Zou jij je eigen niet ergens anders druk om maken?quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:54 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat is wat jullie (Ajax) nou zo vaak opbreekt, jullie hebben te snel het hoofd op hol.
Weet ik... En verspelen we straks punten tegen Heracles, moeten Babel, ten Cate, Perez, Stekelenburg en Maduro weer weg.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:54 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat is wat jullie (Ajax) nou zo vaak opbreekt, jullie hebben te snel het hoofd op hol.
Idd maar volgens mij heb zijn eigen cluppie meer problemen.....quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Ach hij heeft wel een beetje gelijk. Ajax heeft inderdaad de laatste 2 belangrijke wedstrijden goed gespeeld. Maar daarvoor was het bagger tegen Heerenveen en Excelsior. Kan nu ook weer zo gebeuren.
Dat bedoel ik ja.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Weet ik... En verspelen we straks punten tegen Heracles, moeten Babel, ten Cate, Perez, Stekelenburg en Maduro weer weg.
Dat ontken ik ook niet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:59 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Idd maar volgens mij heb zijn eigen cluppie meer problemen.....
Maar je komt wel in dit topic trollen, je kan beter een zinnige discussie in je eigen topic beginnen over hoe je cluppie kapot gaat.quote:
4-2-2?quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:56 schreef Tim21 het volgende:
4-3-3 = 3-4-3 = 4-2-2
Het is maar net hoe je je spelers het in laat vullem. 4-2-2 word dan wel algemeen gezien al succesvol, maar wij zijn Ajax, de Beste! Ajax kán en mag zijn identiteit niet verliezen door elke week met een 4-2-2 op papier aan te komen. Persoonlijk gaat mijn vookeur uit naar een 3-4-3 waarbij je wel nog minimaal een topverdediger haalt. Zo is het probleem op 'LB' ook opgelost, want die hebben we natuurlijk in jaren niet meer gehad, of durft iemand te beweren dat Maxwell, Urby, Felipe, Lindenbergh enz. Écht kunnen verdedigen. Alleen Vermaelen is ee optie.
Vermeer mag echt wel een kans krijgen in de voorbereiding hoor.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Weet ik... En verspelen we straks punten tegen Heracles, moeten Babel, ten Cate, Perez, Stekelenburg en Maduro weer weg.
Ik lees het nu ook ja. Terwijl enkele maanden gesuggereerd werd door diverse bronnen dat er wel degelijk een clausule in zijn contract stond.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:49 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Patrickt37, wat is je bron dan mbt de vermeende clausule in Sneijder's contract?
Dit: http://ajax.netwerk.to/nieuws/news.php?b=13241 zegt iets anders namelijk.
Doe ik al genoegquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:02 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Maar je komt wel in dit topic trollen, je kan beter een zinnige discussie in je eigen topic beginnen over hoe je cluppie kapot gaat.
In de filosofie van wij zijn Ajax wij zijn de beste moet ajax ook best met 9 man van de tegenstander kunnen winnen.quote:
Met 10 man is het al een paar keer geluktquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
In de filosofie van wij zijn Ajax wij zijn de beste moet ajax ook best met 9 man van de tegenstander kunnen winnen.
eensch.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vermeer mag echt wel een kans krijgen in de voorbereiding hoor.
Robbiequote:Op woensdag 21 maart 2007 14:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
In de filosofie van wij zijn Ajax wij zijn de beste moet ajax ook best met 9 man van de tegenstander kunnen winnen.
Bullshit. Laat het niet waar zijnquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:00 schreef Camplo het volgende:
21-03-07
Uit betrouwbare bronnen is vernomen dat Maduro aan het eind van dit seizoen naar PSV verkast, tenminste dat meldt de fansite Ajax.punt.nl. Ik(raymond) heb contact gehad met de neef van Maduro en die meldt dat de verdedigende middenvelder naar Eindhoven zal vertrekken. Hij zal daar Timmy Simons vervangen die aan het eind van dit seizoen vertrekt bij PSV. In hoeverre het bericht waarheden bevat zal de toekomst leren. Maduro werd al eerder in verband gebracht met PSV (zie bericht). Dat werd echter onlangs door Stan Valckx weer ontkent (zie bericht).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |