Op het moment dat ik werk werk ik ook echt hard.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:04 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ik dacht dat die juist harder werkten (dat zeggen ze)![]()
Flens is een doodgewone Nederlandse naam, die heel veel voorkomt in Oostzaan / Zaandam.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:06 schreef demins het volgende:
Deborah Flens. Ik weet het niet hoor, maar aan de naam te horen een gekleurde medemens uit één van onze voormalige kolonieën...
Thx! Je zal vast gelijk hebben!quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:17 schreef Elounda het volgende:
[..]
Flens is een doodgewone Nederlandse naam, die heel veel voorkomt in Oostzaan / Zaandam.
Kijk maar even in het telefoonboek. De reden dat ik dit weet is, omdat ik een collega heb gehad die Flens heette (Pannekoek voor intimi, dat dan weer wel) en die kwam uit Oostzaan.
Waarschijnlijk vergis je je met Lens, dit is een naam die veel voorkomt in Suriname.
Doei!quote:
Ze kunnen mooi een voorbeeld aan ons nemen,quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:01 schreef Leandra het volgende:
Maar waar heb ik het nog over, vannacht om 04.00 uur was COS 903 op amper 25 posts en inmiddels zijn we (14 uur later) in COS 907....
Ik neem de moeite niet meer de tussenliggende COSsen na te lezen want kennelijk is er nog niets updatewaardigs gebeurd (laatste update is van gisteravond) en zijn er ondertussen wel 4 COSsen vol(gespammed)
Dat lijkt me valsspelen, Mevrouw Leandra!quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:32 schreef Leandra het volgende:
Now I'm out of foreign languages![]()
Hoewel ik natuurlijk wel even met http://babelfish.altavista.com/tr zou kunnen gaan spelen, maar dat wordt ook lastig de SC teruglezen dan... uit het Chinees, Italiaans of Portugees![]()
En ik maar denken dat je iets gaat posten over "Mevrouw Leandra"quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:44 schreef Leandra het volgende:
Nou, die site is geweldig voor je lachspieren hoor... vertaal een willekeurige Nederlandse zin maar eens naar het Engels (er vanuitgaand dat je het Engels redelijk tot goed beheerst)
En ik me maar afvragen waar al dat pauper engels van tegenwoordig vandaan komtquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:48 schreef Leandra het volgende:
Voorbeeldje:
Waarom denk je dat je zo geweldig bent?
Vertaling:
Why do you think that you are this way terrible?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:00 schreef Leandra het volgende:
Nou... ze weten daar iig wel dat je Loser met 1 O schrijft.....
Als al die schreeuwerds dat nou ook eens zouden leren![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat is er looser?? Je ene schoenveter t.o.v. je andere??![]()
Als ze "Loser" kunnen spellen en geen vastgelijmde capslock hebben komen ze al een heel eindquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zolang je de goeie kutnewbies niet op negeermodus gooit vind ik het prima![]()
![]()
Is het tegenwoordig zo makkelijk?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze "Loser" kunnen spellen en geen vastgelijmde capslock hebben komen ze al een heel eind![]()
Ow?quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:23 schreef Leandra het volgende:
Gelukkig maar... voor je het weet krijg ik weer verwijten over cradle-robbing enzo![]()
Hetnet zei dat ik een rekening had van 47.000 euro voor de streamsquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:33 schreef Leandra het volgende:
Ah gos... doen ze t niet meer? Of ga je een hele hoge rekening krijgen??
quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:42 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hetnet zei dat ik een rekening had van 47.000 euro voor de streams
in 2 maanden.
Ik stream hooguit een uurtje per nacht, idd.... 47.000 euro en als ik niet gebeld had, stond er een deurwaarder op m'n stoep: dag mevrouw, ik kom uw huis even confisquerenquote:
DGK maakt duidelijk meer kapot dan je lief is...quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:59 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik stream hooguit een uurtje per nacht, idd.... 47.000 euro en als ik niet gebeld had, stond er een deurwaarder op m'n stoep: dag mevrouw, ik kom uw huis even confisqueren![]()
Is Lieke het meisje waar Huub wat mee wilt?quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:01 schreef petraa het volgende:
TAraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik kom hier maar ff heen. Ik ben lieke moe
Ja en maar weinigen vinden haar leuk.quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:03 schreef Prospera het volgende:
[..]
Is Lieke het meisje waar Huub wat mee wilt?
Ik denk dat hij het nu niet meer wil.quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:03 schreef Prospera het volgende:
[..]
Is Lieke het meisje waar Huub wat mee wilt?
Hoeveelquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:42 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hetnet zei dat ik een rekening had van 47.000 euro voor de streams
in 2 maanden.
Die reactie had ik dus ookquote:Op donderdag 22 maart 2007 00:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoeveel![]()
Weet je wel zeker dat je pc of verbinding niet gebruikt door mensen buiten je huis??
Edit: wel 3x dus.quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:13 schreef Prospera het volgende:
[..]
Die reactie had ik dus ook![]()
en zeker ben ik gehackt na een fb post![]()
Heb jij toevallig koekjes bij je?quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:39 schreef Sharpeyed het volgende:
Wtf, heeft HetNet geen datalimiet dan?
Kennelijk voor sommige abo's dus wel.... en als je daar overheen gaat dan wordt dat doorberekend.quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:39 schreef Sharpeyed het volgende:
Wtf, heeft HetNet geen datalimiet dan?
Shit, geen koekjes in tha house, en de zelfgebakken Brownies zijn ook net opquote:Op donderdag 22 maart 2007 00:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb jij toevallig koekjes bij je?
Hmmm...quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Shit, geen koekjes in tha house, en de zelfgebakken Brownies zijn ook net op![]()
Dat krijg je dus, als je iets post in de FB en er allerlei rukkertjes zijnquote:
De koffie van Leandra is boeiender...quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:04 schreef Prospera het volgende:
Is er onstream nog wat te zien?
Leandra is okquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De koffie van Leandra is boeiender...
Huub is die Lieke BIJNA zat...
Mij nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:06 schreef Prospera het volgende:
[..]
Leandra is ok![]()
Huub neukt maar wie hij wil![]()
Ai, Leandra, Huub en neuken in 1 post..... en dat is nou een van de weinige dingen waarvan ik zeker ben dat ze niet gaan gebeurenquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:06 schreef Prospera het volgende:
[..]
Leandra is ok![]()
Bij Leandra hebben we er nog wat invloed op?quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:06 schreef Prospera het volgende:
[..]
Leandra is ok![]()
1 keertje huub neuken is em ook niet, ik doe het liever een keertje met Eendquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je kan er wel lekker vaak mee naar DGK...![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij Leandra hebben we er nog wat invloed op?
Denk je??quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij Leandra hebben we er nog wat invloed op?
Ai heb je m'n volgende post nog niet gelezenquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ai, Leandra, Huub en neuken in 1 post..... en dat is nou een van de weinige dingen waarvan ik zeker ben dat ze niet gaan gebeuren![]()
Net zoiets als dat sms'en bij Idolsquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Denk je??
Dat doe ik dan iig goed... als je maar denkt dat je er invloed op hebt![]()
ik ben lieke zat ik ben lieke zat,quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Net zoiets als dat sms'en bij Idols![]()
Dat wel, maar ik weet niet of ik Eendje neukwaardig vindquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:10 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ai heb je m'n volgende post nog niet gelezen
Same herequote:Op donderdag 22 maart 2007 01:13 schreef petraa het volgende:
[..]
ik ben lieke zat ik ben lieke zat,ik ben lieke zat, ik ben lieke zat.
Bij wat?? Idols?? wat is dat??quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Net zoiets als dat sms'en bij Idols![]()
Klinkt als Sterren dansen op het ijs, Just the two of us, Dancing on Ice enz enz.quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Klinkt als Sterren dansen op het ijs, Just the two of us, Dancing on Ice enz enz.
Houden zoquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen flauw idee waar je het over hebt
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |