Hetnet zei dat ik een rekening had van 47.000 euro voor de streamsquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:33 schreef Leandra het volgende:
Ah gos... doen ze t niet meer? Of ga je een hele hoge rekening krijgen??
quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:42 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hetnet zei dat ik een rekening had van 47.000 euro voor de streams
in 2 maanden.
Ik stream hooguit een uurtje per nacht, idd.... 47.000 euro en als ik niet gebeld had, stond er een deurwaarder op m'n stoep: dag mevrouw, ik kom uw huis even confisquerenquote:
DGK maakt duidelijk meer kapot dan je lief is...quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:59 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik stream hooguit een uurtje per nacht, idd.... 47.000 euro en als ik niet gebeld had, stond er een deurwaarder op m'n stoep: dag mevrouw, ik kom uw huis even confisqueren![]()
Is Lieke het meisje waar Huub wat mee wilt?quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:01 schreef petraa het volgende:
TAraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik kom hier maar ff heen. Ik ben lieke moe
Ja en maar weinigen vinden haar leuk.quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:03 schreef Prospera het volgende:
[..]
Is Lieke het meisje waar Huub wat mee wilt?
Ik denk dat hij het nu niet meer wil.quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:03 schreef Prospera het volgende:
[..]
Is Lieke het meisje waar Huub wat mee wilt?
Hoeveelquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:42 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hetnet zei dat ik een rekening had van 47.000 euro voor de streams
in 2 maanden.
Die reactie had ik dus ookquote:Op donderdag 22 maart 2007 00:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoeveel![]()
Weet je wel zeker dat je pc of verbinding niet gebruikt door mensen buiten je huis??
Edit: wel 3x dus.quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:13 schreef Prospera het volgende:
[..]
Die reactie had ik dus ook![]()
en zeker ben ik gehackt na een fb post![]()
Heb jij toevallig koekjes bij je?quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:39 schreef Sharpeyed het volgende:
Wtf, heeft HetNet geen datalimiet dan?
Kennelijk voor sommige abo's dus wel.... en als je daar overheen gaat dan wordt dat doorberekend.quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:39 schreef Sharpeyed het volgende:
Wtf, heeft HetNet geen datalimiet dan?
Shit, geen koekjes in tha house, en de zelfgebakken Brownies zijn ook net opquote:Op donderdag 22 maart 2007 00:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb jij toevallig koekjes bij je?
Hmmm...quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Shit, geen koekjes in tha house, en de zelfgebakken Brownies zijn ook net op![]()
Dat krijg je dus, als je iets post in de FB en er allerlei rukkertjes zijnquote:
De koffie van Leandra is boeiender...quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:04 schreef Prospera het volgende:
Is er onstream nog wat te zien?
Leandra is okquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De koffie van Leandra is boeiender...
Huub is die Lieke BIJNA zat...
Mij nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:06 schreef Prospera het volgende:
[..]
Leandra is ok![]()
Huub neukt maar wie hij wil![]()
Ai, Leandra, Huub en neuken in 1 post..... en dat is nou een van de weinige dingen waarvan ik zeker ben dat ze niet gaan gebeurenquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:06 schreef Prospera het volgende:
[..]
Leandra is ok![]()
Bij Leandra hebben we er nog wat invloed op?quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:06 schreef Prospera het volgende:
[..]
Leandra is ok![]()
1 keertje huub neuken is em ook niet, ik doe het liever een keertje met Eendquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je kan er wel lekker vaak mee naar DGK...![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij Leandra hebben we er nog wat invloed op?
Denk je??quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij Leandra hebben we er nog wat invloed op?
Ai heb je m'n volgende post nog niet gelezenquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ai, Leandra, Huub en neuken in 1 post..... en dat is nou een van de weinige dingen waarvan ik zeker ben dat ze niet gaan gebeuren![]()
Net zoiets als dat sms'en bij Idolsquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Denk je??
Dat doe ik dan iig goed... als je maar denkt dat je er invloed op hebt![]()
ik ben lieke zat ik ben lieke zat,quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Net zoiets als dat sms'en bij Idols![]()
Dat wel, maar ik weet niet of ik Eendje neukwaardig vindquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:10 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ai heb je m'n volgende post nog niet gelezen
Same herequote:Op donderdag 22 maart 2007 01:13 schreef petraa het volgende:
[..]
ik ben lieke zat ik ben lieke zat,ik ben lieke zat, ik ben lieke zat.
Bij wat?? Idols?? wat is dat??quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Net zoiets als dat sms'en bij Idols![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |