Brian heeft net aangegeven dat die engerd - aka - Hans Nijman - aka - die hondekop, morgen om 11 uur komt.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:42 schreef BuffyJan het volgende:
Komt Hans morgen begrijp ik dat nou?
brain de eerlijkheid zelfe; zo lang het in zijn straatje past.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoe durf je het om de beschermer der vrouwen van 19 zo uit te kotsen. Niemand kan zich zo beheersen om de fitnessapparatur niet door het raam te gooien als onze grote held.Flippen is een kunst en iedereen die deze gave bij hem kan stimuleren verdient waardering.![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En een kindje van God hè.. vergeet dat niet!
Ik begreep dat Eric Sylvia zou pakken omdat Eric kinderen wil. Als eerste stelde Jaap Amanda voor, maar die wil nog geen baby.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:48 schreef Sug4r het volgende:
Jaap wilt Sylvia 'pakken' in haar slaap omdat ze toch niet wakker wordt om Huub daarmee weer te pakken![]()
Japio is geil
Dat is toch die kickbokser met een verstandelijke beperking?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:48 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian heeft net aangegeven dat die engerd - aka - Hans Nijman - aka - die hondekop, morgen om 11 uur komt.
Ben benieuwd of Hans z'n excuses nog aan gaat bieden aan Huub en er dan meteen even bij verteld dat het scheuren van Huubs rib een voor opgezet plan was van hemzelf, Bart en Brian............... dan zou het pas een vent zijn!
toe maar, doei Jaap!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:48 schreef Sug4r het volgende:
Jaap wilt Sylvia 'pakken' in haar slaap omdat ze toch niet wakker wordt om Huub daarmee weer te pakken![]()
Japio is geil
Ik vind het schandalig van de redactie dat deze man weer mag komen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:48 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian heeft net aangegeven dat die engerd - aka - Hans Nijman - aka - die hondekop, morgen om 11 uur komt.
Ben benieuwd of Hans z'n excuses nog aan gaat bieden aan Huub en er dan meteen even bij verteld dat het scheuren van Huubs rib een voor opgezet plan was van hemzelf, Bart en Brian............... dan zou het pas een vent zijn!
Klopt hoor wat je zegt.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begreep dat Eric Sylvia zou pakken omdat Eric kinderen wil. Als eerste stelde Jaap Amanda voor, maar die wil nog geen baby.
Ik zou voor 1000 euro Jaap echt wel een kus gevenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:49 schreef Sug4r het volgende:
Alle meisjes die Jaap willen zoenen moeten 100 euro doneren??? Al krijg ik 1000 euro![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:50 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat is toch die kickbokser met een verstandelijk beperking?
Bij Deborah Flens op schoot. Of andersom?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:49 schreef StefanPeeters het volgende:
Waar is die mevrouw eigenlijk die altijd kookt ?
(Die met dat haar en die kindertjes)
Hij zou door de tien-redactie al lang ontslagen moeten zijn, let op hun eigen berichtgeving:quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:48 schreef Dark het volgende:
[..]
quote:10 jan:
11:24 - "Beuken jullie hem"
Bart en Brian uiten hun ongenoegen over Huub tegenover Hans. De Oldenzaler doet niet mee aan de les en de ‘vriendelijke’ Thaiboksleraar bedenkt dat ze Huub voor de volgende keer wel kunnen vragen mee te doen. Onder het mom dat Bart en Brian hem dan legaal kunnen slaan. “Dan doe ik ook een rondje met hem. Zorg ik ervoor dat hij helemaal kapot is en dan beuken jullie hem om de beurt in elkaar.” Bart staat niet te springen om het plan. Gelukkig maar!
Bron: tien
OOhhhh ik mag moet nu wel gaan oppassen, anders loop ik straks ook met een gekneusde rip rondquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:50 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat is toch die kickbokser met een verstandelijke beperking?
Bah. Als iemand van de week een totaal gebrek voor Sylvia heeft getoond, was het Jaap wel toen hij keihard haar matras heen en weer ragde terwijl ze lag te slapen.quote:
Kloppen we alle centen die hij bezit zo uit zijn portemoneetje.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:51 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik zou voor 1000 euro Jaap echt wel een kus geven![]()
Vanwege die beperking kan hij toch niet lezen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
OOhhhh mag ik moet nu wel gaan oppassen, anders loop ik straks ook met een gekneusde rip rondBoefje dat 't is
!
brainquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:53 schreef Ning het volgende:
Tjonge wat een niveau.
Ja pesten mag niet meer.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:53 schreef Dark het volgende:
Ik word een beetje misselijk ban BAJ, wat een plat gedoe.......... en wat vinden ze zichzelf grappig![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
hallo meneer henk,
ik volg de gouden kooi van af het begin, ik weet niet of u ooit van dat programma gehoord heeft.
In dit programma zit de grootste klootzak die ik ooit heb gezien, in en in gemeen, genieperig en
leugenachtig, hij laat geen gelegenheid gaan om andere mensen te vernederen, uit te schelden,
vrouwen behandeld hij met grote minachting, scheld ze uit voor hoer, gooit wijn over ze heen.
een vrouw van 40 jaar wordt gepest voor haar rimpels, haar beatycase gestolen en vernield,
zodat ze zelf totaal ontgoocheld het programma heeft verlaten.
Het meisje Nena die hij te pas en te onpas uitschold en vernederede heeft hem uiteindelijk een
klein schopje verkocht, waarop hij huilend naar de telefoon is gelopen om haar aan te geven
voor fysiek geweld, hij wist heel goed dat ze dan uit het programma moest en haar 10.000 euro
kwijt zou raken.
Huub die hij wil aanpakken op zijn pestgedrag, heeft hij zelf zeker 3 maanden constant
samen met 2 andere (die het programma inmiddels verlaten hebben) gepest.
Ook Sylvia een geweldige dame is steeds zijn target.
Kortom trap er niet in, verdiep u eerst in het programma, voordat u hierop ingaat,
Hij heeft nu een totale nepvriendschap geloten met Jaap.
jaap is 200 kg en is daar o.a. om gewicht te verliezen, de enige die Jaap écht de waarheid
zegt over zijn eetgedrag is huub, huub is niet dol op Jaap, maar niet omdat Jaap dik is
maar omdat Jaap onbehouwen gedrag vertoond.
Huub noemt Jaap inderdaad weleens vetzak of iets dergelijks, maar Jaap op zijn buurt kan er
ook wat van en noemt Huub constant kabouter, want huub is namelijk klein van formaat.
Ik hoop dat u deze mail serieus neemt,
m.vr.gr.
een bezorgde kijker van DE GOUDEN KOOI
zojuist verzonden naar basketball@henkpieterse.com
ik ben vast een heleboel vergeten, maar ik zou zeggen doe jullie best, wordt morgen een
leuk gesprek met de heer pieterse dan
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
hallo meneer henk,
ik volg de gouden kooi van af het begin, ik weet niet of u ooit van dat programma gehoord heeft.
In dit programma zit de grootste klootzak die ik ooit heb gezien, in en in gemeen, genieperig en
leugenachtig, hij laat geen gelegenheid gaan om andere mensen te vernederen, uit te schelden,
vrouwen behandeld hij met grote minachting, scheld ze uit voor hoer, gooit wijn over ze heen.
een vrouw van 40 jaar wordt gepest voor haar rimpels, haar beatycase gestolen en vernield,
zodat ze zelf totaal ontgoocheld het programma heeft verlaten.
Het meisje Nena die hij te pas en te onpas uitschold en vernederede heeft hem uiteindelijk een
klein schopje verkocht, waarop hij huilend naar de telefoon is gelopen om haar aan te geven
voor fysiek geweld, hij wist heel goed dat ze dan uit het programma moest en haar 10.000 euro
kwijt zou raken.
Huub die hij wil aanpakken op zijn pestgedrag, heeft hij zelf zeker 3 maanden constant
samen met 2 andere (die het programma inmiddels verlaten hebben) gepest.
Ook Sylvia een geweldige dame is steeds zijn target.
Kortom trap er niet in, verdiep u eerst in het programma, voordat u hierop ingaat,
Hij heeft nu een totale nepvriendschap geloten met Jaap.
jaap is 200 kg en is daar o.a. om gewicht te verliezen, de enige die Jaap écht de waarheid
zegt over zijn eetgedrag is huub, huub is niet dol op Jaap, maar niet omdat Jaap dik is
maar omdat Jaap onbehouwen gedrag vertoond.
Huub noemt Jaap inderdaad weleens vetzak of iets dergelijks, maar Jaap op zijn buurt kan er
ook wat van en noemt Huub constant kabouter, want huub is namelijk klein van formaat.
Ik hoop dat u deze mail serieus neemt,
m.vr.gr.
een bezorgde kijker van DE GOUDEN KOOI
zojuist verzonden naar basketball@henkpieterse.com
ik ben vast een heleboel vergeten, maar ik zou zeggen doe jullie best, wordt morgen een
leuk gesprek met de heer pieterse dan
![]()
Ah ja joh, ik zou 'm m'n eventueel (toekomstige) dochter nog toe vertrouwenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zou hem zo al mijnCP's toevertrouwen.
Heel sterk! Niks van gelogen, dat is het trieste eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
hallo meneer henk,
Jaap is nog dikker.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:58 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Jaap op SBS6
Waar liggen die CP's eigenlijk (sauna?). Laat iemand dat maar eens ontdekken. Kan hij weer flippen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zou hem zo al mijnCP's toevertrouwen.
stuur ook een mailtje, want het is ook triest en die man weet misschien van niksquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heel sterk! Niks van gelogen, dat is het trieste eigenlijk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |