Kut-Sneverquote:
Ja, dat heb ik ook nog wel meegemaakt geloof ikquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:31 schreef Giechel_Ho het volgende:
He Zhenar was er tijdens jouw verblijf in gtst ook dat gezeik over Rosa? Daar gaat het nu dus nog steeds over
Gtst 220: Rosa is het hart van gtst!!
quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook nog wel meegemaakt geloof ik![]()
Maar Rose ís ook het hart van GTST!![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:57 schreef Giechel_Ho het volgende:
Dat gezeik over Rosa blijft aanhoudenGeef dat mokkel een verhaallijn waarbij ze zeker 5 minuten van de uitzending vult en je gaat haar haten
Net zoals alle andere personages
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:48 schreef Goeiemorgen het volgende:
Goedemorgen!
Dat is een Zhenarwaardige sneer!quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:10 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
WHAHAHAHAHAHA, JIJ ZEG GOEIEMORGEN MAAR HET IS AL MIDDAHAAAG HAHAHAHAHA
Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:24 schreef babette21 het volgende:
gaan we het hier nu serieus over gtst hebben?!
ik mag toch hopen dat we in de paar jaar fok! wel enigszins volwassen zijn geworden!??
* Rembo & Rembo visioen heeftquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf! Ik ben nog altijd zo infantiel als een klein meisje met sproeten op haar neus en vlechtjes in het haar
![]()
echt waar?! wat een desillusiequote:Op woensdag 21 maart 2007 14:27 schreef Zhenar het volgende:
Spreek voor jezelf! Ik ben nog altijd zo infantiel als een klein meisje met sproeten op haar neus en vlechtjes in het haar
![]()
Wat een stompzinnige opmerkingquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:24 schreef babette21 het volgende:
gaan we het hier nu serieus over gtst hebben?!
ik mag toch hopen dat we in de paar jaar fok! wel enigszins volwassen zijn geworden!??
Wie is Charlotte Noordermeer?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
echt waar?! wat een desillusie
ik ben zo'n strak zakentypje geworden, inclusief de nodige verwaandheid enzo...
zeg maar de Charlotte Noordermeer van Jeugdzorg
ik dacht dat wij wat dat betreft wel op dezelfde golflengte zaten, dat ik in jou zo'n beetje mijn gelijke had gevonden
Hoi "Goeiemorgen"quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat een stompzinnige opmerking!
wijf?...quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:45 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Jouw wijf is ook een zure kut uit GTSTNet als Zhenar en ik
door het overmatig gebruik van de "quote:
Ik weet niet wat je verder allemaal schreef, maar...quote:
Vanaf nu ben je dood voor mequote:
doe maar even googleën...quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:44 schreef Giechel_Ho het volgende:
Wie is Charlotte Noordermeer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |