ik ben zeer benieuwd..ff kijken wat wehkamp wil, voordat ik in gesprek ga eerst maar ff de brief afwachten.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:45 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik ben in gesprek met Wehkamp
En wat zei Wehkamp in het gesprek? Je hebt gewoon zo'n telefoondoos aan de telefoon gehad die niet over zulke zaken mag beslissen en dat ze je later weer zou laten terugbellen?quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:00 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik ben vooral aan het proberen om het product tegen een andere prijs te nemen. Ik heb gewoon laten weten dat het een fout is van beide kanten en dat we samen naar een oplossing moeten zoeken omdat we samen gedupeerd zijn, volgens mij staan ze er nog niets eens zo verkeerd tegenover maar goed ze zouden me terugbellen.
Ik heb de brief al een dag in huisquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:36 schreef Sebasser het volgende:
Nou jongens, ik heb de brief...
zal hem zo ff inscannen
Ja?quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:39 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ik heb de brief al een dag in huis
Ho! 2 dingen: het kopen van onroerendgoed voor 1 gulden en consumptiegoederen zijn 2 verschillende dingen met verschillende regels. Lijken me niet vergelijkbaar.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:59 schreef Dixidito het volgende:
Wat misschien nog wel een heel belangrijk punt kan worden in dit hele verhaal is dat die printer en die notebook-tas voor 0 euro van de hand gedaan zijn. Volgens mij betekent dat dat er juridisch geen koop is gesloten. Volgens mij moet er altijd een daadwerkelijk bedrag tegenover staan. Al is het maar één cent. Vandaar dat je vaak hoort dat er een 'symbolisch bedrag' wordt betaald (circustheater is bijvoorbeeld voor 1 gulden verkocht aan Joop van den Ende).
Wat ben jij een ongelooflijk triest persoon, ik kots op moraalriddertjesquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:35 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Je bent de dupe van je eigen fout, dat je kosten hebt gemaakt betekent niet dat je geen schade hebt toegebracht bij Wehkamp. Hoe kom je erbij dat "0 euro" geen vreemd bedrag is, waar worden er nog meer gratis printers weggegeven dan? Nergens ja. Dat de winst gemaakt wordt op de cartridges is niet relevant, die winst gaat de fabrikant aan, niet de verkoper. Tevens worden ook refill-sets steeds bekender en valt die winst dus ook gedeeltelijk weg. Al de facturen en bewijs die je hebt werken in jouw nadeel, je hebt misbruik gemaakt van het systeem en dat staat vastgelegd in je facturen. De printer was bedoeld om samen met de PC besteld te worden, zie jij maar te bewijzen hoe je op het artikelnummer van de "gratis printer" bent gekomen.
Als je inmiddels al kosten hebt gemaakt dan is de beste oplossing voor jou om de printer te betalen.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:27 schreef Apekoek het volgende:
of misschien heeft het er mee te maken dat degene die het geld nog niet hadden overgemaakt (dus voor je artikelen en de 0 euro factuur)wel die brief kregen. en degene die niet de brief ontvangen hebben al meteen de eerste dag hebben overgemaakt. zoals ik. zou dat idee kunnen kloppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |