Het leuke is dat je jezelf pas later gaat realiseren dat zo'n manier van les geven wel degelijk effect heeft.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:16 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Heb ik ook. Ik vind het niks die juffie Judith. Ze zal ongetwijfeld een goede "juf" zijn maar bij mij haalt ze het bloed onder de nagels vandaan...brrrrrr![]()
Zeg dat nou niet, hij heeft al faalangstquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:18 schreef Lynn-Live het volgende:
hahahaha ik kom niet meer bij, wat een afgang![]()
hij zingt als tante lien, hoe heet ze wieteke van dort, die rolt ook altijd met de rrrrr,quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:18 schreef SvenM het volgende:
Thuis heb ik nog een ansichtkaarrrrrrrrrrrrrrrrrt
mooi morgen telefoon voor amandaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:19 schreef Charmian het volgende:
ach en Amanda nu bij Japio uithuilen, huilie
Luchtpostzegel erop en richting de Antillen mazzelquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:18 schreef SvenM het volgende:
Thuis heb ik nog een ansichtkaarrrrrrrrrrrrrrrrrt
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:20 schreef Day het volgende:
Of je kapt er gewoon mee, Brian.
Flippen kan hij ook als geen ander.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:20 schreef Lynn-Live het volgende:
Brian is helaas alleen goed in liegen en konijnen, 't is niet anders![]()
Nee, jij was later.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:15 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
[..]
Ja, als jij de andere gaat aanpassen wel ja.
Ik was eerder en nog aan het aanpassen.
Valt jou ook op dat heel veel caps van Brian gesloten ogen hebben. Op bijna de helft van mijn caps heeft hij zijn ogen dicht.quote:
oh is dat het !?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Jullie snappen het niet!! Brian is gespannen en zenuwachtig... tjonge probeer dan zelf eens te zingen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |