quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:03 schreef Cantona_No.7 het volgende:
De neef van Maduro is een bekende van iedereen![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:59 schreef plae het volgende:
Maduro (de voetballer) z'n neef is hier overigens de lokale cokedealer hier![]()
wrom niet..? Hij doet het weer goed nu!quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:20 schreef S-Two het volgende:
Ik kan me trouwens ook niet voorstellen dat Juventus interesse heeft in Heitinga.
Hij doet het nu weer goed ja, en als centrale verdediger of vlak voor de verdediging kan hij best goed uit de voeten ja. Hij kan aardig verdedigen, zich vastbijten in een tegenstander en een goeie lange bal geven. Maar toch houd ik altijd mn hart vast als hij de bal heeft. Tegen PSV ook weer met zo'n heerlijke terugkopbal, had ook zo een doelpunt op kunnen leveren.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:20 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
wrom niet..? Hij doet het weer goed nu!
Jezus Fristianusquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:59 schreef plae het volgende:
Maduro (de voetballer) z'n neef is hier overigens de lokale cokedealer hier![]()
wat een spanning.
Hij past nu prima in het team ja. Maar hij komt op dit moment voor Juventus (dat gewoon weer mee gaat doen om de titel) genoeg te kort. Hij zou daar nu nooit in de basis komen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:31 schreef Nega het volgende:
Ik dacht dat het vertrouwen in Heitinga wel gegroeid was, nu hij (volgens mij) weer in vorm is.
Ik vind hem absoluut niet slecht spelen, en hem een vaste waarde voor dit team.
Plus het scorend vermogen dat hij bij vooral corners heeft...
Klopt. Dat zie ik ook wel in.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:37 schreef S-Two het volgende:
[..]
Hij past nu prima in het team ja. Maar hij komt op dit moment voor Juventus (dat gewoon weer mee gaat doen om de titel) genoeg te kort. Hij zou daar nu nooit in de basis komen.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:24 schreef twi het volgende:
4-3-3 kan er evengoed niet uitzien. Net twee kaarten gehaald voor Ajax - Sparta.
Edjequote:Davids over vrouwenvoetbal: "Dat zijn allemaal lesbo's"
--------------------------------------------------------------------------------
21 maart 2007
Vanaf eind augustus dit jaar spelen zes betaald voetbalclubs, ADO Den Haag, AZ, FC Twente, SC Heerenveen, FC Utrecht en Willem II, in de Eredivisie voor vrouwen. Topclubs Ajax, PSV en Feyenoord doen echter (nog) niet mee. In het gratis dagblad De Pers laten een aantal Ajax-spelers zich verdeeld uit over de vrouwencompetitie.
Kenneth Perez denkt niet dat de Eredivisie Vrouwen een succes wordt. "Ik ben niet zo van het vrouwenvoetbal", aldus de Deen. "Ik denk niet dat er veel mannen naar gaan kijken. Ik heb er zelf geen behoefte aan." Jaap Stam kijkt er een stuk positiever tegenaan. "Ik heb zelf twee dochters. Die vinden het heel erg leuk om met een bal te spelen. Misschien halen zij ooit ook dat niveau."
Edgar Davids zou zich volgens De Pers nogal hard over het vrouwenvoetbal hebben uitgelaten. "Dat zijn allemaal lesbo's", zou de routinier hebben gezegd. Deze uitspraak wilde Davids echter niet herhalen tegenover de camera's van het dagblad.
WHAhha edje jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |