al was hij top fit maar ook HIJ kan niet zingen! niemand in de house alleen Brainless een beetje!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
beetje lastig met een scheur in je rib, oververmoeid, en schor.....
![]()
GS is ook gezelligquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:47 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zeg: allebei een nekschot.
Onze Lieve Heer heeft rare kostgangers!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:48 schreef Villalux het volgende:
[..]
al was hij top fit maar ook HIJ kan niet zingen! niemand in de house alleen Brainless een beetje!
Het heeft echt impact gehad ja, maar het sluimert al een tijdje volgens mij ...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:48 schreef rooie3 het volgende:
Huub is vandaag echt de weg kwijt.
Wat er gisteren is gebeurd zit hem nog steeds dwars.
alle energie is weg.
Nou bedankt pannekoek .
Stijn kom maar gauw weer terug.
Hij hoefde geen halve nachten wakker te blijven en ruzie te maken...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
beetje lastig met een scheur in je rib, oververmoeid, en schor.....
![]()
Die kan idd erg mooi zingen. Heel zuiver !quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:49 schreef petraa het volgende:
Kippenvel als Juf judith zingt.
Dan zou je denken, daar helpt geen zangles bij, dat wordt m niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:47 schreef Rens_Wilders het volgende:
Die stem van Amanda, echt om je te bescheuren![]()
ohwquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:47 schreef Peter6000 het volgende:
Bonggetje, verslag graag, ik kom niet los van Juf Judith.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:49 schreef BONG4002 het volgende:
Ondertussen zijn Eric en Sylvia gezellig in de gameroom aan het keuvelen
ik vind amanda wel een lekkere stem hebbenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:48 schreef Villalux het volgende:
[..]
al was hij top fit maar ook HIJ kan niet zingen! niemand in de house alleen Brainless een beetje!
Huub zijn weerstand is op zijn nulpunt volgens mij, ik zal niet vreemd opkijken als hij binnenkort ziek isquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:46 schreef Lynn-Live het volgende:
Huub is een beetje schor volgens mij...
Begin jij nou ook al te flippen?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:47 schreef Peter6000 het volgende:
Niet veel bijzonders, beetje slap geouwehoerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bonggetje, verslag graag, ik kom niet los van Juf Judith.
wil je dat echhhhhhhhhhhtttttttttttttttttquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Blijf bij mij......blijf bij mij...........![]()
vindt jij van niet dan?...nou let zo maar een op als hij begint!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:49 schreef demins het volgende:
[..]
Onze Lieve Heer heeft rare kostgangers!![]()
Ik ook niet, dat mens kan echt super zingen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bonggetje, verslag graag, ik kom niet los van Juf Judith.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |