idd volgens hun was het flag by flag maar reglement zegt daar niks over. Daarna begonnen ze te spelen met commander en te baserapen. Wat dus niet magquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:31 schreef Stefan740 het volgende:
Nou de eerste war van het benelux toernooi is afgelopen.
Eerste rondje 74-0 gewonnen
Tweede begonnen wij square te pakken wat volgens hun niet mog, in het regelement staat van wel.
Zij waren ons op uncap aan het aanvallen en met commadner aan het spelen wast allebei niet mag volgens het regelement.
Gewonnen dus![]()
Whehehe, klopt. Ik zag je gisteren op de n00b server.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:33 schreef Suikermais het volgende:
Voor 't eerst weer effe geknald sinds een half jaar. Vette tegenvaller....
Hij ligt met hersenschudding en rugletsel op bed..quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:52 schreef Silver_Shark het volgende:
Cameraman mishandeld tijdens PSV-Ajax
ik heb een levenquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:47 schreef ursel het volgende:
[..]
En geen enkel commataartje erop te leveren??![]()
Geen mooi multi-trulti-reply??![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:50 schreef Immolation het volgende:
Tijd om er een goeie op te drinken!! jammer dat het zo snel gedaan was had er wel zin in.![]()
![]()
Ja .. is potver toevallig de vriend van mijn beste vriendin die nu dus met een zware hersenschudding in bed ligt! Vanmiddag is hij naar het ziekenhuis geweest voor foto's van zijn rug, nek en schedel ... heb nog niet gehoord wat daaruit is gekomen ...quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:52 schreef Silver_Shark het volgende:
Cameraman mishandeld tijdens PSV-Ajax
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:10 schreef ursel het volgende:
[..]
Fok toch??
Of zit je sinds kort ook op SL??
quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hans Teeuwen - Koningin
Oud stukje maar blijft zo geniaal
geniaal!quote:
Ja idd, had je hoger ingeschatquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:33 schreef Suikermais het volgende:
Voor 't eerst weer effe geknald sinds een half jaar. Vette tegenvaller....
Ach het is maar F1quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:06 schreef jpjedi het volgende:
Begint al lekker met dit bagger team.. Snap best dat ING geen sponsor wil worden van Spyker.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:01 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Maar over die kabouter is een stuk beter imho
http://www.youtube.com/watch?v=w2NvG0X_etQ
![]()
Geniaal idd! DVD van Debiteuren, Crediteuren staat in m'n kast!quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:13 schreef Mr_Baus het volgende:
Hans Teeuwen als Sinterklaas bij Debiteuren, Crediteuren..
http://www.youtube.com/watch?v=bV94tch4dMQ
OMFG!!![]()
![]()
![]()
pssstquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:13 schreef Viro het volgende:
psssst, iemand een linkje ofzo vanwaar ik eng/nl ondertiteling kan downloaden voor tv series zoals ncis seizoen 3![]()
Laat maar zitten![]()
Hans Sibbel (Lebbis)quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:34 schreef ursel het volgende:
Finkers is wel goed, maar vind hem wel matig..
Rijtje van cabaraties:
Ik ben ook naar een show van hem geweest en die was wel erg goed.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:44 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Hans Sibbel (Lebbis)Lang niet zo lachwekkend als die anderen, maar hij komt met keiharde steengoede punten.
Zijn show (en boek) Welcome to paradise (w2p) is werkelijk briljant!
Ik mag dat wel, die manier waarop hij zaken aan het licht stelt
http://variatee.vara.nl/mediaplayer/player.jsp?filmID=92427&playerName=variatee.player
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:13 schreef RudyCarell het volgende:
Downloaden wordt niet strafbaar in hele EU
Finkers is ook steengoedquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik ben ook naar een show van hem geweest en die was wel erg goed.
Toch blijf ik de flauwe woordgrapjes van finkers fantastisch vinden.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Echt post jij ook nog wel eens iets anders dan een smiley
Aaaaaww kheb ballen in me buik.. LOLquote:Op donderdag 22 maart 2007 00:34 schreef Mr_Baus het volgende:
Zo dan!!! Ik zit nu helemaal volledig uit me dak te gaan!YouTube de bomb!!!!! staan dus fucking, echt fucking veel filmpjes op van van Kooten en de Bie!! Mijn helden!
![]()
De jonkies kennen dat natuurlijk al helemaal niet, maar wie van de oudere Boffers keek dit vroegah?
Steengoed en tijdloos!
Dirk (mijn vorige avatar) heerscht!!![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=LSvztfhAJ6s
![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:38 schreef EvilDucky het volgende:
[..]
Aaaaaww kheb ballen in me buik.. LOL
-edit- geen Boffer, wel een oudje..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |