Beter!!!!! Zeker geen kids in puberleeftijd dan.quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen flauw idee waar je het over hebt
![]()
Eh...quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Beter!!!!! Zeker geen kids in puberleeftijd dan.![]()
Yep wel, een zoon van 15, maar die heb ik zonder inmenging van een ander zelf opgevoed, dus geen last van foute invloeden enzoquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Beter!!!!! Zeker geen kids in puberleeftijd dan.![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep wel, een zoon van 15, maar die heb ik zonder inmenging van een ander zelf opgevoed, dus geen last van foute invloeden enzo![]()
Ik kreeg vanavond alleen commentaar omdat ik een paar keer in de lach schoot van de opmerkingen van Ian_Nick in deze SC en dat lachen stoorde nogal tijdens Scarface... het was kennelijk iedere keer precies op het verkeerde moment![]()
Mijn puberzoon natuurlijk, die lag 4 meter verderop op de bank Scarface te kijkenquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Ik weet niet wie je door mijn toedoen hebt gestoord, maar wil je alsjeblieft mijn welgemeende excuses aanbieden zodat de rust in Huize Leandra kan wederkeren?
En mag ik misschien nog een bakkie?![]()
Ik heb dat ook bij mijn 3 dochters opgevoed dus, zonder inmenging van een ander, maarre ze beginnen zo te kwijlen bij sommige van die jochies die meedoen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep wel, een zoon van 15, maar die heb ik zonder inmenging van een ander zelf opgevoed, dus geen last van foute invloeden enzo![]()
Ik kreeg vanavond alleen commentaar omdat ik een paar keer in de lach schoot van de opmerkingen van Ian_Nick in deze SC en dat lachen stoorde nogal tijdens Scarface... het was kennelijk iedere keer precies op het verkeerde moment![]()
Tuurlijk, bakkie voor Petraaquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:31 schreef petraa het volgende:
Ehm wil niet brutaal zijn, maar mag ik ook koffie.
Dank u!quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn puberzoon natuurlijk, die lag 4 meter verderop op de bank Scarface te kijken
Ik zal de excuses morgen doorgeven... of zal ik de link naar je post even aan hem mailen??![]()
Uiteraard![]()
Wat wil jij bewerkstelligen en wat kun je mij laten zien ???quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:32 schreef demins het volgende:
Denk je dat we vanavond nog iets kunnen bewerkstelligen, als ik dat even zo cru mag zeggen?![]()
Ehm... hij is 15, dus edit dat maar ff, want met zijn 1.90 lang en schoenmaat 50 word je niet blij als hij niet vrolijk wordt van dat leeftijdsfoutjequote:
Is hij zo agressief?quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm... hij is 15, dus edit dat maar ff, want met zijn 1.90 lang en schoenmaat 50 word je niet blij als hij niet vrolijk wordt van dat leeftijdsfoutje![]()
Damn... dat is nog eens een stukje opvoedkundig advies, hoef je je ook geen zorgen te maken dat je te vroeg oma wordt enzoquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:33 schreef mootie het volgende:
mijn katten kijken liever niet naar die programma's waar je moet sms'en, zo hebben we ze opgevoed![]()
en sterilisatie en castratie voorkomt ook dat ze gaan geilen op de deelnemers!
Dat je lieve woordjes in mijn oor fluistert!quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat wil jij bewerkstelligen en wat kun je mij laten zien ???![]()
echt maat 50 of jaap maat 50, aka 47quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm... hij is 15, dus edit dat maar ff, want met zijn 1.90 lang en schoenmaat 50 word je niet blij als hij niet vrolijk wordt van dat leeftijdsfoutje![]()
Neuh dat niet, maar in sommige gevallen wil je het risico gewoon niet lopenquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is hij zo agressief?
Zal wel aan de opvoeding liggen hé...![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is hij zo agressief?
Zal wel aan de opvoeding liggen hé...![]()
Nope, echt maat 50, ik zou willen dat het nog maat 47 was, dan kon ik nog gewoon een willekeurige sport- of schoenenwinkel binnenlopen om schoenen voor hem te kopen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:36 schreef mootie het volgende:
[..]
echt maat 50 of jaap maat 50, aka 47![]()
Ik kijk ook echt wel uit met mijn 1.76 en schoenmaat 45quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh dat niet, maar in sommige gevallen wil je het risico gewoon niet lopen![]()
mmmm lekker oortjequote:Op donderdag 22 maart 2007 01:36 schreef demins het volgende:
[..]
Dat je lieve woordjes in mijn oor fluistert!
*Toont oor
grote voeten voor en niet zo heel lange muppet zeg.......quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kijk ook echt wel uit met mijn 1.76 en schoenmaat 45![]()
Whahahahaquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Aangepast ^^
Me dochter van 15, is 1.60 en schoenmaat 36. Daar baalt zij dan weer van, want ze valt nog net in kindermaten.quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, echt maat 50, ik zou willen dat het nog maat 47 was, dan kon ik nog gewoon een willekeurige sport- of schoenenwinkel binnenlopen om schoenen voor hem te kopen.![]()
Zeg me wat u wil, uwe ondoorgrondelijkheid...quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:38 schreef petraa het volgende:
[..]
mmmm lekker oortje![]()
maar wil jij je dan bewijzen naar mij ???
Je weet wat ze zeggen hé...quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:38 schreef mootie het volgende:
[..]
grote voeten voor en niet zo heel lange muppet zeg.......
is toch mooi, kleine voetjes, zeker bij die lengte! en er zijn genoeg maatjes 36 te vindenquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Me dochter van 15, is 1.60 en schoenmaat 36. Daar baalt zij dan weer van, want ze valt nog net in kindermaten.
Zo een heb ik ook gehad!quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Me dochter van 15, is 1.60 en schoenmaat 36. Daar baalt zij dan weer van, want ze valt nog net in kindermaten.
Dat is idd net zo'n grensmaatje, ook niet makkelijkquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik wil allesssssssssssssssssquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:39 schreef demins het volgende:
[..]
Zeg me wat u wil, uwe ondoorgrondelijkheid...![]()
Dat wou ik even horen!quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik wil allesssssssssssssssss![]()
![]()
fluistert zachies in je oor dat je een lekker ding bent en dat ik superveel van je hou.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:43 schreef demins het volgende:
[..]
Ze heeft de 17 gehaald. De 170 nog lang niet!![]()
Ze wil niet blijven slapen, lijkt haar niet verstandig...quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:45 schreef petraa het volgende:
Zou huub nu eindelijk wat gaan bewerkstelligen offe wordt het nix meer vannnacht.
Dat is off-topic... ga jij eens ff snel naar de COSquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze wil niet blijven slapen, lijkt haar niet verstandig...
Petraa begon!quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is off-topic... ga jij eens ff snel naar de COS![]()
volgens mij heb ik ergens gelezen dat je in de SC ECHT NIET off-topic kan gaan. Dus hoppa weg die zweep.quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is off-topic... ga jij eens ff snel naar de COS![]()
Dankjequote:Op donderdag 22 maart 2007 01:49 schreef petraa het volgende:
[..]
volgens mij heb ik ergens gelezen dat je in de SC ECHT NIET off-topic kan gaan. Dus hoppa weg die zweep.![]()
EHhh ik kom voor je op hoor in de reaktie hieronder of hierboven weet ik ut.quote:
Die TT slaat dan ook nergens op, welke n00b heeft deze SC geopend?!quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:49 schreef petraa het volgende:
[..]
volgens mij heb ik ergens gelezen dat je in de SC ECHT NIET off-topic kan gaan. Dus hoppa weg die zweep.![]()
En daar heb ik je al voor bedankt in de reaktie hieronder of hierboven weet ik ut.quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:50 schreef petraa het volgende:
[..]
EHhh ik kom voor je op hoor in de reaktie hieronder of hierboven weet ik ut.![]()
Mijn jongste van 13,5 heeft haar al ingehaald, ik weet geen schoenmaten...quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:44 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
![]()
De middelste van 13 haalt haar in qua lengte die is 162 en heeft schoenmaat 38.
de jongste van 9 heeft schoenmaat 38, lengte ben ik ff kwijt![]()
Het begint met een L en het eindigt op een A, maar ik zou het verder niet weten.quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die TT slaat dan ook nergens op, welke n00b heeft deze SC geopend?!![]()
Dan zal het wel een eh..andr zijn geweestquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Het begint met een L en het eindigt op een A, maar ik zou het verder niet weten.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:53 schreef Prospera het volgende:
Brian: Op Paul de Leeuw: ik wil niet dat je me bedriegt.
Mijn Nenaatje,
Mijn nenaatje
Mijn leven gaat om jou.
Zo raar... Bij mij hebben jouw posts steeds een blauwe achtergrond in de SCquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zal het wel een eh..andr zijn geweest![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:53 schreef Prospera het volgende:
Brian: Op Paul de Leeuw: ik wil niet dat je me bedriegt.
Ik wil niet dat je van me gaat
ik wil je niet dat je me verlaat
Maar waarheen je gaat dan hoor
ik schreeuw je naam mijn hart mijn stem
Mijn leven gaat om jou.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:58 schreef Prospera het volgende:
Tekstueel geheel geprobeerd in Brian's inlevingsvermogen![]()
Dan weet je op welke posts je moet lettenquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo raar... Bij mij hebben jouw posts steeds een blauwe achtergrond in de SC
Hoe komt dat nou toch?!
![]()
Dat doe ik dan ook braaf...quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan weet je op welke posts je moet letten![]()
Niet zeuren, je vindt het gewoon lekkerquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook braaf...
Anders ga je weer slaan![]()
Het begint gewoon op te vallen hoe vaak jij me slaat!![]()
Ik ontken alles,quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet zeuren, je vindt het gewoon lekker![]()
Tsss... alsof ik je zelf niet aan zou kunnenquote:Op donderdag 22 maart 2007 02:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ontken alles,
Straks heb ik je 15 jarige puberzoon van 2 meter achter me aan![]()
Ghehehehe...quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsss... alsof ik je zelf niet aan zou kunnen![]()
Oeh, gelukkig...quote:Op donderdag 22 maart 2007 02:17 schreef Leandra het volgende:
Zo te zien wel.... die-hard SC-hoeren
quote:Op donderdag 22 maart 2007 03:20 schreef Veulen het volgende:
Ik wil hier graag even me tong uitsteken naar APK![]()
![]()
![]()
![]()
Hij leest het vast niet, maar 't gaat om het idee
Neeh man, dat mag niet van de modjes. Worden ze boos... En ik overtreed nooit 1 regel.quote:Op donderdag 22 maart 2007 03:22 schreef APK het volgende:
![]()
Reageer gewoon in FB als je een probleem met mij hebt.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 03:26 schreef APK het volgende:
Ik ga morgen pleiten voor een verplichte OP voor het SC-topic.![]()
Nooitquote:Op donderdag 22 maart 2007 03:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik kom nooit in SC dus daar heb ik geen last van.
Het betekent Amanda, Brian, Natasia en Jaap.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb het na lange tijd weer gekeken... de uitzending van gisteren was dus de eerste sinds lange tijd. En ik vind het eigenlijk wel weer leuk
Ik ga me nu even inlezen... en misschien dta jullie me hier wel weer vaker zien
1 Vraagje... wat betekend abnj ?
Huub met een van de dames... welicht wel wat voor Lieke...quote:B:
Luisteraar, hij is knap, hij is leuk, hij is intelligent, hij is sterk, hij is woest aantrekkelijk, hij
heeft een snor en een accent en hij staat hier naast me. Ik zing het duet met een man van
mijn dromen...
H:
Wat zeg je?
Jij bent de sleutel, ik het slot
Jij bent de gids, ik ben de grot
Jij bent de deksel, ik de pot
We staan samen sterk, dit gaat nooit kapot
B:
Oh Herman!
Jij bent de trein, ik het station
Jij bent de regen, ik de ton
Jij bent de kers, ik de bonbon
Jij bent de rups, ik de kokon
H+B:
We staan samen sterk (8x)
H:
Dank je, Brigit. En zei Socrates al niet: Op ieder potje past een dekseltje... Al verschillen wij
nog zo veel, al kunnen wij elkaar amper verstaan, als wij bij elkaar zijn, dan past zelfs de
grootste sleutel in het kleinste slot...
B:
Wat?
Wat?
Jij bent de zee, ik ben de pier
Jij bent het glas, ik ben het bier
Jij bent de koe, ik ben de stier
En uur met jou is vijf kwartier
H+B:
We staan samen sterk (4x)
H:
Ik ben het zakje, jij de thee
Ik ben de kaas, jij de souffl
Ik ben de keizer, jij de snee
Ik ben Toon Hermans, jij bent Carr
H+B:
We staan samen sterk (4x)
B:
'k Had nooit gedacht dat ik ooit met jou zou zingen
Een liefdesduet
Dan maken we nog meer van dit soort dingen
Dan kopen we een villa en een jacht
H:
Waarom niet?
B:
Nou ja, Herman! We zitten middenin een romantisch duet!
Nou ja, sorry hoor, maar dat vind ik nou echt iets voor een tukker om nou over geld te
beginnen!
Nou ja, dat vind ik nou echt belachelijk!
Wat een pietluttigheid nou opeens zeg!
Betaalbare romantiek dat bestaat toch helemaal niet
Dat kost nu eenmaal handenvol geld, maar
Die krentekakker ook eigenlijk ook zeg
Hiero, moet je hem nou zien staan in z'n ouwe kloffie
Hij heeft ook geen smaak ook h. Gewoon met Danny de Munck moeten doen
Ik begrijp dat soort dingen nou niet
En hij maar doorzingen. Waar slaat dat nou op?
Stomme snor
Ja, ga een beetje reclame zitten maken voor Enschede!
't Is ook helemaal fout
Nou, mij ook
Het leek me ook sterk
Het leek me ook sterk...
Ik mocht eerst niet van m'n verloofde
Wie weet worden we er wereldberoemd mee
We zingen over heel de wereld
Villa en een jacht
H:
Nou, een villa en een jacht vind ik trouwens ook weer niet nodig.
Is duur!
Nou, ik vind dat toch wel belangrijk.
Ja, luister Brigit, ik vind romantiek best, maar het moet wel betaalbaar blijven.
Ik ben bang
Wij zijn het varken en de tang
Mooie vaasjes en een Fries
Jij bent het schrikdraad waarop ik pies
Ik ben de kip, jij bent de grill
Ik ben de paus, jij bent de pil
Wij zijn een doedelzak in Tirol
Jij bent Berdien Stenberg, ik ben een viool
B:
Ik ben de steen, jij bent de nier
Jij bent Amstel, ik ben bier
Jij bent Pieter, ik het klavier
Het leek me ook sterk
H+B:
Het leek me ook sterk
Het leek mij ook sterk...
Ook goed, maar als je een ijzerkoekie heb geproefd wil je nooit meer wat anders.quote:
Nog voorkeur?quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Ook goed, maar als je een ijzerkoekie heb geproefd wil je nooit meer wat anders.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |