Hetnet zei dat ik een rekening had van 47.000 euro voor de streamsquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:33 schreef Leandra het volgende:
Ah gos... doen ze t niet meer? Of ga je een hele hoge rekening krijgen??
quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:42 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hetnet zei dat ik een rekening had van 47.000 euro voor de streams
in 2 maanden.
Ik stream hooguit een uurtje per nacht, idd.... 47.000 euro en als ik niet gebeld had, stond er een deurwaarder op m'n stoep: dag mevrouw, ik kom uw huis even confisquerenquote:
DGK maakt duidelijk meer kapot dan je lief is...quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:59 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik stream hooguit een uurtje per nacht, idd.... 47.000 euro en als ik niet gebeld had, stond er een deurwaarder op m'n stoep: dag mevrouw, ik kom uw huis even confisqueren![]()
Is Lieke het meisje waar Huub wat mee wilt?quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:01 schreef petraa het volgende:
TAraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik kom hier maar ff heen. Ik ben lieke moe
Ja en maar weinigen vinden haar leuk.quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:03 schreef Prospera het volgende:
[..]
Is Lieke het meisje waar Huub wat mee wilt?
Ik denk dat hij het nu niet meer wil.quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:03 schreef Prospera het volgende:
[..]
Is Lieke het meisje waar Huub wat mee wilt?
Hoeveelquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:42 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hetnet zei dat ik een rekening had van 47.000 euro voor de streams
in 2 maanden.
Die reactie had ik dus ookquote:Op donderdag 22 maart 2007 00:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoeveel![]()
Weet je wel zeker dat je pc of verbinding niet gebruikt door mensen buiten je huis??
Edit: wel 3x dus.quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:13 schreef Prospera het volgende:
[..]
Die reactie had ik dus ook![]()
en zeker ben ik gehackt na een fb post![]()
Heb jij toevallig koekjes bij je?quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:39 schreef Sharpeyed het volgende:
Wtf, heeft HetNet geen datalimiet dan?
Kennelijk voor sommige abo's dus wel.... en als je daar overheen gaat dan wordt dat doorberekend.quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:39 schreef Sharpeyed het volgende:
Wtf, heeft HetNet geen datalimiet dan?
Shit, geen koekjes in tha house, en de zelfgebakken Brownies zijn ook net opquote:Op donderdag 22 maart 2007 00:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb jij toevallig koekjes bij je?
Hmmm...quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Shit, geen koekjes in tha house, en de zelfgebakken Brownies zijn ook net op![]()
Dat krijg je dus, als je iets post in de FB en er allerlei rukkertjes zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |