weet je wel hoe zwaar dat staan is...... ik was echt het watje daar..... iedereen staan op die fietsen en ik zwoegde maar voort..... zittend op dat kleine klotezadeltje.......quote:Op woensdag 21 maart 2007 02:01 schreef Leandra het volgende:
Maar met spinning moet je eigenlijk ook niet echt op t zadel zitten hè.... vandaar dat ze zo klein zijn waarschijnlijk
quote:Op woensdag 21 maart 2007 02:01 schreef Leandra het volgende:
Maar met spinning moet je eigenlijk ook niet echt op t zadel zitten hè.... vandaar dat ze zo klein zijn waarschijnlijk
Zeg grenzeloos Huubje, eerst mij met Amanda vergelijken en nu Mootie met Jaap vergelijken??quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 02:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zeg grenzeloos Huubje, eerst mij met Amanda vergelijken en nu Mootie met Jaap vergelijken??![]()
Nog ff en het is tijd voor een banaanvraag![]()
je moet ook afwisselen met staan en zitten, als je goed les krijgt gebeurt dat ook en door de muziek hou je het langer vol.quote:Op woensdag 21 maart 2007 02:03 schreef mootie het volgende:
[..]
weet je wel hoe zwaar dat staan is...... ik was echt het watje daar..... iedereen staan op die fietsen en ik zwoegde maar voort..... zittend op dat kleine klotezadeltje.......
mijn bilbotjes zijn veel gevoeliger dan Japios spekrug!quote:Op woensdag 21 maart 2007 02:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zeg grenzeloos Huubje, eerst mij met Amanda vergelijken en nu Mootie met Jaap vergelijken??![]()
Nog ff en het is tijd voor een banaanvraag![]()
Nooooooooooooooou de eerste keer lukt dat dus niet....... dat staan is zoooooo zwaar...... alsof mn benen in de fik stonden, maar geen spierpijn! En ik heb ook jaren niks aan beweging gedaan, dus ik heb het uithoudingsvermogen van een Jaap zeg maar.quote:Op woensdag 21 maart 2007 02:05 schreef Sug4r het volgende:
[..]
je moet ook afwisselen met staan en zitten, als je goed les krijgt gebeurt dat ook en door de muziek hou je het langer vol.
Ik seg ik houderfan
quote:Op woensdag 21 maart 2007 02:04 schreef mootie het volgende:
[..]
aan haar heb ik iets, itt sommige andere mensen![]()
Hoe durven ze je kikkerbilletjes te vergelijken met die neushooraars!quote:Op woensdag 21 maart 2007 02:05 schreef mootie het volgende:
[..]
mijn bilbotjes zijn veel gevoeliger dan Japios spekrug!![]()
Dat lijkt mij logisch, ga die beledigende HiDiHo in elkaar slaanquote:Op woensdag 21 maart 2007 02:05 schreef mootie het volgende:
[..]
mijn bilbotjes zijn veel gevoeliger dan Japios spekrug!![]()
Je moet ook je eigen tempo aanhouden en niet proberen met de anderen mee te gaanquote:Op woensdag 21 maart 2007 02:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Nooooooooooooooou de eerste keer lukt dat dus niet....... dat staan is zoooooo zwaar...... alsof mn benen in de fik stonden, maar geen spierpijn! En ik heb ook jaren niks aan beweging gedaan, dus ik heb het uithoudingsvermogen van een Jaap zeg maar.
* HiDiHo pakt alvast een bakkie en gaat er voor zittenquote:Op woensdag 21 maart 2007 02:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat lijkt mij logisch, ga die beledigende HiDiHo in elkaar slaan![]()
Kijk nou uit met fysiek geweld!quote:Op woensdag 21 maart 2007 02:09 schreef mootie het volgende:
*trekt een fatsuit aan, mompelt kaboutah en gaat op Hidiho zitten*
Kijk maar uit, zometeen geeft ze je met die gespierde spinningbenen een schopje en krijg je die hete koffie over je schoot.... daar waar het heel erg zeer doet enzoquote:Op woensdag 21 maart 2007 02:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
* HiDiHo pakt alvast een bakkie en gaat er voor zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |