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:12 schreef the_undertaker het volgende:
Ik zie die lui er ook nog wel voor aan om Huub straks buiten de kooi op te zoeken. Zo low-brain zijn ze dan ook nog wel![]()
Ja inderdaad, want Hans is ABnormaalquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:12 schreef 026 het volgende:
[..]
Ik snap best dat jullie het raar vinden, maar wat ik al aangeef, voor Hans is het heel normaal.
Ik weet niet of Hans hem met voorbedachte rade heeft gebleseerd (en jullie met zn allen ook niet) Hans kan huub ook gewoon een "tikkie" hebben gegeven en dat dat "tikkie" bij Huub meer schade doet dan dat het bij de gemiddelde sparringspartner had gedaan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
met voorbedachte rade iemand blesseren, is onder jullie heel normaal? lekker dan![]()
-knip-quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:06 schreef demins het volgende:
Deborah Flens. Ik weet het niet hoor, maar aan de naam te horen een gekleurde medemens uit één van onze voormalige kolonieën...![]()
Maar het gaat hier niet om Hans. Als hij zo'n professionele kickboxer is dan weet hij ook wel dat mensen die niet aan kickboxen doen dit raar zouden vinden. Zowieso zou ik dan wel een excuses aanbieden. Ik vind het niet normaal dat je zoiets weglacht.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:12 schreef 026 het volgende:
[..]
Ik snap best dat jullie het raar vinden, maar wat ik al aangeef, voor Hans is het heel normaal.
Kijk dan eerst voor je iets zegt!quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:14 schreef 026 het volgende:
[..]
Ik weet niet of Hans hem met voorbedachte rade heeft gebleseerd (en jullie met zn allen ook niet) Hans kan huub ook gewoon een "tikkie" hebben gegeven en dat dat "tikkie" bij Huub meer schade doet dan dat het bij de gemiddelde sparringspartner had gedaan.
Maar nogmaals, ik heb het niet gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |