Klinkt als Sterren dansen op het ijs, Just the two of us, Dancing on Ice enz enz.quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Klinkt als Sterren dansen op het ijs, Just the two of us, Dancing on Ice enz enz.
Houden zoquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen flauw idee waar je het over hebt
![]()
Beter!!!!! Zeker geen kids in puberleeftijd dan.quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen flauw idee waar je het over hebt
![]()
Eh...quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Beter!!!!! Zeker geen kids in puberleeftijd dan.![]()
Yep wel, een zoon van 15, maar die heb ik zonder inmenging van een ander zelf opgevoed, dus geen last van foute invloeden enzoquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Beter!!!!! Zeker geen kids in puberleeftijd dan.![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep wel, een zoon van 15, maar die heb ik zonder inmenging van een ander zelf opgevoed, dus geen last van foute invloeden enzo![]()
Ik kreeg vanavond alleen commentaar omdat ik een paar keer in de lach schoot van de opmerkingen van Ian_Nick in deze SC en dat lachen stoorde nogal tijdens Scarface... het was kennelijk iedere keer precies op het verkeerde moment![]()
Mijn puberzoon natuurlijk, die lag 4 meter verderop op de bank Scarface te kijkenquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Ik weet niet wie je door mijn toedoen hebt gestoord, maar wil je alsjeblieft mijn welgemeende excuses aanbieden zodat de rust in Huize Leandra kan wederkeren?
En mag ik misschien nog een bakkie?![]()
Ik heb dat ook bij mijn 3 dochters opgevoed dus, zonder inmenging van een ander, maarre ze beginnen zo te kwijlen bij sommige van die jochies die meedoen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep wel, een zoon van 15, maar die heb ik zonder inmenging van een ander zelf opgevoed, dus geen last van foute invloeden enzo![]()
Ik kreeg vanavond alleen commentaar omdat ik een paar keer in de lach schoot van de opmerkingen van Ian_Nick in deze SC en dat lachen stoorde nogal tijdens Scarface... het was kennelijk iedere keer precies op het verkeerde moment![]()
Tuurlijk, bakkie voor Petraaquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:31 schreef petraa het volgende:
Ehm wil niet brutaal zijn, maar mag ik ook koffie.
Dank u!quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn puberzoon natuurlijk, die lag 4 meter verderop op de bank Scarface te kijken
Ik zal de excuses morgen doorgeven... of zal ik de link naar je post even aan hem mailen??![]()
Uiteraard![]()
Wat wil jij bewerkstelligen en wat kun je mij laten zien ???quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:32 schreef demins het volgende:
Denk je dat we vanavond nog iets kunnen bewerkstelligen, als ik dat even zo cru mag zeggen?![]()
Ehm... hij is 15, dus edit dat maar ff, want met zijn 1.90 lang en schoenmaat 50 word je niet blij als hij niet vrolijk wordt van dat leeftijdsfoutjequote:
Is hij zo agressief?quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm... hij is 15, dus edit dat maar ff, want met zijn 1.90 lang en schoenmaat 50 word je niet blij als hij niet vrolijk wordt van dat leeftijdsfoutje![]()
Damn... dat is nog eens een stukje opvoedkundig advies, hoef je je ook geen zorgen te maken dat je te vroeg oma wordt enzoquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:33 schreef mootie het volgende:
mijn katten kijken liever niet naar die programma's waar je moet sms'en, zo hebben we ze opgevoed![]()
en sterilisatie en castratie voorkomt ook dat ze gaan geilen op de deelnemers!
Dat je lieve woordjes in mijn oor fluistert!quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat wil jij bewerkstelligen en wat kun je mij laten zien ???![]()
echt maat 50 of jaap maat 50, aka 47quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm... hij is 15, dus edit dat maar ff, want met zijn 1.90 lang en schoenmaat 50 word je niet blij als hij niet vrolijk wordt van dat leeftijdsfoutje![]()
Neuh dat niet, maar in sommige gevallen wil je het risico gewoon niet lopenquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is hij zo agressief?
Zal wel aan de opvoeding liggen hé...![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is hij zo agressief?
Zal wel aan de opvoeding liggen hé...![]()
Nope, echt maat 50, ik zou willen dat het nog maat 47 was, dan kon ik nog gewoon een willekeurige sport- of schoenenwinkel binnenlopen om schoenen voor hem te kopen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:36 schreef mootie het volgende:
[..]
echt maat 50 of jaap maat 50, aka 47![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |