Nou ja, bij een kutnewbie die ik vervelend vind posten kan me dat geen zak schelen, maar ik had geen last van hem en kon wel om hem lachen, dus dan zou ik het vervelend vinden als een opmerking die op dat moment echt als grapje bedoeld was verkeerd opgevat zou worden.quote:
Plaats je nu alvast een berichtjequote:Op woensdag 21 maart 2007 02:48 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik de krant en de post gelezen heb zijn we alweer twee COS-en verder.![]()
Het is de tweede keer dat ik hier komquote:Op woensdag 21 maart 2007 02:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ouwehoeren die altijd in de SC zitten, dat ja![]()
Op Fok moet je blij zijn als zo'n figuur jouw reply leest....quote:Op woensdag 21 maart 2007 02:49 schreef Leandra het volgende:
op Fok moet je er maar tegenkunnen dat je kutnewbie genoemd wordt![]()
En anders ga je maar naar huisquote:Op woensdag 21 maart 2007 02:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, bij een kutnewbie die ik vervelend vind posten kan me dat geen zak schelen, maar ik had geen last van hem en kon wel om hem lachen, dus dan zou ik het vervelend vinden als een opmerking die op dat moment echt als grapje bedoeld was verkeerd opgevat zou worden.
Aan de andere kant...... op Fok moet je er maar tegenkunnen dat je kutnewbie genoemd wordt![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 02:50 schreef APK het volgende:
[..]
Op Fok moet je blij zijn als zo'n figuur jouw reply leest....
Dan loop je tussen ieder katern van de krant maar ff naar de PC om de COSsers wakker te makenquote:Op woensdag 21 maart 2007 02:48 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik de krant en de post gelezen heb zijn we alweer twee COS-en verder.![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 02:49 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Het is de tweede keer dat ik hier kom![]()
BOEEEEE!quote:
Pls, en dan opgescheept zitten met Day en TL ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 02:52 schreef APK het volgende:
[..]
BOEEEEE!![]()
Neuh, Gert mag weer de rotzooi opruimen na die leuke OP van de huidige COS.
Vrijdag zie ik hem en ik ga hem aanraden op te houden met modden in dit achterlijke subforum.![]()
Je krijgt er wel een rellende Gert voor terug.quote:Op woensdag 21 maart 2007 02:54 schreef HiDiHo het volgende:
Pls, en dan opgescheept zitten met Day en TL ?![]()
Same herequote:Op woensdag 21 maart 2007 02:54 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nee omdat ik er naar verwezen werd door Leandra![]()
Weer mijn schuldquote:Op woensdag 21 maart 2007 02:54 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nee omdat ik er naar verwezen werd door Leandra![]()
quote:
OMG arme kutnewbiesquote:Op woensdag 21 maart 2007 02:55 schreef APK het volgende:
[..]
Je krijgt er wel een rellende Gert voor terug.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |