jah, maar dan douche ik...quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:37 schreef SvenM het volgende:
Ga maar is goed sporten dan, wedden dat je je zelf wel ruikt
Wat gebeurt er aan de ontbijttafel wat we niet mogen zien?quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:32 schreef beequeen het volgende:
Redactie, mogen we andere streams please![]()
Heb je zeker geen pubers in huis,die kunnen zonder deo wel heel de dag onder de douche gaan staan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:39 schreef FSR het volgende:
[..]
jah, maar dan douche ik...
Het is bewezen dat als je met Deo begint, je er mee doormoet blijven gaan...
Bwian heeft Japio voorover gebogen, en zuigt hem uit...!!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:39 schreef Clank het volgende:
[..]
Wat gebeurt er aan de ontbijttafel wat we niet mogen zien?![]()
Nee, maar geloof me, al douche ik 2 dagen niet, ik stink niet..quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:41 schreef kybe het volgende:
[..]
Heb je zeker geen pubers in huis,die kunnen zonder deo wel heel de dag onder de douche gaan staan.
[SC # 17] Waar Off-topic posts altijd on-topic zijnquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:43 schreef FSR het volgende:
[..]
Nee, maar geloof me, al douche ik 2 dagen niet, ik stink niet..
en Ik ben erg schoon op mezelf,
sorry ... Maar dat gaat hem niet wordenquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:43 schreef petraa het volgende:
Amanda moet waarschijnlijk hoger in de poll dat we haar zo prominent in beeld hebben.
Tis weer drie keer niks.. en dat is al een week het geval. Of er zit een nieuw team of ze worden lui, eerder werd er nog moeite gedaan leuke beelden uit te zenden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:39 schreef Clank het volgende:
[..]
Wat gebeurt er aan de ontbijttafel wat we niet mogen zien?![]()
Met dank aan Mevr.Deborah Flens.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:47 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tis weer drie keer niks.. en dat is al een week het geval. Of er zit een nieuw team of ze worden lui, eerder werd er nog moeite gedaan leuke beelden uit te zenden.
Dit, en de rare omslag qua regels, een tamme Huub... ze hebben het roer omgegooid. Helaas de verkeerde kant op.
stttttttttttttttttttttquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:55 schreef solara4 het volgende:
waar is Brain nu?????
Ligt nog op bed!quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:55 schreef solara4 het volgende:
waar is Brain nu?????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |