Californië en Siberië zijn 2 gebieden waar veel glastuinbouw zit volgens mij.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:41 schreef prupke het volgende:
Californië Horst aan de Maas Limburg
america kende ik wel
van zwiep had ik ook nog nooit gehoord...
Ja.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:17 schreef prupke het volgende:
ik had nog nooit gehoord van HIPPOLYTUSHOEF
iemand meer leuke of moeilijk uitspreekbare plaatsnamen?
muggenbeet heb ik wel eens vangehoordquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja.
Kennen jullie Muggenbult eigenlijk?
Muggenbeet toch? In de buurt van Steenwijk?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja.
Je hebt gelijk. Ben al te lang weg uit Nederland.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:50 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Muggenbeet toch? In de buurt van Steenwijk?
OMG daar ben ik als kind een keer naartoe gesleept door familie die een weekend in zo'n pauper stacaravan wilden doorbrengenquote:
Zit / zat daar de "witte wieve" ook niet?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:38 schreef baNEEL het volgende:
zwiep in gelderland :p
Het kan nog één letter langer "Gasselterboerveenschemond" en daarmee heb je volgens mij de langste plaatsnaam in nederland die uit één woord bestaat.quote:
Da's toch Papekop? Ligt aan het spoor..quote:
Ik welquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:42 schreef E.T. het volgende:
Er zullen niet zo veel mensen zijn die Wadway kennen![]()
Dan is de vraag natuurlijk...quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:15 schreef Lemjur het volgende:
[..]
Ik wel, fiets er zelfs af en toe doorheen
![]()
Haha daar heb ik een keer een dispuutsweekend gehad in een of andere villa. Stelt inderdaad niet veel voor.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:58 schreef prupke het volgende:
gasselternijveenschemond is ook een mond vol
Klopt!quote:Zit / zat daar de "witte wieve" ook niet?
Den Nul, een dorp tussen de 2 metropolen aan de IJssel, Olst en Wijhe :-)quote:Den Hul of Den Nul ofzoiets
Ze zijn in gemeente Sluis erg creatief met plaatsnamenquote:
Ik was naar spanbroek gefietst, en ging toen over een andere weg terug naar Wervershoof, via Wognum toen. Dus daarom ben ik in Wadway geweest. Leuk dorp btw.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:24 schreef E.T. het volgende:
[..]
Dan is de vraag natuurlijk...
waarom fiets jij van Spanbroek naar Wognum????
Hahahaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja.
Alsof Sijbekarspel en Lutjebroek zulke normale namen zijn. En dat voor iemand uit Capellequote:Op woensdag 21 maart 2007 09:37 schreef E.T. het volgende:
Om in dezelfde hoek te blijven.. We hebben natuurlijk ook Zandwerven nog![]()
Als ik uit het raam kijk zie ik het bord met 'welkom in de provincie Groningen' al staan. Maar Gasselternijveenschemond is ook niet zo heel erg groot, je bent er zo doorheen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:26 schreef DaFan het volgende:
[..]
Haha daar heb ik een keer een dispuutsweekend gehad in een of andere villa. Stelt inderdaad niet veel voor.
Vlak bij Grunn toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |