Lijkt wel een kwaaltje voor alle vrouwen met wie Jef een relatie heeft gehad en die in dat huis wonen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:32 schreef Renesite het volgende:
Doet me denken aan Sylvia, die had ook kanker

Jef is het kwaad!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lijkt wel een kwaaltje voor alle vrouwen met wie Jef een relatie heeft gehad en die in dat huis wonen.

Da's een gevalletje voor 'Meld SOA anoniem'.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:35 schreef DaMart het volgende:
Lijkt wel een kwaaltje voor alle vrouwen met wie Jef een relatie heeft gehad en die in dat huis wonen.

Pleegkind word hetquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:47 schreef Pelgrim het volgende:
Hoe eindigde het vandaag, want ik werd exact op het moment van de uitspraak gebeld.

quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik kan het alleen maar hopen![]()

Dat zal ook wel weer gerekt worden, zijn we nog niet van dat gezeik met dat kind af.quote:

Met een psychopaat als Vadim Kadar in de buurt is een kinderlijk slechts een kwestie van tijd.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dat zal ook wel weer gerekt worden, zijn we nog niet van dat gezeik met dat kind af.![]()

Klopt volgens mij is gtst bezig een stap te maken naar weer wat normalere mensenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:08 schreef Otmed het volgende:
Ziet er in elk geval niet zo arrogant uit.

Tja zo denk ik er eigenlijk al vanaf het begin over, maar het karakter kwam tot het dieptepunt voor mij toen ze debiel tegen Jef deed en zijn huis inpikte, want al vond hij het best, ik vind dat nog steeds niet kunnen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |