Zo heeft iedereen uiteindelijk zn neger.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:53 schreef DeVinger het volgende:
Ik heb me eigen neger, speelt bij Real.
In zijn eerste Graafschap periode was hij anders wel 1 van de beste backs van Nederland...quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:42 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ik heb ook allang gezegd dat ik purrel-fan af ben. Ik was puur successupporter in het jaar dat hij linksbuiten speelde, heb zelfs de OP van het tweede topic gemaakt. Sinds hij linksback speelde bij Vitesse en is vertrokken is het alleen maar minder geworden. Als mens niets tegen hem, hoe kun je überhaupt? Als voetballer (lb) is het een drama.
Dat wil echter niet zeggen dat ik het normaal vind om wanneer hij met De Graafschap bij ons komt spelen (terwijl hij nog bij ons onder contract staat) hem massaal uit te fluiten. Schandalig was dat, des te mooier hoe hij wraak namDat hij bagger presteerde lag aan de technische staf, purrel is gewoon geen linksback. Aantal eigen doelpunten per seizoen, laat altijd zijn man voorgeven, veroorzaakt zo nu en dan een penal en moet het niet van zijn kopduels hebben. Bepaal toch echt zelf wel of ik daar wat over zeg en laat me niet de les wijzen door iemand met zo'n karige purrelcollectie aan de muur
![]()
Maarja, toen liep de held Marc van HIntum nog rond op te velden, dus Oranje is nooit in de picture geweestquote:Op maandag 1 oktober 2007 09:37 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
In zijn eerste Graafschap periode was hij anders wel 1 van de beste backs van Nederland...
quote:"Na mijn goal in de derby tegen mijn oude club Vitesse, moest ik na de wedstrijd ineens voor een hoop camerás veschijnen. Allemaal heel positief, maar tegelijkertijd een beetje vreemd. Het geeft aan hoe de voetballerij in elkaar steekt: als je scoort ben je de man. Normaal gesproken verschijn ik niet zo heel vaak in de media. Als er iets over mij wordtgezegd, is de kans groot dat het kritiek betreft. Daar kan ik wel goed mee omgaan. Ik weet wanneer ik slecht heb gespeeld. Na mijn overgang naar De Graafschap zijn er wat zaken verkeerd verschenen in de krantne, namelijk dat mijn overgang niet puur op sportieve gronden was gebaseerd. Maar dat heb ik gelukkig kunnen rechtzetten. Het lijkt wel eens dat de personen die in voetbalprogramma's verschijnen meer van bepaalde dingen afweten dan de betreffende speler. Ik denk dat het als buitenstaander juist heel moeilijk is om een mening te creëren. In de loop der jaren ben ik wel wat slimmer geworden in mijn uitspraken. Aan het begin van mijn floepte er nog wel eens wat uit. Nu weet je antwoorden te omzeilen of denk je beter na voordat je wat zegt. De topwedstrijden in het voetbal kijk ik altijd. Maar je krijgt me niet warm voor een willekeurige wedstrijd uit de Jupiler League, of er moet een bekende van mij spelen. In Suriname kennen de mensen mij ook. Er worden af en toe wedstrijden uit de Eredivisie uitgezonden en zo kwam ik bijvoorbeeld vorig jaar met Vitesse ook aan de andere kant van de wereld op de televisie. Dat is wel leuk natuurlijk."
quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:37 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
In zijn eerste Graafschap periode was hij anders wel 1 van de beste backs van Nederland...
Purrel?quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:40 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Aan wie/wat ligt het dan?
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Damn, ik ben zo de weg kwijt dat ik rare dingen ga zeggen. De chillheid zit in m'n hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |