quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:06 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jullie zijn toch geen neger-niet neger paar?
Maar dit stond niet in de algemen voorwaarde.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:58 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nou owke, alleen wordt je dan wel naakt en gebukt vastgebonden in je blote kont op de slaapzaal![]()
boeven moet je keihard aanpakken
Je kunt beredeneren wat je wil maar daarbij vergeet je dat wij onze eigen wetten maken en aanpassenquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:21 schreef ursel het volgende:
Maar dit stond niet in de algemen voorwaarde.
Of had ik er vanuit moeten gaan dat het niet gebruikelijk is dat criminelen niet mee mogen en daardoor dus had moeten weten dat er consequenties aanzaten als deze.
Waarvoor dank!quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:33 schreef ursel het volgende:
@Baus
En ik heb altijd nog een TS draaien voor een niet nader te noemen stelletje homo's![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ga ook niet drinkenquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik ga vrijdag ook niet drinken![]()
Ik rij vrijdagnacht weer broodnuchter naar huis, zodat ik enigszins fit ben voor de wedstrijd.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:35 schreef Mr_Baus het volgende:
Waarvoor dank!![]()
Maar met de opbrengst van het Ursel Fuck filmpje kunnen we makkelijk een eigen TS server op zetten
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:35 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Waarvoor dank!![]()
Maar met de opbrengst van het Ursel Fuck filmpje kunnen we makkelijk een eigen TS server op zetten
![]()
![]()
![]()
Dat hoeft nu ook weer niet hoor, als je mijn deel, pascal's deel en ook nog eens frank's deel moet opdrinken naast je eigen deel, ga je gewoon dood. sim-pel.quote:
Pauze in het bedrijfsleven he. Kantine zit nu volquote:
Kan ik alvast oefenen voor de 4 vs 4quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dat hoeft nu ook weer niet hoor, als je mijn deel, pascal's deel en ook nog eens frank's deel moet opdrinken naast je eigen deel, ga je gewoon dood. sim-pel.
Die is best wel heel erg leuk! Maar ik ga er geen GTST voor kijken..quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:22 schreef IJsmuts het volgende:
http://www.nu.nl/news/101(...)gezicht_in_GTST.html
![]()
![]()
ik ook nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:24 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Die is best wel heel erg leuk! Maar ik ga er geen GTST voor kijken..
en geil stemmetjequote:
Volgens mij krijg je het nog moeilijk, zelfs als ik met de auto benquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:29 schreef BattleLies het volgende:
baffers!!!
Ik zuip jullie er allemaal uit vrijdag..![]()
![]()
![]()
JP
en dan voor de ceremonie al kotsend op de plee hangenquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:29 schreef BattleLies het volgende:
baffers!!!
Ik ken d'r nietquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:29 schreef BattleLies het volgende:
baffers!!!
![]()
![]()
JP
Vind je het gek als ze maar 1 kratje juup hebben en verder alleen oranjeboom van de tap..quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:21 schreef jpjedi het volgende:
Brandweer collega`s waren met 5 man naar WK vuurspugen geweest in Tilburg..
Was na 3 kwartier de jupiler op in de kroeg..![]()
En die komen met 20 man naar de bruiloft..(Dienst wordt waargenomen natuurlijk.
)
Tja, je moet ook niet met bier proberen vuur te spuwenquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:21 schreef jpjedi het volgende:
Brandweer collega`s waren met 5 man naar WK vuurspugen geweest in Tilburg..
Was na 3 kwartier de jupiler op in de kroeg..![]()
En die komen met 20 man naar de bruiloft..(Dienst wordt waargenomen natuurlijk.
)
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Tja, je moet ook niet met bier proberen vuur te spauwen![]()
Dat moet een zwaar biertje zijn geweestquote:
Dat is beter dan die foto's van die ene Jopquote:
Wat voor punten zijn dat eigenlijk?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:40 schreef Silver_Shark het volgende:
User Punten
FJD 191
Silver_Shark 190
dekkered 168
-Raffie- 142
IJsmuts 113
Mr_Baus 112
BugWorks 102
ursel 98
staticdata 94
escape_nl 81
JMPoSTMaN 67
Sumera 64
Godlike02 42
met 1 puntje verschil![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat voor punten zijn dat eigenlijk?![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:11 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
ff huisje spammen![]()
http://maps.google.com/maps?ie=UTF8&oe=UTF-8&hl=en&q=&z=19&ll=52.351362,4.912026&spn=0.000913,0.001829&t=k&om=1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |