Het heeft even geduurd, maar daar is hij toch weerquote:Op maandag 19 maart 2007 18:42 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
straks zeker ook weer een klaag topic over mijnpostbank.nl of hoe dat dan ook heet bij hun?
't werkt prima voor mijquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:20 schreef JediMindTricks het volgende:
Wie neemt er dan ook TAN codes via SMS.
En goed voor de inbreker die de hele lijst mooi kan meenemen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:53 schreef NurKs het volgende:
TAN via SMS???? Heb hier gewoon een lijst liggen, werkt altijd en is altijd aanwezig en laat mij altijd de juiste TAN weten binnen een niet afzienbare tijd.
En die weet dan nog mn inlognaam en mn wachtwoord niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En goed voor de inbreker die de hele lijst mooi kan meenemen.![]()
Ik weet niet of jij altijd een vaste plek hebt waar jij je betalingen doet maar dat is bij mij dus niet het geval en om dan een TAN lijstje altijd op zak te hebben... Nee doe mij maar gewoon mobiel.. werkt perfect!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:57 schreef NurKs het volgende:
[..]
En die weet dan nog mn inlognaam en mn wachtwoord niet.
Nieuewe TAN lijst aanvragen en klaar, niks aan de hand.
Keylogger aan je toetsenbord aansluiten en een maandje later terugkomen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:57 schreef NurKs het volgende:
[..]
Handig als je ergens anders bent en je moet even wat overmakenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:53 schreef NurKs het volgende:
TAN via SMS???? Heb hier gewoon een lijst liggen, werkt altijd en is altijd aanwezig en laat mij altijd de juiste TAN weten binnen een niet afzienbare tijd.
Als iemand je mobiel jat, staat daar wel direct je wachtwoord en inlognaam in? Ik mis de essentie van je argument.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:57 schreef NurKs het volgende:
[..]
Ik heb sowieso de tan lijst hier in mijn kluis liggen en de eerst volgende 3 code in mijn telefoon gezetquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:00 schreef JJK het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij altijd een vaste plek hebt waar jij je betalingen doet maar dat is bij mij dus niet het geval en om dan een TAN lijstje altijd op zak te hebben... Nee doe mij maar gewoon mobiel.. werkt perfect!
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:44 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Ik heb sowieso de tan lijst hier in mijn kluis liggen en de eerst volgende 3 code in mijn telefoon gezet
1. geen paswoord en gebruikersnaamquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dan maken ze toch gewoon in drie overschrijvingen je hele bankrekening leeg?
![]()
Er wordt bij de Tan-code lijst toch telkens om een willekeurige code gevraagtquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:44 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Ik heb sowieso de tan lijst hier in mijn kluis liggen en de eerst volgende 3 code in mijn telefoon gezet
Tan staat voor "Transactie Autorisatie Nummer", maar dat is zo'n bek vol.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:30 schreef Gunner het volgende:
Tan. Heeft dat iets met Humberto te maken?
[afbeelding]
lol, sms verslaafd ofzo?quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:25 schreef fransbreda het volgende:
ik heb me speciaal bij postbank geabbonneerd zodat ik ook eens een smsje krijg![]()
ik doe ook elke transactie apart. des te meer smsjes dat opleverd![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:33 schreef MaxC het volgende:
Ik snap niet waarom mensen postbank gebruiken
Het is veel langzamer
Services is veel kutter
Internetbankieren is ook kut.
ABN en Rabobank hebben veel beter systeem
Als het niet zo'n gedoe was, was ik allang overgestapt. Alleen al om die kut reclame met Jan Mulderquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:33 schreef MaxC het volgende:
Het is veel langzamer
Services is veel kutter
Die reclame's met die RaboRukker die nu naar Zweden is verhuisd zijn wel tof?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:03 schreef FoXje het volgende:
[..]
Als het niet zo'n gedoe was, was ik allang overgestapt. Alleen al om die kut reclame met Jan Mulder
Neequote:Op woensdag 21 maart 2007 20:04 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Die reclame's met die RaboRukker die nu naar Zweden is verhuisd zijn wel tof?
je scant 'm en plaatst 'm verborgen (ingezipt, desnoods met andere extensie) op internet...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:00 schreef JJK het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij altijd een vaste plek hebt waar jij je betalingen doet maar dat is bij mij dus niet het geval en om dan een TAN lijstje altijd op zak te hebben... Nee doe mij maar gewoon mobiel.. werkt perfect!
Hoevaak komt dat nou (dringend) voorquote:Op woensdag 18 april 2007 18:52 schreef Devolution het volgende:
Postbank
ABN en Rabohandig man, die kankerapparaatjes als je ergens bent en even wat wil overmaken. Nee doe mij maar Postbank + smsje
Komt SMS dan aan bij jou?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:58 schreef TJDoornbos het volgende:
nergens problemen mee bij Postbank
Al kwam het maar 1 keer voor. Die apparaatjes van de andere banken zijn gewoon bagger als je het mij vraagt. Via de telefoon is net zo makkelijk en die heb je altijd op zak.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hoevaak komt dat nou (dringend) voor![]()
Kreeg gisteren helemaal niets, vandaag welquote:
In principe is het internetbankieren bij de postbank vele malen makkelijker dan het systeem van de ABN of Rabobank. Ik kan overal ter wereld zonder dat ik een apparaatje mee moet nemen mijn bankzaken doen omdat ik de TAN-codes opgestuurd krijg. Werkt veel makkelijker dan het apparaatje van de ABN of Rabo.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:33 schreef MaxC het volgende:
Het is veel langzamer
Services is veel kutter
Hoe vaak komt het voor dat je SMSje een keer niet aankomt. Ik heb nu 250 tan-codes gebruikt en het is 1 keer gebeurt. Het is al veel vaker voorgekomen dat ik opeens iets over moest schrijven terwijl ik op de uni zat ofzoquote:Op woensdag 18 april 2007 20:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hoevaak komt dat nou (dringend) voor![]()
De site´s postbank.nl en mijnpostbank.nl werken gewoon, hoor. Ik ga nooit naar ing.nl...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:12 schreef AlligatorNL het volgende:
Komt omdat je ook niet naar mijn.postbank.nl moet gaan maar naar mijn.ing.nlPostbank is allaaaaaang overgenomen hoor
![]()
Wat nog steeds geen reden is om een topic van 2,5 jaar oud te kicken....quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:18 schreef Socios het volgende:
[..]
De site´s postbank.nl en mijnpostbank.nl werken gewoon, hoor. Ik ga nooit naar ing.nl...
ING zit gewoon te kloten. Postbank ftw!
*ahem*quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:12 schreef AlligatorNL het volgende:
Komt omdat je ook niet naar mijn.postbank.nl moet gaan maar naar mijn.ing.nlPostbank is allaaaaaang overgenomen hoor
![]()
Boeie, ik doe toch niet elke minuut bankzaken. Ik kan wél overal via mijn telefoon geld overmaken, en dát heb ik wel nodig zo nu en dan. Dat is iets wat geen andere online bank kan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:34 schreef FoXje het volgende:
Leuke kickInmiddels ben ik al een paar maanden klant van de Rabo, daar ligt het Internetbankieren dus nooit plat
Je klacht ging toch over een TAN-code die niet aankwam per SMS. Zou je met een papieren TAN-lijst geen last van hebben gehad. Sowieso werkt en werkte Postbankinternetbankieren altijd uitstekend.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:34 schreef FoXje het volgende:
Leuke kickInmiddels ben ik al een paar maanden klant van de Rabo, daar ligt het Internetbankieren dus nooit plat
Héél soms wel, in de nacht van zondag op maandag van 03.00 tot 05.00quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:34 schreef FoXje het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |