daarom wil hij t ook niet bevestigen tegenover de camera'squote:Op woensdag 21 maart 2007 19:12 schreef denthemen het volgende:
Dat ed er zo over denkt vind ik goed, ik denk er ook zo over, maar hij kan het eigenlijk niet maken om het zo ook naar buiten te brengen
Maar je weet met de ratten van de pers dat álles in de krant komtquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:20 schreef toma het volgende:
[..]
daarom wil hij t ook niet bevestigen tegenover de camera's
hij zou t wel hebben gezegd zonder dat hij wist dat er journalisten bij waren.
ik vond het trouwens wel komisch dat hij zn shirt aan t verkeerde ventje gaf na psv-Ajax.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar je weet met de ratten van de pers dat álles in de krant komt
Ik voel weer een interne rel aankomen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:19 schreef jna het volgende:
Jaap Stam kijkt er een stuk positiever tegenaan. "Ik heb zelf twee dochters. Die vinden het heel erg leuk om met een bal te spelen. Misschien halen zij ooit ook dat niveau."
Edgar Davids zou zich volgens De Pers nogal hard over het vrouwenvoetbal hebben uitgelaten. "Dat zijn allemaal lesbo's", zou de routinier hebben gezegd. Deze uitspraak wilde Davids echter niet herhalen tegenover de camera's van het dagblad.
Dank je.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar je weet met de ratten van de pers dat álles in de krant komt
Ik haal hier alle 'inside information.'quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:35 schreef toma het volgende:
[..]
jij zet zeker al die onzin hier op fok in de kranten?
achja je ziet alleen de buitenkant. Je weet niet hoe het intern in elkaar zit. Naar mijn mening doen ze gewoon hun werk. Alhoewel je ook een paar hufters tussen hebt zitten die weer voor de zoveelste keer insinueren dat er onrust heerst binnen een bepaalde club.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:38 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik haal hier alle 'inside information.'
Nee, ik ben nog niet 'van de pers'. Ben nog journalist in opleiding, heb al wel wat dingetjes voor de media gedaan. Waaronder ook voetballers geinterviewt, daar heb ik hier al regelmatig over gepost.
Maar mensen oordelen makkelijk over media en journalisten, dat is vrij makkelijk als je niet weet hoe het gaat in dat wereldje.
Klopt. Riooljournalistiek, maar dat valt in Nederland over het algemeen wel mee.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:41 schreef toma het volgende:
[..]
achja je ziet alleen de buitenkant. Je weet niet hoe het intern in elkaar zit. Naar mijn mening doen ze gewoon hun werk. Alhoewel je ook een paar hufters tussen hebt zitten die weer voor de zoveelste keer insinueren dat er onrust heerst binnen een bepaalde club.
Klopt, de sportjournalisten in Nederland klitten bij elkaar, typen hun stukje en dat is het dan. Iets onderzoeken doen ze niet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:43 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Klopt. Riooljournalistiek, maar dat valt in Nederland over het algemeen wel mee.
Boulahrouz kan zo naar Sevilla, Valencia, Arsenal of Juventus: Wat heeft hij in Amsterdam te zoeken? Daarnaast zullen ze bij Ajax nooit met een centrumverdedigingsduo Boulahrouz-Stam spelen omdat je dan weinig vooruit voetbalt vanuit de verdediging en dat is vloeken in de kerk bij Ajax.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:47 schreef koningdavid het volgende:
Ik zou trouwens Boulah naar Ajax niet eens zo heel gek idee vinden.
Mede door blessures komt hij niet heel veel aan spelen toe bij Chelsea. Bij Ajax krijgt hij volgend seizoen die garantie wel en dan kan hij eindelijk samenspelen met zijn grote voorbeeld (Stam). Hij zal wel flink wat salaris in moeten leveren dan....en dat maakt het wel iets latiger.![]()
Valt reuze mee, Grygera heeft echt niet veel meer voetballend vermogen dan Boulahrouz hoor. Stam heeft dat wel redelijk gelukkig.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Boulahrouz kan zo naar Sevilla, Valencia, Arsenal of Juventus: Wat heeft hij in Amsterdam te zoeken? Daarnaast zullen ze bij Ajax nooit met een centrumverdedigingsduo Boulahrouz-Stam spelen omdat je dan weinig vooruit voetbalt vanuit de verdediging en dat is vloeken in de kerk bij Ajax.
Jij hebt nog nooit een rush van Stam gezien?quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Boulahrouz kan zo naar Sevilla, Valencia, Arsenal of Juventus: Wat heeft hij in Amsterdam te zoeken? Daarnaast zullen ze bij Ajax nooit met een centrumverdedigingsduo Boulahrouz-Stam spelen omdat je dan weinig vooruit voetbalt vanuit de verdediging en dat is vloeken in de kerk bij Ajax.
Boulah zou bij Ajax een basisplaats krijgen; bij Arsenal en Juve is dat maar de vraag. Misschien is huren een optie?quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:55 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Valt reuze mee, Grygera heeft echt niet veel meer voetballend vermogen dan Boulahrouz hoor. Stam heeft dat wel redelijk gelukkig.
Tja, en Boulah zal vast andere grote clubs kunnen uitkiezen, maar ja Oud-Ajacieden (jeugdopleiding in dit geval) en Ajax.... je weet het nooit.![]()
Rushes heeft ie wel ja, maar een echte voetballende verdediger met een fantastische zoals Frank de Boer of Christian Chivu is ie niet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:55 schreef toma het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit een rush van Stam gezien?
ik heb trouwens tijdens Twente-Ajax een aantal zeer goeie passes van Emanuelson gezienquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Rushes heeft ie wel ja, maar een echte voetballende verdediger met een fantastische zoals Frank de Boer of Christian Chivu is ie niet.
Whaha ja preciesquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:34 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik voel weer een interne rel aankomen.![]()
Davids vs. Stam en dochters.
een 2 meter lange skinhead die een negroïde geroutinieerde pitbull ala Perez uitscheld zal wel wat commotie veroorzakenquote:
mjah. lijkt me ook wel logisch. Ten Cate zei aan het begin van het seizoen ook vaak dat veel spelers weinig rust kregen en veel te veel onnodige wedstrijden moesten spelen. Denk dat dat voor Maduro zeker het geval zou zijn geweest.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:05 schreef koningdavid het volgende:
Ik las trouwens in de VI dat Maduro vorig seizoen na Stekelenburg de meeste minuten had gemaakt van iedereen. Hij zou ongeveer 40 wedstrijden hebben gespeeld. En tel daar een jeugd-WK en een echt WK bij op. Dat in ongeveer een jaar tijd, ik kan me wel voorstellen dat hij dan even helemaal leeg is.
Maduro zei zelf wel in dat interview dat hij zich sinds de winterstop pas weer sterk voelt en goed in zijn vel zit. Nou gaat het de laatste wedstrijd ook wel zichtbaar beter.
Van mij mag hij tegen Heracles in de basis starten. Het zou ook best kunnen gebeuren volgens mij. Ten Cate wisselt nu al regelmatig Gabri voor Maduro aan het einde van de wedstrijd.
die andere namen zijn natuurlijkquote:21/3/2007 - Van Geel bevestigt nominatie Spijkerman
(Gepost door RvN)
Martin van Geel heeft in Voetbal International het verhaal bevestigd dat de jeugdtrainers van Ajax Ten Cate's assistent Hennie Spijkerman hebben voorgedragen als Hoofd Opleidingen. Spijkerman zelf liet daarover deze week nog weten niet van op de hoogte te zijn. 'We hebben ze om een mening gevraagd en daaruit kwamen drie namen naar voren. Eentje daarvan was Hennie Spijkerman. Meer wil ik er niet over zeggen,' aldus Van Geel in VI.
Leg uit...quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:55 schreef Erwtensoep het volgende:
Hennie moet trainer van het eerste elftal worden ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |