er is nog een topicje met 1 Pirates-product, maar ik mag geen linkje plaatsen...Dat kreeg vanmiddag om 14:31 een kickjequote:
Af te halen in Helmond, Eindhoven of CS Venloquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:21 schreef ivetje het volgende:
Bied 17 euro voor dvd-spel...waar is het eventueel af te halen?
Oke, auto van de zaak dus geen probleemquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:22 schreef Patch het volgende:
[..]
Af te halen in Helmond, Eindhoven of CS Venlo
Ik had zo het idee om het weekje open te laten staan, dan wat deals te gaan sluiten. Dus volgende week dinsdag.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:27 schreef ivetje het volgende:
[..]
Oke, auto van de zaak dus geen probleem
Wanneer sluit het bieden ?
LOLquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:30 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik had zo het idee om het weekje open te laten staan, dan wat deals te gaan sluiten. Dus volgende week dinsdag.
Savvy?
bod staatquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:05 schreef harley het volgende:
Bied ik 20 euro voor het dvd spel.
Helmond & Eindhoven & Venloquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:09 schreef NotoriousJw het volgende:
Waar woon/ werk je? Ik heb wel interesse in die puzzel voor 10 euro.
Ik heb andere Fokkers beloofd dat dit topic nog een aantal dagen open blijft, dus helaas...quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:07 schreef harley het volgende:
patch kan ik evt morgen het spel al afhalen ? (na 21:00 want moet tot dan werken in helmond)
take-itquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:29 schreef harley het volgende:
ik woon in helmond,
maar mijn vriendin is best wel pirates fan en zaterdag is het alweer 6 jaar geleden dat we "iets" kregen en dit leek me dan wel een leuk cadeau
ps werk bij take-it
Gaat me om 2 reden niet lukkenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:28 schreef harley het volgende:
tjsah dan ben ik maar geen echte man.
kun je geen uitzondering maken ?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:32 schreef Patch het volgende:
[..]
wellicht kan je een leuke waardebon maken voor haar die ze dan volgende week zaterdag bij je kan inleveren in ruil voor een kusje en het spel?![]()
okeejquote:
bod staatquote:Op maandag 26 maart 2007 19:12 schreef harley het volgende:
25 euro voor het spelleke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |