Dat werkt ook iddquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:11 schreef longinus het volgende:
Volgens de Mythbusters zou een rottend varken binnen 3 maanden ervoor kunnen zorgen dat je geen sigarettenrook meer ruikt
En anders eens proberen met febreze, veel je auto laten luchten en toch een doekje met zeep met citroengeur halen langs de delen waar het kan.
Lastig, maar je rijdt er tenslotte zelf in.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:45 schreef HaerdenC het volgende:
en alles terug perfect proper mee!
Het is een Belg...quote:
Dat verklaart een boelquote:
Zou ik ook proberen.quote:Weer terugwisselen van de auto's is geen optie, zeker?
Azijn... Een paar schoteltjes met azijn in de auto zetten en de bekleding met schoonmaakazijn schoon maken. Verdun het wel met water.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
echt, hoe vies wil je het hebben?
1 of andere kneus die denkt dat het okay is om in z'n leasebak te roken, totdat de auto's worden omgewisseld, en wij nou met een smérige stinkauto zitten.
om misselijk van te worden.
hoe krijg je die stinklucht zo snel mogelijk uit de auto?
Die dingen werken volgens mij maar tijdelijk. Sigarettenlucht is vreselijk lastig te verwijderen, vandaar dat die auto's meestal een stuk minder waard zijn op de 2e hands markt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:00 schreef Godlike02 het volgende:
Garages hebben toch ook van die anti spuit bussen liggen?
Die werken volgens mij altijd goed
enkel de eerste dag ... nu dat is stukken beter dan de rook ... na weekje is het vrijwel neutraal ... ik heb een oude toyota gekocht van een verstokte roker (oldtimertje) en zelfde truk toegepast. Hij ruikt nu lekker fris, de dakhemel ook zeer goed gereinigd met de stoomreiniger (de dampen van cigaretten stijgen en maken het dakhemel flink geel en vies)quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:08 schreef Jim.Beam het volgende:
Net de tip van die belg opgevolgd, m'n asbakken zitten nu nokkie vol met Kanis & Gunnink![]()
Gaat de auto nu niet naar koffie stinken trouwens?![]()
Geen gerookte haringen pakken dan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:40 schreef JanJanJan het volgende:
Laat er een paar weken een paar haringen in liggen en je bent van de rooklucht af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |